Jezus wat klinkt dat slecht zeg..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapjan1986
Printable View
Jezus wat klinkt dat slecht zeg..Citaat:
Kan je even goed naar een nest tsjilpende mussen zitten luisteren. :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Ik vind dat je mussen nu wel erg overschat hoor :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Ow, mag ik die dudes van Dragonforce nog even noemen? :D
OMFG.Citaat:
Nog slechter dan dat ik dacht..damn .
Brrrr, koude rillingen. En dat is niet van genot...
Ik kan het niet spelen en ik WIL het niet spelen :P
Maar je vind er geen hol aan omdat je het niet snapt.. maar dat snap je nu nog niet.. is niet erg, komt nog wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tidalwave_sideburns
Iets wat je niet mooi vindt hoeft nog niet slecht te zijn. Dat verwar je een beetje. Pete Townsend is ook niet helemaal mij type gitarist, maar die gast heeft qua slaggitaar dingen gedaan waar men nu nog uit put.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tidalwave_sideburns
En de Kinks beter dan The Who, je maakt je een beetje belachelijk. Over smaak valt niet te twisten, over kunde ook niet, maar jij doet het.
Tsss... Ik heb wel eens iets gegeten dat ik behoorlijk zout vond, dat ik dacht van "zo hee, dat is anders zout" , vul maar aan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
Ik schreef nergens dat ik the Kinks beter vind dan The Who (hoewel dit zonder enige twijfel zeer zeker het geval is, natuurlijk. Dat begrijp je zelf ook wel, hoop ik. Anders snap je het nog niet. Geeft niet hoor, dat komt vanzelf wel)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Het gaat mij erom dat The Kinks geweldige muziek, helemaal voor die tijd, hebben gemaakt, en Pete 'Corky' Townsend slaat wat gitaren aan diggelen, wordt vervolgens op Monterey op alle fronten overklast door Hendrix, maar is een legende geworden. Vind ik niet eerlijk. Stoort me. Blabla, slaggitarist, nog steeds , blablabla. Ik hoor het er niet in.
My Generation vind ik nog wel een goed nummer, daarom had ik ook een cd van ze gekocht, the kids are allright. Een keer gedraaid, nooit weer dus.
Youtube fimples even bekeken
Young Man Blues : die vent heeft echt een goeie stem, gitaar vind ik echt heel zwak. De drummer en bassist kunnen wel een potje spelen, maar Pietje Puk verkloot de boel
Won't Get Fooled Again : Zie je wel eens op VH1. Zap ik altijd weg. Ontzettend ruk (imho natuurlijk) . Lichtshow bij dat orgelstukje, die break zeg maar, is wel aardig.
Who are you: pff...echt niet onder de indruk. hooowah hoo hoo, hoo hoo . Infantiel. En die solo, ik ben echt niet onder de indruk. Ik vind het echt geen intense muziek. Wat jullie er allemaal in horen wat zo fantastisch moet zijn is mij een volslagen raadsel.
Sorry jongens, the Who doet me niks.