Plaatje hoe dat moet staat in dit topic nog ergensCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Printable View
Plaatje hoe dat moet staat in dit topic nog ergensCitaat:
Ja of als je de search even gebruikt kom je wel meer topics er over tegen ;)
Alleen als je een Vox wah hebt is het niet handig als je de batterij in no time moet vervangen :D (bij de V848 heb je daar dan weer geen last van)
http://i156.photobucket.com/albums/t...P1010087-1.jpg
Hier is ie dan... gebruiksklaar. Lekker ruim opgezet (nog wel, in de toekomst zal ik nog wel wat schuiven met de pedalen omdat er wat bij moet). Let ook even op de ergonomische plaatsing van de wah :) , ik hoop dat de velcro het houdt maar het voelt stevig. De wah zit ook op de 1spot, maar geen enkele ruis of brom! Da's dus fijn.
Ik had misschien beter een multikabel of een Sssnake kunnen nemen maar het was al duur zat zo. Kabel bestaat uit: voeding, channelswitch vanuit de FCB naar de amp, midi vanuit de FCB naar de Intellifex en het gitaarsignaal zelf.
Ik schat dat de hele case zo'n vijftien kilo weegt.
En nou snel spelen goddomme want daar bouw je zo'n ding toch voor uiteindelijk!
edit: ohja, die klosjes moeten er nog van af als ik weer nieuwe popnagels heb :sssh:
Mooi hoor! :)
Ik zou het zelf denk ik handiger vinden om die FCB op de "eerste rij" te doen, en de pedaaltjes op een verhoging. Want die "naaimachine-pedaaltjes" van de FCB lijken me fijner te bedienen als ze dichterbij staan. Maargoed, that's me, en misschien gebruik je dat gedeelte van de FCB wel weinig... :satisfie:
Maar die 'naaimachine-pedaaltjes' staan nu hoger, dus dichterbij en beter te zien!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Toch?
Ik vind het wel logisch eigenlijk.....
En Peer, ik krijg er een harde tol van, hoor! :D
http://img518.imageshack.us/img518/266/80329320mh8.jpgCitaat:
Met dank aan DML!!!
Kan je ook een ketting kopen die niet is ingevet? Wist ik niet, ik dacht dat ze standaard gesmeerd waren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Mooie uitleg Joene20!
Ow, ik zie nu pas dat DML het gemaakt heeft...
Dank je wel DML!
@ Rick trodat:
je kan kettingen ook onvetten hoor...
Toch vind ik klitteband handiger, er is bij mij nog nooit wat los gekomen, ook niet de heavy pedalen (ernieball, wah, headrush)
Blijft klitteband ook goed zitten op hoedenplankstof?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje