-
Hoi Luitjes :P
Ik ga hier, zoals ik al eerder vertelde, ook weer een Topic van maken,laat het wel weten als het zover is. :roll:
Tja, en de constructie , dat wordt gewoon praktisch bezig zijn, wijst zich vanzelf straks, maar dat zien jullie dan wel op de foto's.
groetjes Charlotte . :wink:
-
Hallo Luitjes, :P
Zoals al eerder vermeld, ben ik inmiddels begonnen met het bouwen van mijn 2-de gitaar een Ibanez Jem 7d model,aangezien ik nog steeds op onderdelen voor de Les Paul wacht. :-?
Ik heb op de beginpagina van mijn site een link aangebracht dmv een drukknop met een Jem erop, hiermee kom je op een aparte site over de bouw van de Jem. :wink:
Als er wat meer vaart in komt, ga ik hier wel een aparte Topic over openen. :)
groetjes Charlotte :lp:
-
-
Hij wordt steeds mooier! Maar eumh... januari schrijf je met een 'i', niet met 'ie' :wink:
-
Hey luitjes, :P
Allemaal een goed gitaar nieuwjaar toegewenst !!! :P
idd hij is weer terug :lol:
Fumi Sg , i of ie , so what, nieuwe spelling, oude spelling? als het maar overkomt nietwaar ? .
Op de Jem pagina heb ik weer wat fototjes toegevoegd,van de top in aanbouw, ga morgen van start met het mahonie voor de body.
later meer...
groetjes Charlotte.
-
Hey luitjes, :P
Allemaal een goed gitaar nieuwjaar toegewenst !!! :P
idd hij is weer terug :lol:
Fumi Sg , i of ie , so what, nieuwe spelling, oude spelling? als het maar overkomt nietwaar ? .
Op de Jem pagina heb ik weer wat fototjes toegevoegd,van de top in aanbouw, ga morgen van start met het mahonie voor de body.
later meer...
groetjes Charlotte.
-
Hey Luitjes, :P
Op het andere topic van mij werd ik attent gemaakt op het feit dat ik de Jem verkeerd benoem, het is niet een Jem 7d , maar een Jem 77 b rmr, dus bij deze de nieuwe naam , jem 77 b .
groetjes Charlotte :wink:
-
Is het niet handig om hier een ander topic voor te maken? Het is een beetje flauw om je jem te laten meeliften op het succes van je lp :lol: Niet lullig bedoeld verder, maar ik vind de jem gewoon een stuk minder interessant dan de lp (ook omdat mijn gitaar naar lp specs gemaakt wordt).
Dirk
-
Hey Dirk, :P
Ik geef je gelijk, maar wat ik eerder al verteld heb, ga ik er een andere topic van maken, echter hoop ik deze week of volgende week de onderdelen voor de LP binnen te krijgen, en dan gaat de Jem even aan de kant, en alle aandacht en energie naar de LP, vandaar dus.
groetjes Charlotte . :wink:
-