De G12-65H's zijn relatief nieuw, en de speaker van m'n 1912 cab heeft ook zo'n schuimrubberen randje. Geen probleem dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Printable View
De G12-65H's zijn relatief nieuw, en de speaker van m'n 1912 cab heeft ook zo'n schuimrubberen randje. Geen probleem dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
ehm.. hoe lief moet ik dan zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Hadden we het laatst niet ergens over fluffgirls enzo? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
..... nou, als jij ze nou betaald?
wat!!?? Ze mogen blij zijn als ze aan zulke goeie kerels als wij mogen komen!!
Nou Harry, dat vind ik nou ook.
Maar Dai was gisteren enigzins geschokt toen ik haar uitlegde wat een fluff-girl nou precies doet...
Lief & Naïef hè? Maar het lijkt me een goeie ervaring voor d'r, staat vast goed op d'r CV ..
vandaag 2 12" beamblockers in mij marshall 2558 combo gezet.
Wow!! Wat een verschil in geluid.
Het lijkt wel alsof hij nu echt een stuk meer dynamisch klinkt.
Heb 'm alleen nog maar thuis kunnen testen, maar het verschil met ervoor is echt aanzienlijk.
Het enige wat me wel opvalt is dat er wel wat volumeverlies is.
Ligt dit aan mij of is dit algemeen bekend?
Ja, heb ik ook (is ook logisch). Ben ik alleen maar blij, hebben mijn buizen meer werk te doen! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertt
Staat nota bene in de openingspost :listen:
ik heb ze in in m'n 4x12. alleen de bovenste twee speakers, en ook in m'n combo. Ik kon wel wat verschil merken, vooral de spreiding. Maar de volume is met een klein tikje naar rechts ook zo weer verholpen. Voor de amp om lekker te klinken moet hij veel harder dan op repetitieniveau acceptabel is. Daarom ga ik er nu een plexiglas scherm voorzetten net als Bonamassa. Om feedback te creeren is het idd wel tof.
Feedback creëren? Bedoel je omdat de versterker verder open staat?
@Mitch: Inderdaad... :chicken: