Dat live geluid kan idd echt wel beter. Das echt veel te droog. Ik vond het geluid op Live Binge and purge echt wel goed!
Printable View
Dat live geluid kan idd echt wel beter. Das echt veel te droog. Ik vond het geluid op Live Binge and purge echt wel goed!
zie purify..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damage Inc.
Kirk zit al sinds begin jaren 90 aan de implants, kennelijk heeft ie het nu te druk met snoeiharde metal!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjakie1945
Laatste foto's van metclub: it's singing time!
Huh... Het is vrij onlogisch dat je zang en gitaar tegelijk opneemt. Vreemd...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
Wie zegt dat ze hier de plaat opnemen Luukje, ze kunnen ook gewoon weer een paar uit de oude doos aan het spelen zijn, of iets coveren... lijkt me niet dat ze dag in dag uit met enkel opnemen bezig zijn :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Misschien kan ie alleen zingen met een gitaar in zijn handen... :cooler:
Misschien is zijn gitaar helemaal niet ingeplugd omdat ie de live "feel" wil hebben.
Ofwel neemt ie zang en gitaar wel tegelijk op, ook een optie ? ;)
bob rock heeft het geintroduceerd (Gitaar in je handen om je "veiliger" te voelen) bij james en het beviel... dus waarom niet?
vind het sowiezo vreemd dat ze geen zangbooth hebben met een dikke buizenmicro... maarjah, op st. anger hebben ze deze micro ook gebruikt en de micro zelf klinkt ok!
weet iemand wat voor dit is?