Maar toch bijna de zelfde naam :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Printable View
Maar toch bijna de zelfde naam :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Slotje? :seriousf:
...
Kuisheidsgordel zeg ik!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
hehe :D
en dan word ik als oversekste arrogante puber bestempeld.......SURE! hahaha :D;)
http://img299.imageshack.us/img299/2...erefotogn9.jpg
Zie hier het vriendelijke gezicht van een jonge en mooie vrouw. Als ik echter lees wat zij onder die naam allemaal post krijg ik het onbestendige gevoel dat hier iets niet klopt.
Leg uit.
't is een knappe meid inderdaad.. die taal is dan jammer inderdaadCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Wat zou er niet moeten kloppen? Vraag alles wat je van me wilt weten!
Mag een "jonge, mooie vrouw" om maar even jouw woorden (verschrikkelijke) te herhalen, over niets anders praten dan barbies, roze en make-up. Sorry dat ben ik gewoon niet. Mijn "praat" is pure omgang met mannen en naar de kroeg gaan.
Maar doe nu toch mijn best?
Zo bedoelt hij het niet. Zelfs wij mannen hier praten niet zoals jij. Je doet nu inderdaad je best, houden zo. Erg charmant is het niet namelijk ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
nou, van wat ik tot nu toe met dr heb gekletst is ze gewoon genuine hoor, mischien wat vreemd in de omgang, maar hey, wie niet? (iwa niet!) :p
Maar effe serieus mensen, denken jullie nou echt dat ik dat alles serieus heb bedoel, beetje ironie en humor (misschien niet die van jullie, maar daar gaat 't niet om) moet je meenemen in m'n posts hor!
Beetje zelfspot en dergelijke, ik zit zo niet aan de eettafel met m'n ma te lullen. En ja dat schelden was niet goed geef ik toe, maarja wat heb ik voor de rest fout gedaan? Ehm ben heus geen boeman/vrouw hor, beetje gezelligheid kweken was mijn bedoeling. En tsja de een snapt dit wel en de ander niet heb ik luid en duidelijk gemerkt.
Maarja ik ben gewoon dat meisje op dat plaatje, ehm nouja als het moet lief :D en beschaafd. En zou bovendien neit weten voor wie ik charmant moet zijn, ben niet uit op een date hier tenslotte.
Weet 't nou ook niet meer hor!!! :( :dontgeti: Moet ik me dan zo aanpassen dat ik niet meer mezelf kan zijn. Dacht dat nou juist de hele bedoeling van het leven was, niet dat een forum hiermee te vergelijken valt maar oke. Jezelf zijn vind ik niet slecht, nergens.
Kan er helaas ook niks aan doen dat ik wat "anders" ben dan de meeste meiden hier, of overal whatever. Ik vind anders altijd leuk persoonlijk, jullie blijkbaar niet.
Maargoed ik denk dat ik anders maar weg ga hier. Heb meerdere malen uitgelegt over het hoe en wat. En weet gewoon simpelweg niet meer wat ik moet doen om geaccepteerd te worden hier.
Ik ben benieuwd over hoeveel dagen/weken zij/hij dan weer terug is :pCitaat:
Wat wij bedoelen is, dat je je misschien een beetje subtieler op kan stellen. Je bent hier nog maar net en noemt de mods nu al zeikerds en "lullen met je moeder" (WTF) zoals jij het noemt, is niet erg charmant ofzo...
weggaan heeft hier geen zin, ofja, dan word je er zelf niet sterker van, wat het lost niets op, wat zowiezo is, is dat het binnenkomen bij gitaarnet net zo is als de eerste keer anaal, in het begin gaat het stroef en pijnlijk, maar als je ffe doorzet, is het daarna stiekem toch wel fijn..maargoed, wat ik wil zeggen is, je bent inderdaad anders als andere meisjes, maar dat moet je maar zien als iets goeds, ik ben toch ook anders als de rest hier, en toch behoorlijk ingeburgerd, en dat was niet altijd zo (he hoofd en schizo?) maar uiteindelijk, ja echt waar, word je gewoon een deel van de familie, ik zou het zonde vinden als het niet zou gebeuren
Geef me een goede reden waarom ik charmant zou moeten zijn? Moet ik aan iemands eisen voldoen of in een bepaald vakje passen om hier te mogen posten?
Tsjongejongen is lullen met je moeder ook al niet goed?.....nou praten met mijn moeder dan.
En ik stel me al zo'n 5 toonladders subtieler op.....
Maargoed lees ook de rest even goed wat ik heb geschreven in die posts want nu worden alleen de slechte dingen er weer uitgehaald.
En voor de 2e keer ik heb jullie mods geen zeikerds genoemd, ik heb het zelfs voor jullie opgenomen!
