Volgens mij maken ze de laatste jaren erg knappe gitaren, dus je zou gewoon voor een nieuwe kunnen gaan.:hippie:
Printable View
Volgens mij maken ze de laatste jaren erg knappe gitaren, dus je zou gewoon voor een nieuwe kunnen gaan.:hippie:
Ja ik speelde in NY op een MiM en die speelde GODDELIJK! Klonk als die van Jimi echt waaaaaaaauw gevoel<3 jammer dat ik hem niet mee kon nemen ivm invoeren, vliegen, de hele dag nog met zo'n ding door de stad slepen etc etc:dontgeti:
maar kwam misschien ook wel beetje door de super lichte snaren die er op zaten
Als je ooit in NYC bent, ga langs de Guitar Center het aanbod aan gitaren daar echt ZIEEK :O
Die vanaf met DeltaTone zijn enorm goed; ik heb er zelf 2 gehad. Momenteel de beste Standard die je kunt krijgen!
Invoeren mag tegenwoordig tot 500 euro ongeveer dacht ik? Maar goed, daarboven kun je gitaren best makkelijk invoeren, gewoon in een gebruikte koffer steken en meenemen als handbagage ;)
En ik weet het, ben 2,5 jaar geleden in NY geweest en ben bij Guitar Center en Sam Ash geweest. Die hebben echt knetterveel ja. Maar het gaafst vond ik een winkeltje in Greenwich Village en uiteraard Rudy's Music Stop. Rudy's heeft zeg maar 2 smaken: custom (en dan geen Fender CS, maar meer het niveau Pensa Suhr) of vintage. Ongelofelijke zaak :lovelove:
Dag meneer Joost,
Ik kan hier uitgebreid op in gaan maar verstandiger is het om google te gebruiken of youtube of de fender site;Fender New American Standard Stratocaster en/of Fender American Standard Stratocaster 2008. Daar vind u alle informatie die u nodig heeft. Niet alleen betreft de DeltaTone maar ook alle andere specificaties. Dat maakt een lang verhaal kort....Succes!