Waarom een stekkerdoos, of gebruik je meerdere pedalen ernaast? ik zal zo ff een foto posten.
Printable View
Waarom een stekkerdoos, of gebruik je meerdere pedalen ernaast? ik zal zo ff een foto posten.
Ik heb inderdaad nog wat los spul liggen op mijn huidige board.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Een wireless, een behringer ultragain, en a/b box en in de nabije toekomst nog een fatsoenlijke fuzz.
Heb nu mijn stekkerdoos op de rechter bovenhoek liggen, maar ja, bierproof is het in de verste verte niet.
Twee foto's van m'n huidige bord. Patchbox is tijdelijk, heb eentje in de planning inclusief een Powercon voor m'n adapter e.d. Wellicht dat ik ooit nog een mooie verhoging erin bouw, dit is op het moment wel uber praktisch.
Volgorde: tuner - wah - ltd - dod - muff - smallstone- amdek - boost - delay.
Alles gevoed met een godlyke one spot.
http://img176.imageshack.us/img176/1594/cimg3882zq5.jpg
En een foto van de 'rig' waarmee alles live gaat:
http://img230.imageshack.us/img230/1570/cimg3887kk9.jpg
Oe, leuk! Die Headrush E2, is die delay daarvan een beetje bruikbaar? En het tempo tappen, hoe makkelijk gaat dat?
Ja hoor, de delay werkt prima. De 'gewone' delay is erg leuk voor onstage gebruik, wordt niet rommeling enzo, en is redelijk in te stellen qua klank. De tape delay mode geeft als je wil een lekker onregelmatige/wispelturige delay, daarvoor heb ik nog iets bruikbaars gevonden, maar dat ligt denk ik aan mijn manier van delay gebruik. Taptempo werkt prima. Jammer dat er geen modulatie op zit, maar ik kan er prima mee leven :)
Ok, bedankt voor de info. Dan denk ik toch dat ik ook zo'n ding ga bestellen...Citaat:
Wat doet dat LTD pedaal?? Is dat een overdrive ofzo iets?Citaat:
Een low-medium gain overdrive pedaal:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silco
Barber LTD
Niels, wat is dat voor Gibson Les Paul met P90s? In ieder geval geen Gem! Mooi ding hoor! :)
Wel een Gem, zonder laklaag :)
is ooit zo'n paars/blauwe geweest. Het exacte verhaal weet ik er niet meer van. Kan het serie nummer wel geven, wellicht dat iemand er wat meer van weet? Bij mijn weten is de laklaag ooit verwijderd omdat deze bij het importeren ernstig was beschadigd..
Maakt verder ook allemaal geen tiet uit, het ding speelt & klinkt heerlijk!
en inderdaad, de barber is een low gain drive, die bij mij ook op erg low gain staat. werkt gewoon heerlijk met de strat en les paul :)
Gaaf! Lekker setje gitaren, leuke versterker en toffe pedalen :) Goed veelzijdig spul!Citaat:
Hmm... ik moet maar eens een versterker gaan kopen en mijn pedalboard opnieuw rangschikken...