Wat nou belastingdienst , een beetje die vuile tollenaars ophemelen?? Fuck de belastingkutdienst......:sneaky:
Printable View
Gibson SG Standard uit 2000 met originele koffer voor €750,-- dat lijkt mij niet duur. Het is dat het mijn ding niet is, sterker nog ik heb de mijne begin dit jaar verkocht voor een hoger bedrag.
Gibson SG standard Apeldoorn
Misschien heeft Loek hier wat aan?
http://www.nu.nl/internet/2363678/du...rktplaats.html
Is Martine dan een oplichter ? Hij verkoopt rotzooi voor een te hoge prijs en omschrijft dat kleurrijk al zou het om top gitaren zijn. Maar doen veel fabrikanten dat dan anders?
Mja, zijn adverts zitten op het randje.
Hij biedt, zoals hij letterlijk schrijft, gitaren aan met Fender Customshop kwaliteit, voor een fractie van de prijs.
Met alle respect, maar de body's en halzen van die dingen zijn gewoon cheapo chinees.
Ik heb op de beurs meerdere van die "Gold" gitaren bekeken en om heel eerlijk te zijn, zag het er totaal niet overtuigend uit.
Een paar GFS elementen, maken ook van een normale gitaar, geen topgitaar.
Ehm, niet om te zeuren (maar dat doe ik toch lekker wel!) maar ik zie zeer weinig tips in de laatste pagina van dit topic...
Dus, iemand nog een leuke tip?
Trouwens ik had vorige week nog iemand hier op bezoek, de persoon had wat gekocht via Marktplaats van me ene Martien.... kennen jullie hem?
@HaroldA: je hebt helemaal gelijk, weet je wat dan quote ik mijzelf maar......
Gibson SG standard Apeldoorn voor maar €750
Die gold dingen zijn santanders, hk, mpm en dat soort 80 euro op ebay meuk met verwisselde halsjes en voor een paar tientjes nieuwe elementen erop.
Daarnaast kun je op aanvraag ook een fenderlogo erop krijgen had hij laatst al bij 1 of meerdere gitaren gedaan.