@ hellsbellsnl: Ik bedoel, dat sommige van die boxes zoals de DL-4 en de DM-4 meer gebaseerd zijn op 1 effect... IPV een pod die heeft waarschijnlijk van alles een beetje...
Goede deals daar in the USA...
MEER PEDALEN DES TE BETER!
Printable View
@ hellsbellsnl: Ik bedoel, dat sommige van die boxes zoals de DL-4 en de DM-4 meer gebaseerd zijn op 1 effect... IPV een pod die heeft waarschijnlijk van alles een beetje...
Goede deals daar in the USA...
MEER PEDALEN DES TE BETER!
Mooi board Butcher, maar wat betekenen die stickers op je boss pedalen eigenlijk, heb je ze laten modden?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Butcher
En hoe klinkt die plexidrive? Ik vind die soundfiletjes via ebay goed klinken.
Dat vroeg ik mij ook af maar ben ook benieuwd hoe jij een Swell uit een DL4 krijgt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Volgens mij zit "swell" er wel op, misschien heet het niet precies zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
Dat is toch als je met de volume knop zo langzaam volume omhoog laat komen? Dat kan volgens mij wel met de DL-4.
klopt helemaalCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nils47
http://line6.com/data/l/c0a8090bf773...%20English.pdf
Da's werk van Brian Wampler, alias Indyguitarist. Ligt in het verlengde van Keeley, Analogman etc., dus doet zowel mods aan fabriekspedalen maar bouwt ze ook zelf (de Plexidrive bijvoorbeeld op hetzelfde board)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Aangezien ik er eindelijk uit was, en toch een chorus erbij wilde, werd mijn provisorische no-budget oplossing te klein. Van de week bezig geweest een nieuw pedalboard te maken, dat later eventueel nog van een deksel voorzien kan worden. Oude oplossing, met onderkant van een boodschappenkrat, ribkarton en dubbelzijdig plakband heeft het denk ik toch snel zo'n 40 gigs uitgehouden. Niet gek voor een kleine 6 Euro aan spullen. Mooi was het natuurlijk niet...
Before:
http://home.tiscali.nl/haraldkoll/bak3.jpg
After:
http://home.tiscali.nl/haraldkoll/pedalboard.jpg
Kom je er uiteindelijk toch weer achter dat je je in de maten vergist hebt, en de Boss pedaaltjes net niet recht kunnen staan. De plug van de wah wilde ik makkelijk los kunnen maken, dat lukte ook alleen als hij zo schuin kwam, vandaar alle schuine parkeerplaatsen. Aangezien ik totaal niet handig ben in dit soort klusjes ben ik best happy. Wel aardig wat werk zo'n bak. En de boodschappenkrattenbodem was ook wel een stuk lichter.
Nog een dankjewel voor de oorspronkelijke poster van de fietskettingschakelbevestigingsmethode! Kon voor nop bij de lokale fietsenboer een reststuk ketting in deeltjes verwerken. Werkt geweldig. Snel, simpel, stevig, en dan ook nog eens goedkoop. Klittenband gaat ook wel, maar dat heeft toch altijd speling. De effecten die met de kettingstukjes erop konden zitten echt muurvast :)
De bak kan makkelijk mono en stereo geplugd worden, en zo gaan de chorus en delay via de send return van mijn Hotrod. Mono zouden ze ook gewoon in serie met de andere pedalen kunnen, ook vrij makkelijk om te steken. Onder de klep zit mijn wireless receiver, en een stekkerdoos met wat voedingen. Van het weekend de live vuurdoop in Roermond en Kelpen Oler... BEn benieuwd, verwacht wel dat het me wat op en afbouwtijd scheelt.
Weet iemand trouwens misschien nog of er ergens verloopstukjes zijn van een plug die normaal in de voeding van je effect kan, naar zo'n batterijhouder. Mijn stemapparaatje heeft geen voedingsplug, alleen maar een batterijvak :( Eigenlijk belachelijk dat op batterijen te blijven gebruiken. Heb nog wel wat voedingscapaciteit en pluggen over tenslotte...
http://www.burkey.nl/shop.htm, daar hebben ze wel van die kabeltjes.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald
Trouwens al heel lang geen Flatliners meer gezien hier... :satisfie:
Afijn, uiterst curieus board heb je zo. Wat ik niet helemaal begrijp is die afscheiding tussen de rijen pedalen ? Of is dat een verhoging ? Niet goed te zien op de foto... ontzettend zonde dat alles nu zo schuin moet, zeker die wah, lijkt me niet handig voor het voetenwerk.
Die verloopjes van 'normale adapteruitgang-naar-batterijclip bestaan wel, ik heb er in ieder geval één die standaard met mijn Godlyke Powerall geleverd werd. Misschien even bij CIOKS kijken, of je mag de mijne, ik gebruik hem toch niet. We spelen deze maand in The Music Bar ;)