Goeie vraag, zal het vanmiddag even proberen :).
Kwam er laatst wel achter dat m'n pedalen verdomd goed vast blijven zitten aan het tapijt wat hier in de gang ligt. :sneaky:
Printable View
Goeie vraag, zal het vanmiddag even proberen :).
Kwam er laatst wel achter dat m'n pedalen verdomd goed vast blijven zitten aan het tapijt wat hier in de gang ligt. :sneaky:
Tof gemaakt DML :D
Wat je ook kunt doen, want opzich is een kettingpons vrij nutteloos om te kopen als je die verder toch nooit meer gebruikt na de tijd, even langs de fietsenmaker gaan (werkplaats), even uitleggen hoef of wat en met de vraag of hij toevallig nog wat oude schakels of ketting heeft liggen en of hij misschien even met een pons paar van die dingen los kan maken. Meeste fietsenmakers zijn best makkelijk. Scheelt je toch weer 10 euro ;)
Weet ik ook niet, maar het blijft wel zitten op laagpolig tapijt. Misschien helpt dat je wat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
Dml heeft de foto's gemaakt en de tekst, en ik hier een mooi plaatje van gemaakt!
Wat bedoel je hiermee? ik ben er namelijk over aan het denken om mijn koffer met iets te bekleden maar heb geen idee watCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
Euhm, ja ik weet niet hoe je het noemt, maar normaal klitteband blijft op zich al goed zitten op laagpolig tapijt...dat is gewoon "plat" tapijt, zonder lange haren. Beetje de standaard chaep-ass vloerbedekking. Maar probeer het maar eerst, da's het veiligste :).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
Plannen voor een nieuw board. Maar: bezint eer gij begint! Dus ik heb het ff allemaal in Solidworks gegooid om te kijken wat handig is en wat wel/niet past.
Resultaat:
http://www.bekkersonline.nl/download/pedalboard_3d.jpg
Klein beetje uitleg. Er zit dus in deze tekening op: Boss GT-5, expressiepedaal, Laney FS4 footswitch (voor amp), extra control switch voor GT-5, little big muff (moet ik nog kopen, tenzij er betere dingen voorbij komen), zelfbouw A/B/Y box, wireless onder het rechterklepje, stroomvoorziening onder linker klepje (nog niet afgebeeld).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Hee Paul,
Ziet er erg goed uit allemaal. BEn erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Tim
Ik zie wel vaker pedalboards voorbijkomen met een wireless erop gemonteerd. Werkt dit echt wel?
Ten eerste komt het volgens mij het signaal niet ten goed, vaak is het beste signaal door de zender op gelijke hoogte met de ontvanger of hoger dan de ontvanger te plaatsen.
Ten tweede, bij optredens wil het morsen van bier of andere (lichamelijke) vloeistoffen nogal eens voorkomen wat (vooral) voor de gevoelige zenders erg slecht is. Een doekje over een pedaal gaat nog maar een dure Sennheiser met lcd-schermpje wordt een ander verhaal...
Ik heb mijn zender altijd bovenop de versterker en heb nergens problemen mee gehad...
Wat een onzin, radio golven gaan alle kanten op.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
Dat klopt wel weer, maar komt er vaak iets als bier bovenop het podium? (ik weet het echt niet hoor)Citaat:
Ten tweede, bij optredens wil het morsen van bier of andere (lichamelijke) vloeistoffen nogal eens voorkomen wat (vooral) voor de gevoelige zenders erg slecht is. Een doekje over een pedaal gaat nog maar een dure Sennheiser met lcd-schermpje wordt een ander verhaal...
Maar als je de zender op je amp hebt, dan heeft het toch helemaal geen zin om draadloos te werken? :S .Citaat:
Ik heb mijn zender altijd bovenop de versterker en heb nergens problemen mee gehad...