is een boostertje van Nick Greer.
voeding inderdaad een PP2, daarnaast nog een daisy chain vanuit de Strobostomp, om de Evermans en de delay te voeden.
Printable View
is een boostertje van Nick Greer.
voeding inderdaad een PP2, daarnaast nog een daisy chain vanuit de Strobostomp, om de Evermans en de delay te voeden.
Eindelijk ook mijn board af.. zit alleen nog met die verrekte voedingen te klooien (moeten nog vast eigenlijk)
http://www.99bottles.nl/images/fx.jpg
Ziet er mooi uit!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RiffMeister
hoe bevallen de blackstar pedalen?
Die Blackstars bevallen me bijzonder goed eigenlijk - mooi rond geluid (wel heel erg gevoiced op de tubescreamer, maar imho beter)
Schon wieder ein Showmaster :D Leuk board. Ben met de mijne ook net bezig en zit met hetzelfde probleem, hoe zal ik die voedingen eens vastzetten. Ik heb op mijn plankje dat in de Showmastercase gaat een vierkante vieriwegstekker gezet zodat ik alledrie mijn adapters kwijt kon en nog een stroompunt overhoud voor nood (en er zit een lekker lange kabel aan, ook niet onbelangrijk) maar ja... ik zit een beetje krap in mijn klitteband anders zou ik dat wel doen. Andere manier zie ik ook zo gauw niet. Ja, twee ookgjes ernaast schroeven en een touwtje eroverheen spannen, maar da's een beetje knullig.
EDIT: ach, schijt, ik heb toch maar extra klitteband besteld en meteen een 8 plugs daisy chain. Ik heb maar zeven stroompunten uit te delen en twee chains van 5 aan elkaar is best rommelig...
Fijne shop trouwens, erg goed en breed klitteband dat makkelijk je board vult én hij verkoopt ook europese one spots en daisy chains voor een goede prijs.
Daarom heb ik het ook nog niet gedaan :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Zat te denken naar van die PVC-pijp klem-ding-gevallen, maar ja, dat ziet er ook niet uit :satisfie:
http://xs320.xs.to/xs320/07410/koffer2.JPG
Alleen nog ff wat dunnere pluggen kopen zodat m'n EQ er in de onderste rij nog bij kan :chicken:
Wat is dat voor kast linksboven? DIY stomp?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aartbij
Een Black Cat Mini Vibe