Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay
Hmm of ik heb een gave voor lompe acties,of ik ben vervloekt:-)
Zo ben ik voor een optreden backstage op het parkeer terrein in mijn auto in slaap gevallen en kon de band mij niet vinden...
Ik ben al eens van het podium gevallen...omdat ik geen reet meer zag na dat een van de spotters met zijn lamp te goed zijn best deed....
Op een podium wat bestaat uit lossen panelen mijn amp op het gedeelte van de drummer gezet..bij iedere basskick begon mijn reverb te knallen,
Een heel gaaf optreden gedaan waarbij ik achteraf op foto's zag dat mijn pakje shagg uit mijn kontzak stak...
Ik speelde op een podium met 35 meter catwalk ervoor en was vergeten dat het net had geregend..en het glad was en dus ik bijna op mijn plaat ging..
Bij -10 graden in een trailler met de band een sinterklaas optreden doen..waarbij we hitte kanonnen plaatsten om warm te blijven..sportschoenen verschroeid...
Volgens de kaart kon ik met de pont mee maar die vaarde niet meer op dat tijdstip...dus ikke te laat..
Als puber kon ik het niet laten om in de buurt van live festivals te kijken of ik met mijn gitaar zender in kon breken op het live signaal:)
Wat mij eraan doet denken dat ik ooit eens ergens was met een Noord en zuid stage en dat ik op het verkeerde podium stond..
Wie wil er een bandje beginnen met mij?