Smaakvol??? Broddelwerk. Lelijke tremolo, lelijke knoppencombi. Lelijke bodyshape.
Kortom: knooiwerk😂
Printable View
Smaakvol??? Broddelwerk. Lelijke tremolo, lelijke knoppencombi. Lelijke bodyshape.
Kortom: knooiwerk😂
Je kunt het niet mooi vinden, maar het ziet er op het eerste gezicht nog niet als broddelwerk uit vind ik.
Ik vind m mooi :)
Absoluut. En hij heeft een of andere aging proberen aan te brengen op de body.
Prutswerk eerste klas. En die kop....😝
Welke aging? Zie jij hetzelfde plaatje als ik?
Foto 1 op zijkant/rand body, of het moet weerspiegeling van een flits of ander licht zijn.
Hoe durf je dit op MP te gooien.
Zit gewoon in het hout volgens mij?
Ik heb dat filmpje even opgezocht en zo klinkt het:
https://www.youtube.com/watch?v=ZAAwfl9Vlsc
Ik hoor eigenlijk maar 2 geluiden afgezien van een sample met wat meer galm, iets meer en betere klanken zitten er toch wel in mag ik hopen? Clean vind ik wel ok, maar verder word ik er niet warm van.
Nee hoor, je ziet het ook in de laatste foto.
Heeft ie zelf gedaan aangezien het op zijn YT filmpje er nog niet is.
Is misschien wel het minste probleem.
Ik moet zeggen, dat bling bling van die knoppen in combi met die joekel van een gouden strappin... het is een krachtig statement.
Ik kan enkel nog niet die zwarte stift strepen op de headstock duiden.
Wel nieuwsgierig wie dit voor hem gebouwd heeft. Of is dit een eigenmaak?
Hij noemt in de advertentie luthier Jérôme Nahon, ik vermoed dat deze de gitaar geheel heeft gebouwd en dat de verkoper is gaan prutsen en er later maar even Gibson Les Paul model op heeft geplakt zodat het nog wat waard lijkt.
Kees zegt dat Jerome is gaan knutselen aan een bestaande gitaar.
Meer info geeft Kees niet.
De vraag is wat het origineel dan was. Doet me het meeste denken aan een walnut The Paul of Firebrand, ben verder niet zo thuis in de budget Gibsons.
Maar goed, knieschot dan.
Het kan natuurlijk ook een Epi o.i.d geweest zijn met een Gibson logo.
Lijkt nog het meeste op een omgebouwde Godin.
Dan lijkt een knieschot wat overdreven.
Ga mijn auto maar wassen Kees, lullen we nergens meer over.
Het lijkt mij een Dean Evo zo op het eerste gezicht.
Edit: Op het tweede gezicht toch niet...:sssh:
Het is ook sowieso geen Les Paul body, die schouder loopt iets terug à la telecaster.
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3N...bUgmh/$_86.JPG
Er is een ander merk dat dit zo doet, ik kom even niet op de naam.
Dus:
1) Het is een ander merk gitaar die zou door Jérôme Nahon is opgeknapt.
2) De hele gitaar is door Jérôme Nahon gebouwd.
3) Jérôme Nahon heeft er niks mee te maken.
4) ...?
Het lijkt wel een Godin.
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/jX...Yj-1200-80.jpg
EDIT>
Oh, dat zei Pepe ook al....
Het is wel de stijl van Jerome, zou kunnen.
Je zou zeggen, waarom indruk maken met een totaal onbekende naam?
Naast Godin en Dean gooi ik ESP en Schecter nog in de competitie.
Schecter heeft wel dezelfde makke als Dean namelijk een dip in de moustache waar het juist een bolling moet zijn.
Het lijkt iig een model wat de Gibson advocaten probeert te omzeilen.
Dat is 99% dus schiet ook niet op.
Polletje maken?
Misschien is het wel een Teye waarvan de top door de vandiktebank is gerost :D
:seriousf:
Hij heeft er na het pimpen dus niet meer op gespeeld.
Gewoon deze Jerome Nahon contacten en we weten welke gitaar gebruikt is.Citaat:
Gibson lp jr custom shop made. in 2014 opnieuw omgebouwd en opgebouwd, met dank aan Jerome Nahon. Vanaf 2014 is hij praktisch niet meer bespeeld omdat ik alleen nog akoestisch speel.
Het is zeker geen The Paul.... sowieso ander hout. Maar mijn god wat een lelluk ding is het zeg...!! Lijkt wel door een rapper ontworpen. Ding klinkt best ok, voor dat geld is slechter te koop.
Ik heb twijfel.....
https://www.ad.nl/rotterdam/hellevoe...erd~aae647bf4/
Volgens mij is er iets met haar lippen aan de hand..
Ja, stinkt een uur in de wind, dacht ik al gelijk met dat vage Tui gedoe.
Ik gok iets met een jongen.
Die vader zal zich wel behoorlijk genaaid voelen maar ik snap, je moet wat he.
