Ja, achteraf had ik hem gewoon van binnenuit vast moeten schroeven. Ach ja, eerste zelfbouw cab, er zijn altijd wel dingen die beter hadden gekund... :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitartheo
Printable View
Ja, achteraf had ik hem gewoon van binnenuit vast moeten schroeven. Ach ja, eerste zelfbouw cab, er zijn altijd wel dingen die beter hadden gekund... :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitartheo
Die Arie is Arie Storm.. Erg goede gitarist..! Heeft een tijdje met mijn broer in een bandje gezeten. (Wyatt) zij kennen elkaar weer van het conservatorium Rotterdam.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer I.
Ben errug benieuwd naar die DVD!Citaat:
Me also too as well yes!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Ah weet ik dat ook weer. We hadden nog niet eerder samen gespeeld, dus hij zei van "Welke partij speel jij....oh ja,dan speel ik wel dit er doorheen." En klaar was dat nummer, en zo ging het ook met de rest van nummers. Hij heeft trouwens een van de weinige strats die ik echt mooi vindt om te zien, een 'natural relic' sunburst customshop strat met zo'n big headstock.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gvink
Voor degenen die zich afvragen hoe een MADAMP nu klinkt hier twee (crappy kwaliteit) clipjes. Met de band in deze samenstelling hadden we pas twee keer geoefend, dus als je een vals nootje bij de zang hoort, dan hoort dat er bij :satisfie: .
Aangezien mijn pedalenbak nog niet goed is hoor je hier puur het geluid uit de MADAMP. We speelden in de hangaar dus de reverb was er al ;o)
Zal eerdaags eens kijken of ik een clean sampletje kan maken.
1e clipje Soulman, crunch ingesteld (Gain 1/3), Fender Bigsby USA Tele, brugelement.
http://www.youtube.com/watch?v=tvpPx0OK5LM
2e clipje Blof, Gain 1/3 + Gain ++ erbij (er is dus nog veel meer Gain in de amp if needed!), eigenbouw tele humbucker element.
http://www.youtube.com/watch?v=swy525KW7Tw
Daarom vonden wij dus geen zang! Jij hebt er verdorie 3!
Er stond toch hopelijk wat meer volk dan wat we daar zien he? :)
Wat ik van die clipjes kan horen klinkt best wel fijn :)
Kannie clean ook aan op die volumes of niet?
Sterker nog ik 'heb' nog twee zangeressen! En er is nog meer interesse van meerdere dames. (voordeel als je bij een luchtvaartmaatschappij hebt gewerkt waar je veel stewardessen hebt :D )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Er was meer volk (300-400), maar er werd ook eten geserveerd en aangezien het TD-ers zijn gaat eten voor alles! De cateraar was te laat en had te weinig en moest weer bijmaken, m.a.w. wij hadden alleen wat anti pasta op om een uur of acht (zonder geluncht te hebben), en toen we moesten spelen zat iedereen zo'n beetje! We hebben wel eens wat enthosiaster publiek gehad. De laatste nummers kwamen de beentjes pas een beetje los bij de mensen.
Sterker nog clean gaat om een of ander vage reden nog harder! Ik werd hier trouwens wel uitversterkt, dus clean stond ie op 1/4-1/3 volume.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Zo'n madamp is toch een lekker ampje. Ik krijg de mijne bijna terug. Hij is volledig nagekeken en enigszins gemodificeerd.
Haha, oke das maf!Citaat:
Ik zag trouwens dat je een tijdje terug hebt gespeeld met Arie Storm en zijn HOOK/Bogner combi. Hoe vond je je Madamp daarmee vergeleken?
Die Hook is qua afwerking en mogelijkheden wel een klassetje of wat hoger dan de Madamp. Maar beide werden uitversterkt op een podium en de Madamp doet dan meer dan prima dienst! Zelfs niet uitversterkt kun je in behoorlijke ruimtes spelen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Arie gebruikte toen als allround gitarist ook een behoorlijk arsenaal pedalen in allerlei loops. Ik hou meer van een beperkt aantal effects, en wil zoveel mogelijk uit de amp zelf kunnen halen. Dus hoe de Hook precies klinkt (zonder alle trapbakkies) weet ik nog steeds niet.
Al met al ben ik nog zeer tevreden met de Madamp, ik zit er alleen aan te denken om er nog een Master Volume in te bouwen, maar moet nog even uitzoeken hoe dat precies moet.
Nu eerst weer eens verder met de pedalenbak, en uiteraard weer een nieuw optreden ergens regelen, dan hebben we tenminste een doel met het repeteren.