Maar serieus. Ik vind je stijl van behuizingen maken erg cool. Deze BM mag er ook wezen!
Printable View
Maar serieus. Ik vind je stijl van behuizingen maken erg cool. Deze BM mag er ook wezen!
alleen ik zou dan potmeters verrot trappen :P
altijd zoveel mogelijk afstand maken ;)
valoosj lekker gemaakt nog maals bedankt dat jij mijn rat wil etsen
Valoosj, spuit jij die behuizingen nou of verf jij ze en doe je er ook primer op ofzo, en heveel lagen, of verf jij ze?
Ponq: nogmaals bedankt ;) jouw project is ook vet, maar ik heb het voordeel van leuke behuizingen te maken. Echt wel een fijn werkje.
B_2_the_A: Ik trap mijn pedalen niet verrot, ik zet ze enkel aan en uit ;) de potmeters zijn afgeschuurd zodat de knoppen vrij laag zitten, en ik er normaal gezien niet op sta als ik de schakelaar indruk.
Pietjeekes: geen probleem. Je ets ligt klaar. Morgen even nieuwe boortjes halen bij de electronica winkel, en dinsdag stuur ik je Rat op.
Hugo123: Ik gebruik spuitbussen, meestal een laag of 2 - 3 en dan is het goed. Primer gebruik ik niet, en opschuren ook niet.
Werk aan mijn bord zal binnenkort even stilvallen, ik ga een tremulus lune maken voor Bicky.
Morgen nog wat foto's van de vooruitgang aan het 2e Nijboertje, die tenslotte bijna af is.
ringetjes ertussen kan ook ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Ringetjes gaat niet want dan krijg ik het doosje niet meer toe ;)
Na al die harde labeur voor Bicky ;) (Tremulus Lune met allerlei coole mods) ook weer wat werk aan mijn bord.
Nieuwe Real Tube Screamer (Nijboertje!).
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01522.jpg
Bijna klaar, nog de laatste dingen erin zetten, 2 gaten boren in de behuizing en dan enkel nog de pots en inputs vastsolderen.
Het begin van mijn Boutique Box of Rock
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01521.jpg
Hey valoosj, hoe ontwerp jij eigenlijk de plaatjes die op je pedalen zitten?
Er zijn programma's voor. DIY layout creator is wat ik gebruikt heb voor de MayQueen en de LoFiLooper. Ponq gebruikt Eagle. Ik heb ook helemaal niet alle ontwerpen gemaakt. Vele zijn al gemaakt door andere mensen, en ik download die van bv tonepad. Daarna is er natuurlijk nog al het etswerk.
Hey Valoosj, welke mods stop je in die Trem Lune? ik ga binnenkort aan mijn exemplaar beginnen...