Misschien horen we ooit nog hoe vork in steel.
Ik dacht eigenlijk aan zo een gekke dissociatieve persoonlijkheidsstoornis lijdende losgeslagen op blote voeten lopende hippie tramp.
Zit net iets teveel botox op om dat te zijn zo te zien.
Allemaal net iets aardser dan dat.
Jammer weer.
Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Volgens mij geen botox maar gewoon de typische selfie pose reflex. Allebei irritant. Maar ik ben dan ook een xeikerd.
Hippie meisjes hebben echte wenkbrauwen.
Die mis ik hier.
Teveel muurverf en die getuite lippen op die strakke kaaklijn doen ook weinig goed.
Maakt dat ze er 'simpel' uitziet.
Ben bang dat ze dat ook is.
Twijfelachtige add indeed.
19 jarige tinder date met de verstandelijke vermogens van een brugklasser; dat moet je ook niet alleen naar Cuba sturen.
Vragen om problemen.
Nahja... Anouk is thuis en het was allemaal maar gekkigheid.
Wat kan er fout gaan met een meisje van 19 die op de bonnefooi naar Cuba vertrekt en anti-psychotica slikt...??Citaat:
OUDERS VERMISTE ANOUK (19) OVER HUN DOCHTER: 'ZE IS HEEL GEVOELIG'
De 19-jarige Anouk van Luijk uit Hellevoetsluis wordt sinds een paar dagen vermist op Cuba. In ‘Hart van Nederland’ vertellen haar ouders over hun dochter en de laatste keer dat ze haar spraken.
25.07.2018 | 10:29 uur | Maaike van de Graaf
Wim van Luijk en Saranda in ’t Veld zijn radeloos.
ANOUK VAN LUIJK
Anouk reisde op 7 juli alleen naar het Caribisch gebied en zou zaterdag terugvliegen naar Nederland, maar is daar niet aangekomen. Haar vliegtuig zou zijn overboekt, maar gisteren werd duidelijk dat de jonge vrouw überhaupt niet op het vliegveld is geweest. Haar vader deelde al een oproep via Facebook en inmiddels is het ministerie van Buitenlandse Zaken bezig met de vermissingszaak en heeft contact met de familie.
OP DE BONNEFOOI
Anouk vertrok op de bonnefooi naar Cuba en kwam de laatste dagen zonder geld en slaapplek te zitten. Haar vader laat via de telefoon aan Hart van Nederland (SBS) weten: “Haar bankpas was ingeslikt en toen heb ik gezegd: ‘Ga naar de ambassade toe’.” De moeder van Anouk, Saranda, zit in de uitzending en voegt toe dat haar dochter compleet overstuur was. “Ze belde me in paniek op en vroeg of ik alsjeblieft geld wilde overmaken naar de ambassade. Ze smeekte erom.”
PSYCHOTISCH
De ouders van Anouk, die gescheiden zijn, zijn ten einde raad. Haar moeder laat weten dat haar dochter het nodige heeft meegemaakt. “Ze is heel gevoelig. Ze heeft een opname gehad en is psychotisch geweest.” Wim is “heel erg boos, heel erg bezorgd en heel erg verdrietig.” Beiden stappen vandaag op het vliegveld richting Cuba om hun dochter te zoeken.
Jammer hoor, meisjes die de make-up doos van Bassie gebruiken.
Ja, die Groucho Marx wenkbrauwen die nu helemaal in zijn snap ik ook niet zo...één en ander gecombineerd met de nu ook zo razend populaire tatoeages maken de mensen er niet mooier op. Jammer dat. En die namaak Gibson waar het allemaal om begon ziet er ook niet uit!
Lange tijd geleden dat ik op dit forum iets heb gepost, maar ik wilde toch even het volgende (na)vragen:
Ik kreeg gisteren namelijk een ruilvoorstel voor mijn 'Fender Custom FMT Telecaster'.
Nu blijkt het (aan de foto's te zien) om een 'Gibson ES-335?' (Dot) te gaan. Maar deze ziet er in mijn ogen behoorlijk fake uit. (vooral de zichtbare bedrading)
Een fake Fender herken is over het algemeen vrij meteen, maar van Gibson's heb ik dus weinig verstand om eerlijk te zijn...
Hieronder wat foto's:
https://ibb.co/mJR2BK
https://ibb.co/i5mfyz
https://ibb.co/fejYJz
https://ibb.co/db3Sdz
Hoor graag jullie mening hierover! (voordat ik deze persoon de volle laag geef)
Hee, zijn ze nou vergeten de O dicht te maken?
Hoe zou deze kleur moeten heten trouwens?
Geen nipjes. Zo oud is ie toch ook weer niet dat ie al gerefret is? Zou voor tobacco sunburst moeten doorgaan?
het logo staat verkeerd, de poot van de G moet paralel met de nek lopen en dat doet hij niet, dit zie je alleen bij fakes, de gekleurde wiring is natuurlijk ook verkeerd, die mag best zichtbaar zijn maar moet braided wire zijn