AM-4 Amp ModelerCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Traai
Printable View
AM-4 Amp ModelerCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Traai
Zo, je hebt oog voor details.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
@Swan: mss ook eens goed om wat betere patch-kabels te scoren.
Zeg, die rode, wat doet die eigenlijk? Kheb em eens gezien in een winkel maar ik vind er niet zoveel info over?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl
edit: Ah oei klees net de post hierboven, excuses
Hier ben ik wel wat laat mee, maar tzijn examens: podiumtapijt heet dat, heb ik heel m'n board mee bekleed. Velcro gaat er perfect op hechten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
Dit is de Line 6 AM-4, de AMP Modeler. Verschillende amp presets gebaseerd op bestaande modellen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aimé
Meer informatie:
http://line6.com/products/detail/30/
hey, ja de plaatsing is nog niet optimaal, en ik ga ook nog schuiven als de trem lune erbij komt, maar voorlopig gaat t zo prima..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
dat ding bovenaan is een SHO met 2 uitgangen, gebruik ik vooral als Y splitter naar mn noise, daarbij gebruik ik wel n feedbacklooper maar die ligt niet op t board... ik heb die gebouwd via t experimentalist anonymous forum, werkt erg goed, maar je hebt wel iets van n limiter/compressor er achter nodig om t volume te kunnen dempen en beinvloeden...
headrush gebruik ik idd met die settings! vooral als looper en soms de tapedelay...
Mag ik u verbeteren:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nils47
je hebt 4 opties (4 knoppen)
onder iedere knop kan je een andere distortion opslaan (DM-4)
DL-4 ligt iets anders ligt eraan of je wil samplen of een delay wil hebben en dan ook nog of je hem wil tappen (op het ritme wil laten meelopen)
sorry als het wat lang duurde voor ik me melde.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
muziekstijl:sympfo,psychedelisch
genre:pink floyd, yes, IQ, roger waters, rush e.d.
vooral bij de nummers op de vroege versie van pink floyd zijn een aantal van deze effecten zeer handig.
Jullie betalen veel te veel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nils47
Durf eens te kopen via de joe es of ee:
Voorbeeld:
DL4: hier in weert in de winkel (nieuw) 440.= europa's
in US $ :170.= (+/- 155.= euro)
Inklaren douane: 30.= euro
totaal: 185.= euro
besparing ongeveer 60%
de meeste mensen zijn veel te bang om inkopen te doen in het buitenland.
ok, je moet er geen 20 tegelijk kopen want dan hang je (je wordt dan gemerkt als handelaar)
maar 4 stuks gaat prima.(dezelfde)
Ik heb 4 stuks DL4 gekocht nieuw waarvan ik er een heb gehouden en de rest heb verkocht dus op het eind: 1 DL4 voor bijna noppes.
Alleen de DL4 is nieuw de rest is 2e hands.
Alhoewel de AMP-modeler er erg nieuw uitziet.
(deze is uit productie) Wel een tof apparaat: met een Marshall gewoon een AC30 nadoen.
Heb ze alle 5 gekocht voor gemiddeld 125.= euro per stuk. (E-bay)
g.v.d. no guts no glory (of geen effecten)
Sorry,ben ik niet met je eens. Heb een ME6 gehad (Boss) maar naar mijn gevoel zit er tussen parameter 1 en 2 nog heel veel verschil en dat kun je met een knop wel bereiken en met een + en - button niet. (no offence ieder zijn ding)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks
Daarbij vind ik een pedalboard mooier en beter ogen dan een electronische platte geluiden sequencer.(sorry, ben 34 jaar oud dus al een beetje oldschool)
Wat vindt jij bijvoorbeeld van een "van de graaf generator"??
Dit is een super apparaat voor rare geluiden: werkt met een magnetisch/spanningsveld (het fijne weet ik er niet van maar klinkt super in bepaalde muziekstijlen).
Het apparaat wordt gebruikt in "Good vibrations" van de "Beach Boys"
Dat zijn van die vergeten muziek gadgets maar ze klinken gaaf.
Nog zo'n voorbeeld: Een echte LESLIE versterker.
Dit geluid krijg je uit geen enkel electronisch apparaat. Dit moet gewoon zo'n houten bak zijn met een rond draaiende hoorn die je dan toevallig vindt bij de lokale antiek boer die denkt dat het een soort van bijzettafeltje is (en je koopt dit ding dan voor 50.= eerlijke nederlandse guldens)
Dat geluid krijg je nooit never niet uit een "doosje" van Boss, Behringer,MXR,Ibanez of Digitech (or whatever)
Ook wil ik mededelen dat dit voor mij een leerproject is.Ik wil proberen om dit op een zo mooi mogelijke en compact mogelijke manier te maken zodat andere GN'ers hier ook wat aan hebben als ze een dergelijk iets gaan maken.
Ik wil gewoon laten zien dat je met relatief weinig kosten (buiten de pedalen om) een relatief profesioneel pedalboard in elkaar kan knutselen.
Om een voorbeeld te geven:
Mijn losten voor het multiplex zijn nog geen 10.= euro.
Mochten er nog vragen reizen dan hoor ik ze graag en ik wil een ieder graag helpen met raad en daad (daad: indien ik geen 300 km hoef te reizen)
Ik hoop dat ik hiermee een hoop vragen beantwoord heb.
Ik neem aan dat je Theremin bedoelt, i.p.v. een V/d Graaff Generator (wat overigens ook een hele aardige band is/was)?Citaat:
+de aanschaf van Europese adapters ;)Citaat:
Er kopen hier trouwens plenty mensen internationaal hoor, je 'no guts no glory' is lichtelijk misplaatst.