waar de fuck slaat dat op :sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
Printable View
waar de fuck slaat dat op :sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
had je maar een kaartje moeten kopen ;) naja keuze van de band(management) he. Wij gaan hier ook eens beginnen aan dag 3, gavin degay als eerste...
Ze zullen wel met een dvdtje komenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paul100
Nja morgen is het toch mijne toer :D
Allerslechtste is misschien wat overdreven maar ik moet zeggen dat ik het ook een erg matige indruk kreeg, in ieder geval slechter dan toen ik ze in '91 zag op Monsters of rock en '92 in ahoy :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Het doet me nu toch wat eentonig, achterhaald, routinematig en saai overkomen.
Misschien niet helemaal een goede vergelijking maar als ik deze vertoning voorzover je het vanaf tv kunt beoordelen dan vergelijk met Megadeth in Paradiso laatst, dan gaat mijn stem zeker naar Megadeth (of Suicidal (zelfs zonder Trujillo die nu helaas tot een eensnarige caveman is verworden..) of Slayer..live nog steeds erg goed).
Hmm, vond je het een op-de-automatische piloot gig? En daarna heb je het over de drummer van dream theater? Het bruisde van de energie..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
En die wensen, lijkt me best logisch. Metallica is niet een band van 4 man + enkele mensen eromheen (Zoals 90 % van de bands) maar het is een reizend bedrijf met eigen lichtshow, videowall, etc..
Ik vind het tot nu toe (misschien beetje muse ook) een van de bands die de grootste shows neerzet als band op festivals.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
WTF? En jij zit in de psychiatrisch verpleegkundige? Als patient waarschijnlijk!
Wat een zielig menneke ben jij zeg om zo te reageren. Ik mag toch wel zeggen wat ik er van vind? En jij gaat me persoonlijk aanvallen!
Ik een broekie? Heb 17 jaar podium ervaring, doe gemiddeld meer dan 100 (ja betaalde!) optredens per jaar, van de plaatselijke kroeg tot Ahoy en buitenland, dus eh tsja een broekie ben ik niet. Wel professioneel muzikant. Dwz: ik kan leven van de muziek , zonder enige vorm van steun in de vorm van een uitkering.
En jij...??? Ooit een BETAALD optreden gehad? Of moest je betalen om je a-ritmische gejengel ten gehore te brengen op de plaatselijke braderie?
PM me maar, maken we even een afspraak. Zal ik je eerst even leren hoe je een gitaar vasthoud dan leer ik je stemmen stemmen en vervolgens speel ik je helemaal gek.
Sorry overige lezers, ik heb nog nooit kwaad gesproken op welk forum dan ook, maar dit is echt tenenkrommend reactie van Tho
Tho,
Jij en ik hebben de discussie die je nu met Don Olivier hebt een tijdje terug ook al gehad. Dat je een enorme Metallica fan bent is prima en fijn. Houd er wel rekening mee dat jouw mening ook een mening is en die niet hetzelfde hoeft te zijn als die van een ander. Dat betekent ook dat je het niet op op de persoon gespeelde opmerkingen hoeft te gooien. Iets dat je mij heftig kwalijk nam...
back ontopic
Ow wat maakt het allemaal uit,
en metallica is arrogant met een onmenselijk hoog bedrag en heb ook gehoord dat ze belachelijke eisen stelde.
oja voor de gene die wat filmpjes willen zien van zaterdag
http://nl.youtube.com/user/kietutsnurke
Ja.. is een kiet kanaal dus zullen ook andere filmpjes bij zitten waar je van denkt WTF.
:seriousf: Ja volgens mij heb ik iemand boos gemaakt. Maar inderdaad je hebt gelijk. Mijn excuses voor mijn domme reactie, ik reageerde veel te heftig met een inhoudloze postCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier
Overigens; dat ik leer voor PVer wil niet zeggen dat ik dat thuis ook ben ;) En mijn band zit nog niet in het stadium dat we grof geld kunnen vragen. Vaak 50 euro en een krat bier of zo