Jos, hoe kom je aan die interface?
Zelf gemaakt of voorgeboord gekocht met die gaten?
Printable View
Jos, hoe kom je aan die interface?
Zelf gemaakt of voorgeboord gekocht met die gaten?
Gewoon te koop bij Thomann... Is van Adam Hall denk ik...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Danke sehr, zoiets zocht ik al een tijdje.
kan je gewoon connectoren van neutrik in stoppen: heb ik ook gedaan. werkt perfect IMO. in mijn geval zitten ze alleen aan de voorkant.
Harrald
Wel dat is excact wat ik ga doen... Die powercons en locking jacks zijn ook van neutrik... Waarmee heb jij ze vastgezet in die plaat? Ik vind namelijk geen vijs/schroefcombinatie die er doorgaat. Klinknagels is een andere mogelijkheid...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
Hoi,
Mijn rack:
FURMAN: PL-Plus E
AUDIO TECHNICA: ATW draadloos
TC ElECTRONIC: G-major
MARSHALL: JMP-1
BEHRINGER: Ultrafex II 3100
PEAVEY: Classic 50/50 poweramp
http://img47.imageshack.us/img47/297...laareb3.th.jpg
ik heb gewoon m3 schroefjes en moertjes gebruikt: blijft perfect zitten. neem wel zelfborgende moertjes, die zijn verreweg het makkelijkste.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josdevos
Harrald
Cool, het kleinste dat ik tot nu gevonden heb was M4. M2 leek me onvindbaar, dan maar op zoek naar M3.
Thanks!
gewoon naar een grote bouwmarkt. ik heb ze bij de formido gehaald. enige jammere was dat ze wat langer zijn dan prettig werkt. electronica zaken leveren ze ook, alleen zijn ze daar schreeuwend duur (werd er bij onze lokale electronicaboer voor gewaarschuwd, en dat is al een klootzak een afzetter, kan je nagaan)
Harrald
?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josdevos
M3 moet zéker goed te vinden zijn, als je er niet aangeraakt zal ik er eens een paar zoeken, moet je maar ooit eens passeren.
Maar niets mis met poprivetten (klinknagels voor de dutchmen onder ons) ook..