Oh, je vind het verschrikkelijk om een mooie jonge vrouw genoemd te worden?Citaat:
Lieve schat, blijf vooral jezelf, maar onderzoek dan eerst wie je echt bent.
@Iwa: een beetje minder stoer doen als het kan, zeker tegen de dames hier, zou ik op prijs stellen.
Niet weggaan Aradia, sommige mensen moeten nog even aan je wennen. Blijf gewoon jezelf maar hou je aan de regels die er op het forum gelden, daarbinnen is veel geoorloofd en mag je gewoon je mening geven.
Neem enkele sarcastische opmerkingen voor lief, dat gaat vanzelf over. Verder is het forum een uitermate geschikte bron om andere gitaarliefhebbers tegen te komen en slap te ouwehoeren. Ik zou voorstellen om het slap ouwehoeren voor te zetten in off-topic en niet in dit subforum.
nou sorry voor mijn "stoere" houding, ik probeerde alleen de gemoederen wat te bedaren met een grapje, ik vind het namelijk een beetje lulig voor dr, omdat ik toch zelf in hetzelfde schuitje heb gezeten, en dat alles behalve leuk was... nogmaals, laat die meis gewoon lekker, ze past zich toch ook aan
@rbf, ik lul ook vaak genoeg met mn moeder hoor
Jij had jezelf vis moeten noemen, altijd happen!
Nee, volgens mij was ik degene die zei dat de mensen aan het zeiken waren en vooruit, laat ik dat nog maar eens doen, wat een gezeik en gelul zeg, kom op, doe niet zo gay, Aradia is okee... :seriousf:
Wat ik bedoel te zeggen is dat zo mierenneukerig en partijdig als ik ben met gitaren/amps/effecten en sounds, zo mierenneukerig en partijdig zijn jullie over het taalgebruik hier op het forum als het om nieuwkomers gaat...
Laat de boel een beetje de boel, iedereen begrijpt toch wel wat ze schrijft en zo grof is ze nou ook weer niet (meer)...
Ik wil absoluut niet zielig en me verdrietig op gaan stellen om medelijden te krijgen maar wil dit gewoon effe melden:
Jullie weten vrijwel tot niks van mij. Ik heb met mijn nietige 17 jaar waarschijnlijk al meer meegemaakt dan een hoop van jullie hier en weet dus echt sorry dat ik het effe zeg hor, dondersgoed wie en wat ik ben.
Mijn volgende doel in het leven is dan ook mezelf zijn en mensen accepteren die dit ook proberen. Mijn tip proberen jullie het ook eens!
en thnx voor de mensen die wel een poging doen om dit te snappen. Vind het serieus cool van jullie :)
Ken je die uitdrukking, ieder huisje heeft zn kruisje?Citaat:
... denk even na voor je iets zegt.
Zeg ik iet s over wat 't is? NEE! Geef me dan een oplossing om het wel aan ieders verstand te brengen! Als je dan overal een oplossing voor hebt, geef em maar!
oke, miss metal en de vierboer leggen nu de wapens neer, handjes schudden, goedzo, en wat zeggen we dan? wat? ik hoor jullie niet, sorry ja, goed, nou hup, post eens iets leuks :)
Jij weet net zo min over ons als omgekeerd. Er zitten hier mensen op het forum met jouw dubbele of misschien zelfs driedubbele leeftijd en die hebben zeker weten meer meegemaakt dan jou.
Doe eens niet zo zielig zeg. We hebben allemaal zo onze problemen, dat probeer ik te zeggen... Ik weet niet waar jij uit wijsmaakt dat ik de alwetende zou zijn, maar dat ben ik dus niet!
Vertel mij wat ik heb meegemaakt en kom dan terug.
EN NEE IK PROBEER NIET ZIELIG TE DOEN IK PROBEER JOU EN ANDEREN WAT AAN JE VERSTAND TE BRENGEN!!!!!!
en als je dan niet zo alwetend bent gedraag je er dan naar en stop met posten in de topic.
Aradia, dit is een forum en op een forum heb je forumvrienden, dat zijn geen echte vrienden waar je lief en leed mee deelt en waar je blind op kunt vertrouwen.Citaat:
Kijk uit wat je over jezelf post, denk goed na, lees het nog een keer rustig door voordat je op de knop drukt, waarna de hele wereld het kan lezen.
En als er iets is wat je vreselijk hoog zit is er altijd nog de PM, dan blijft het privé. Capice?
Excuseer mij, maar wie denk je dat je bent?Citaat:
Wat een slap gelul, laat Aradia lekker in d'r waarde, deze gaat op slot, vragen/opmerkingen --> PM
Aradia, meid, blijf lekker hangen hiero!