Ik vind 'em gaaf! Lekker origineel!
Printable View
Ik vind 'em gaaf! Lekker origineel!
Ik vind 'm niet mooi nee...
Ik vind'm GEWELDIG!!!
(je mag wel eens leren snaren opzetten hoor :stop:)
ow, dankje :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
En van die snaren.. Euhm ik draai ze er gwn rond, niemand heeft het mij eigenlijk ooit goed geleerd.. Niemand heeft het mij eigenlijk nooit geleerd...
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=91773 ;)
Leest en vergeet het nooit meer :D
(Merksem lees ik, dat is niet zo ver van waar ik woon :D, dit geheel terzijde)
Aha, dank u wel, ik ga het morgen eens proberen met mijn akoestische.
(Kalmthout is idd niet zover, dit weer terzijde)
dries, hij is zeer apart.
zit de vijfstanden schakelaar bovenin?
ja, daar zit ie!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
Dit terzijde van het terzijde, Ekeren ligt er naast,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3ss
fijn, mensen uit de buurt leren kennen
Mooie gitaar eigenlijk, hou wel van het concept :D
HEEEEEEE, bedankt voor dat linkje!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Ik schaam me er diep voor, maar in de 27 jaar dat ik inmiddels toch alweer gitaar speel, heb ik nog nooit geleerd om op een fatsoenlijke manier snaren op te zetten (behalve op gitaren met de oude Fender mechanieken en locking gevallen...).
@3ss, respect voor je zelfbouw gitaar. Ik vind het altijd bewonderenswaardig als iemand specifieke wensen heeft voor wat hij/zij in een gitaar zoekt en dan uiteindelijk ook het initiatief neemt om die ideeën daadwerkelijk om te zetten in iets tastbaars. Petje af!
Nieuwsgierigheid gebiedt me te vragen of de gitaar voldoet aan de verwachtingen die je had voor je besloot haar te gaan bouwen?
Ik had eigenlijk niet veel verwachtingen, was al blij dat het ging werken :D.
Maar speelt wel leuk, alleen het enige nadeel is dat de hals vrij dik is.. mja voor de rest is de actie laag enz.. Alleen de elementen, die heb ik gekregen, zijn niet zo super.. Er staat Ibanez op, maar vond er niet echt iets over. En ze zijn op maat gemaakt voor mijn gitaar, eerder omgekeerd.. Maar er zullen wel andere in passen ook. Ik zal ze ooit wel eens vervangen.
:)