-
Hey Luitjes :)
Dank jullie wel allemaal.
Idd, de f-holes hebben ook een subtiele verlichting gekregen,was een vraagje van mijn neef of dat kon,en ja,het is custom build,dus alles kan in principe.
@ EJ NL ,ja ik bouw ook voor anderen,dus je kunt er een bij mij laten bouwen,mail me maar voor verdere info.
@Grizzly, het gaat zeker lukken,heb vanmorgen de opnames gemaakt,maar moet nu gaan werken,en het geheel moet nog even gemixt worden.
Ik heb het geluid apart opgenomen,de camera geeft niet zo'n mooi geluid,en dat alles moet ik dus in pinnacle studio nog even samen voegen.
Morgen lukt me ook niet,maar ik hoop dat maandag te kunnen gaan doen.
groetjes Charlotte :lp:
-
Als ik ooit iemand zoekt die iets voor je kan betekenen op gebied van Film- en Video bewerking, geef je me maar een emailtje.
Dat is niet alleen mijn hobby, maar ook voor 25% mijn vak.
ciao
Grizzly
-
Ik heb zojuist het filmpje met de Es-335 in de hoofdrol,en mijzelf in de bijrol ,op mijn site geplaatst.
Om het te zien,klik op de button bouw Es-335,en onderaan de pagina die dan opent kun je het filmpje bekijken.
@grizzly ; dank je wel voor het aanbod,maar ik vindt het zelf veel te leuk om mee te hobby'en zeg maar.
Maar als ik ergens vastloop,laat ik het wel weten.
Groetjes , Charlotte :lp:
-
-
Mooi gespeeld Charlotte :ok:
Alle respect !!!
Het zou handig zijn om op deze pagina je standaard muziek uit te zetten (onder het menu) ander hoor je beide stukken door elkaar. Het duurde even voor ik daar achter kwam.
-
Damn Charlotte, vet :D
Die eerste tune speel je nog eens strak trouwens, doet me denken aan Hotel California :)
Accepteer je ook werk? :P Als ik eens geld heb dan weet ik je te vinden :D
-
Dank voor de complimenten allen,'k zou er bijna van gaan blozen ;)
@Schuey ;idd,ik accepteer ook werk,mail me maar voor meer info.
Eerste tune is idd wat accoordjes van Hotel California.
Deze week nog het laatste bouwfilmpje afmonteren van de Es-335,en dan ga ik weer verder met de Gothic/LOTR Les Paul.
-
Hopelijk bouw je over een paar jaar nog steeds als ik eindelijk een cent te makken heb! ;)
-
Ik heb het laatste filmpje van de bouw van de ES-335 op mijn site gezet.
Hierop zie je het polijstproces en de montage van de hardware en elektronica.
Hiermee is de bouw van de deze gitaar helemaal afgerond.
@Schuey;ga maar lekker sparen,ik hoor het wel als je zover bent.:)
Ondertussen verveel ik me toch niet,ik heb ik nog 4 gitaren op stapel staan..... .
-
wow je kan niet alleen bouwen, je kan ook nog spelen! vet goed!
vind ik in december een gitaar van jou onder mn kerstboom? :soinnocent: