Flatliner, nope, zitten twee Onespots in, had er al eentje, maar dat was niet meer genoeg. Heeft idd. zo'n verloopkabeltje zie ik, thanks!
Printable View
Flatliner, nope, zitten twee Onespots in, had er al eentje, maar dat was niet meer genoeg. Heeft idd. zo'n verloopkabeltje zie ik, thanks!
Even een vraagje, Ik heb een wireless systeem (ew100) en wil die graag onder de verhoging van mijn pedalboard maken, Is dat mogelijk met ruis&signalen?
ook had ik nog een vraag over het systeem zelf. Telkens als ik op mijn les paul de switch gebruik hoor je een soort "knal" (Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven) en dit is alleen als ik met het draadloos speel en met kabel heb ik hier geen last van. Iemand een oplossing?
Is idd, een verhoging, daar zit mijn wireless receiver onder, en de stekkerdoos met onespots en adapter van de wireless. Had achteraf wat smaller gekund... Maar scheelt ook echt maar een millimeter of 3 dan had het gepast... Verzint eer ge begint. Die hoek is trouwens niet zo storend, en het volumepedaal is dermate groot dat je voet daar ook schuin op kan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Zou graag langskomen de 26ste, maar dan spelen we zelf in Delfzijl... Heb ik heel vaak met de Music Bar. Leuke tent, en alleen al om er voor te zorgen dat er live muziek in Epe blijft, wil ik er best wel eens een pilsje gaan drinken, maar telkens als er een band speelt die ik wil zien, moet ik zelf optreden... Ben dat weekend dus in Groningen, voor twee optredens. Misschien kun je het door mijn brievenbus gooien (Epe is niet zo groot), stuur ik je mijn cd op in ruil?
Weet niet of er antennes zitten aan je receiver. Misschien dat je die dan zou moeten laten uitsteken, of dat ze plat kunnen. (Daar zou je evt een gleuf voor kunnen maken in de verhoging) Bij mijn Sure receiver zitten de antennes in het doosje zelf, en in mijn oefenhok werkt dat prima. Zou in de zaal dus ook moeten werken. Na het weekend ben ik daar dan ook weer achter. Eerst maar eens onze Limburg Januari 2008 'Tour' ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
Is zeker een leuke tent. Afijn, deze maand spelen we daar binnen maar voor de zomer hebben ze ons al vastgelegd voor een buitenfeest in Epe. Vonden we erg sympathiek. PB me je adres maar, dan stuur ik het verloopje wel op, ik gebruik het toch niet en de baas betaalt de postzegels :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald
Er zitten twee antennes op (bij mij nu nog maar ene, maar ene heeft onze bassist kwijt gemaakt:() maar die kun je 6/7 cm uittrekken dus dat is geen probleem..Citaat:
hij zal onder de verhoging zitten in een showmaster 48 case dus qua hoogte is het geen probleem. Maar er vertelde me iemand dat de antennes een soort van magnetisch veld creeëren en dat kon slecht zijn ofzoiets
@Mitch: Thanks, is nog sneller ook. Je hebt PM.
On topic: Weet niet of een antenne een magnetisch veld creert eigenlijk. Maar of dat een probleem is zou je moeten kunnen uitproberen door de opstelling even provisorisch na te bouwen. Van welk materiaal wordt de verhoging trouwens? Weet niet of je met ontvangst nog last zou hebben van een kooi van faraday eigenlijk (dus plaatstalen verhoging of zoiets).
verhoging is gewoon van houtCitaat:
Ik dacht slim te zijn door GAS voor pedalen te gaan voorkomen en een board te bouwen dat niet snel aangepast kan worden. Inmiddels ben ik al genoeg kwijt aan materialen, pluggen e.d. dat ik net zo goed de MXR EVH Phase 90 had kunnen kopen die ik nu helemaal niet meer kan betalen. :(
Anyway, ik heb de materialen nu zo goed als allemaal binnen. Eerst even wat schetsen gemaakt met SketchUp en ontdekt dat mijn eerste plan niet het beste was. In onderstaande schets het idee zoals het nu gaat worden. Aan de achterkant komen een Powercon bus voor 230V met een schakelaar met lamp, zoals ook in een stekkerdoos zit. En aan de linkerkant van de verhoging komen twee locking jack-inputs voor het gitaarsignaal.
De pedalen: Morley Tremonti wah, Boss Ds-1, TC Nova delay, Korg Dt-10, Boss Ns-2, Ernie Ball vp jr.
http://img441.imageshack.us/img441/8...ets1qb8.th.jpg
...geïnspireerd door Paul Lenders... maar dat is wel duidelijk dacht ik zo.
Zodra ik wat gebouwd heb zal ik een update geven.
tijdelijk board (ander is in de maak)
http://members.chello.nl/s.veen4/pedalboard12012008.jpg
JHWah->dt10->ts9->sd9->blockphase90->ge7->mmd->scriptphase90(te leen)->clean sanches
tsunami chorus en ts 10 paste even niet:P
oeh en leuk (maar niet zo helder fototje:P)
http://members.chello.nl/s.veen4/koppel.jpg