Subaru forester. Past alles in en nog 3 leden van de band. Is luxe want in mn vorige auto (golf 3) paste bar weinig in als ik nog bandleden moest vervoeren.
Printable View
Subaru forester. Past alles in en nog 3 leden van de band. Is luxe want in mn vorige auto (golf 3) paste bar weinig in als ik nog bandleden moest vervoeren.
Jeej!
Koch Powertone 3 en KCC412 cabinet ! (oversized custom cabinet)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...00761179_n.jpg
Feestje gehad? ;)
Hoe ga je het met je inears doen?
Welke speakers zitten er in je cabinet?
Haha, dat hoor ik nu al 2 weken :p. Drukke tijd gehad ;p.
Qua in ears kun je hiermee uit de voeten met de speaker sim die er in zit en de loadbox met speaker sim die ik ook heb. Voor Delain moet ik hoogstwaarschijnlijk de Koch profilen in de kemper.
VG12-90 Speakers zitten in deze cabs. Geloof dat ze ontwikkeld zijn door Koch zelf.
Mooie set hoor. Hoe verhoudt die Powertone 3 zich tot de 1 en 2? Ik vond die 2 heel sponzig vergeleken met mijn 1 destijds. Maar das alweer jaren terug.
Powertone vond ik een gave ranzige rock-bak, geen idee welke versie dat was.
Deze powertone 3 vind ik echt een heerlijke amp!
Voor mij klinkt het een beetje als een rectifier met EL34.
Wel meer/mooier laag en wat smoother in het hoog.
Die speakers zijn standaard in de Koch kasten.
Ik heb ook ooit een Powertone 1 gehad. Niets voor mij helaas...
Zoals ik al eens eerder zei enorm goede kasten met V30 in...
MS
Dat zijn de Jensens die me in de studio erg bevielen met mijn JCM800 2210. Ze kwamen op mij een beetje over als greenbacks die heel lang clean blijven of zo. Volgens mij zijn ze niet standaard, toch? Maar heb je de keuze tussen V30, of deze VG12-90's bij die Koch kasten?