't Is sowieso een handelaartje als hij er meerdere verkoopt, dus dat maakt het weer wat meer verdacht. Als het een Chinees Epiphoontje kan zijn, kan het ook een Chinees Epikloontje zijn.
Printable View
't Is sowieso een handelaartje als hij er meerdere verkoopt, dus dat maakt het weer wat meer verdacht. Als het een Chinees Epiphoontje kan zijn, kan het ook een Chinees Epikloontje zijn.
De bodyshape is gewoon verkeerd, kijk 'ns naar de pickup selector en waar ie staat
Kijk ik hier nou raar tegen aan of staan de potmeters van voor en achter te ver van elkaar vandaan bij deze epi?
Pff als ik dit topic zo eens een keer doorkijk dan durf ik eigenlijk geen Gibson of Epiphone meer tweedehands te kopen zeg...
Is een echte Epi hoor, een vroeg koreaans exemplaar (te zien aan de bushings van de mechanieken en de type mechanieken:ok:)
Door dat hier classic knoppen opzitten lijken deze ver van elkaar af te zitten, dat komt omdat iedereen gewend is aan de grote speedknobs die er nu op zitten en een grotere diameter hebben en een forser uiterlijk hebben
Velen waren er al bang voor, maar nu is het echt zover...
HYPERINFLATIE BEREIKT NEDERLAND!