wat zal hij balen dat een bod niet bindend is zoals op ebay.
Printable View
Ad staat er nog steeds... bieden maar!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ook al 3x gedaan. Ze vieren wrs Pasen bij MP
Ik inmiddels ook drie keer. Ook de verkoper gemeld als verdacht. Ze gaan in ieder geval terug mailen, maar ik hoop eigenlijk dat ze de advertentie verwijderen nog voor dat de persoon iemand kan belazeren. Want dat doet ie willens en wetens weet ik nu. Dat ze zo laat handelen stoort me wel. Ook Marktplaats is in deze eigenlijk strafbaar, want ze faciliteren een dergelijke advertentie.
Een niet kenner begrijpt van zulke biedingen niks, die denkt Oh typefout dus die stuurt de verkoper een bericht wat wil je er echt voor hebben o.i.d.
je kan denk ik beter afspreken dat je met een paar man gaat overbieden zodat de verkoper denkt goede deal en dan afspreken dat je komt en vervolgens laat wachten.
Zoals wel meer bieders doen
Rare opmerking weer. Weer geheel des benwave. Iemand die willens en wetens mensen oplicht, waardoor mensen voor misschien wel honderden euries de boot in gaan en jij vindt het vreemd dat mensen dat niet fris vinden. Jij was het toch ook die zelf ook 's zo'n Chinese nep Gibson had gekocht, wellicht voel je je aangevallen. Ik persoonlijk zou er totaal geen moeite mee hebben als de persoon de werkelijke waarde er voor vraagt en er bij zegt dat het om Chinese nep gaat. En zelfs dan is ie eigenlijk nog strafbaar. Het blijft een nep product. Gelukkig zijn er nog mensen die wel van eerlijk handelen houden. Jij kennelijk niet.
Jij moet je eens na laten kijken gek.
Leer eens lezen ik zeg helemaal niets over de bezigheden van de verkoper op marktplaats ik zeg iets over de principes in Nederland.
Wij nemen hier nou eenmaal niet het recht in eigen hand. Waar het ook over gaat. Mafketel.
Misschien is een bezoekje Specsavers in jouw geval dan wel een goed idee. Niemand hier heeft het recht in eigen handen genomen en iemand persoonlijk bezocht. Leer lezen, sukkel.
Insgelijks. Om exact dezelfde reden. Desalniettemin, een goed bedoelde tip; leer begrijpend lezen. En leestekens, dat leest wat prettiger.
Ik wel, omdat hij het niet in de advertentie zélf zet
Hij houd zo wel de aandacht vast.
Ik heb ook contact met de verkoper gehad en bij mij deed hij het zeer zeker niet. Je hebt best kans dat ie meeleest. En zoals gezegd, waarom zet hij het dan niet eerlijk in z'n advertentie. Dan heb ik er ook geen moeite mee. Dat ie een nepper voor teveel probeert te verkopen, daar zit ik ook niet zo mee. Hij moet zelf maar weten wat ie er voor vraagt, daar staat ie ook vrij in. Maar zeg dan wel eerlijk dat het een nepper betreft.
Hij heeft inmiddels ook de aandacht van Marktplaats, ik heb bericht gehad.
Kom! Nog een paar keer melden, dan kan hij er af
Heeft die headstock nu een rare vorm of niet?
https://www.2dehands.be/muziek/muzie...386005530.html
Deze is cool. Incl. pakje snaren gelukkig...
“Nette fender eric johnson stratocaster guitar” http://link.marktplaats.nl/m12727585...ontent=app_ios
En hij is inderdaad origineel en authentiek. Toch zit er een luchtje aan. Maar wat? :D
"Origineel en authentiek" waar kom je dat tegenwoordig nog tezamen tegen....??
Ding is chambered trouwens.
Er staat toch duidelijk Johnson op. Is dus een genuine signature. Zie je toch zo...
Ik denk dat Dotan, de huidige eigenaar, deze gitaar heeft gekregen van Eric Johnson, zijn grote makker. Uiteraard gaat het geld direct naan een leukemie patiëntje. Je weer hoe ie is. Denkt altijd aan anderen en hij is goudeerlijk.
:D
Met een dikke recensie eronder uiteraard, hoe goed ie wel niet is. Door hemzelf...
Ik Joey maar even gemaild.
Beste Joey,
Ik heb een vraag over 'Nette fender eric johnson stratocaster guitar'.
Wat is er Fender aan deze gitaar? Wat is je laagste prijs?
Met vriendelijke groet,
Stef
12:24
Reactie van Joey:
Alles is fender. En heb geen prijs in gedachte
12:38
Ik bied €50,=
13:18
Het is een fender dat is laagste bod zover
13:42
Staat er ook ergens Fender op? Ik kan het niet zien op de foto's. Wil je hem verkopen voor 60 euro?
13:48
Voor 60 is nog steeds te laag en het is een limited edition als je goed online zoekt vind je hem
13:49
Joey heeft geen plaat voor z'n kop, maar een hele bunker. :eek:
Het is deze jongen ook nauwelijks aan te rekenen. Hij heeft het taalgebruik van zanger Rinus man.
Hij is wat kort van stof maar volgens mij is dit een integere verkoper.
Haaai, lang niet geweest hier.. ga weer eens bijlezen!
nu ben ik op zoek naar een leuke telecaster.. ben in overleg met deze https://link.marktplaats.nl/m1278038454 maar het serienummer wordt door de Fender-site niet herkend.. kan iemand er meer over zeggen, is t een nepperd?
Ja, er gaan alarmbellen in Pepe's huis af.
Ik weet genoeg, bedankt!
Bo (verkoper) over die Telecaster:
er staan meer te koop maar dan voor iets hoger bedrag ( € 2500
dan mag je hopen dat dit zeker een fender is want de markt ziet zwart
deze onzekerheden
maar ik houd hem zelf want voor zo,n fijne gitaar is dit
weinig geld.
succes met je verdere zoektocht
gr Bo
19:09
Hij houdt hem zelf, hij verkoopt hem toch voor een vriend? :???:
Hij weet donders goed hij een nepper aanbiedt.
Hier nog een aparte.
http://link.marktplaats.nl/m12779658...ontent=app_ios
Op het eerste (vlugge) gezicht lijkt het een licht blauwe Classic player ‘60s strat. Als je een beetje langer kijkt toch wat vreemde dingen: de halspen verstelling zit bij de kop, 22 frets, locking tuners... ik denk eerder een aangepaster mex Standard dan een “Daphne Blue ‘60s Reissue”.