Erg leuk board Dreammachine. Ik begin spontaan te kwijlen: CE-1, muff, tubescreamer, lespaul custom.... :satisfie:
Printable View
Erg leuk board Dreammachine. Ik begin spontaan te kwijlen: CE-1, muff, tubescreamer, lespaul custom.... :satisfie:
het zijn tiewraps...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
zie: http://tiewraps.com/productpage.html
bloody, en ik dacht zeker te weten dat het tie - raps waren,
tie rap, van snel verbinden... hm...
sorry.. :oops:
en bedankt DREAMMACHINE...
Heb ik eindelijk m'n bescheiden boardje klaar en ben er zelfs blij mee, post jij je megaboard...
mooi spul trouwens !!
8-) .... ja....tmag wat kosten...
maar nogmaals voor de geinterreseerden:
ernie ball mono-volume pedaal
Teese RMC3 wah
ibanez ts9 met ubermodded ( with a little help from DH!)
Hot Wire Audio mig*boost
ibanez fl301 flanger ( ...uit de 808 serie zeg maar...geen id van wanneer..)
MXR phase 90 script logo
EH holy grail
Marshall channel switcher ( moet nog steeds verplaatst worden door een kleinere van HWA, die ik al heel lang heb liggen... :roll: )
Boss CE-1 chorus ensemble ( beste chorus ooit -punt- ) :razz:
Line6 DL4 delaymodulatie ( ben niet zo heel erg van de delays, dus deze is wel ok...)
EHX Big Muff uit '74 ofzo....dus gewoon een oud beestje, zuigt wel teveel tone helaas...
oh, en een tu2 natuurlijk....( en helemaal onderin verstopt een pedalpower2 .... echt briljant ding!)
modulatie en delay/reverb in de fx loop van mn 2205 ( idd, een 2205 nielsje!)
he vet ding! waar haal je zo'n bord, en quanta costa?
@ dreammachine: check pm please....
Ah, ik heb de 4210 gehad, de combo 1 x 12 versie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
Speaker zuigt, dus gewoon via een 4 x 12 geknald.. dan is't beter
ik vind het overdrive kanaal niet zo.. bij optredens gebruikte ik clean voor overdrive (lekker opdraaien, dan wordt ie vet :)) en 'boost' voor clean...
aaah...jeugdsentiment :P maar de top is wel gaaf.
heb hem tweede-hands ( gelukkig) ... was nog best prijzig, maar nog lang niet de nieuwprijs. ( ik dacht 280 bij haarguitars.nl voor deze versie)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
mail vd haar iig als je geinterreseerd bent er in.
....of doe mij een goed bod! :razz:
Woei, m'n pedalboard is eindelijk af :)
Momenteel nog leeg, moet nog goede kabels halen voordat ik alles erin gooi...
http://www.newskin.nl/meuk/pedalboard_leeg.jpg
Het is dus een aangepast DAP flightcase voor de Showmaster 48. De onderste verhoging is een meubelplaat van 18 mm dik en de plateautjes zijn iets minder dik (geloof 14 mm), ivm. de geringe hoogte in het ding. Het plateautje rechts boven zit vast aan een deel van de rails die bij de case werden geleverd en is zo los te halen. Eronder is plek voor m'n wireless receiver...
Meer pics volgen als de inhoud erin zit...