Daar zag ik alleen maar verjaardagen. Of er zijn hier weel heel veel optredens. Hehe. Maargoed, ik snapt hem al. Ik dacht namelijk dat er ergens in een stoffige hoek een concertkalender verborgen was.
Printable View
Daar zag ik alleen maar verjaardagen. Of er zijn hier weel heel veel optredens. Hehe. Maargoed, ik snapt hem al. Ik dacht namelijk dat er ergens in een stoffige hoek een concertkalender verborgen was.
Nou Sonnilion is back en het is nu alweer 2008. En dit topic was in 2006 xD
Wat er niet is verandert tussen mijn eerste comment in deze topic en deze comment is dat ik nog steeds gitaar speel en in bands speel (ondertussen al 5 bands versleten). Ook heb ik nog steeds met hetzelfde vriendje :D (dus tetten en alles kan je vergeten zoals ik 2 jaar geleden al zei ;))
Ik hou overigens nog steeds van dezelfde soort muziek, alleen is progressieve metal/rock daarbij gekomen en luister ik af en toe ook naar totaal andere stijlen. Toch ben ik nog steeds vies van tmf/mtv muziek. ;)
Wat er wel is verandert is dat ik mijn BC Rich Warlock heb verkocht, speelde eigenlijk alleen maar op mijn Ibanez en vond de BC Rich niet lekker spelen.
En misschien ben ik wel een paar centimeter gegroeid. Ik blijf eigenlijk nog steeds klein, whahaha
Zijn er nog mensen die me toen hebben gesproken en nu nog actief zijn op het forum?
nou ik zie heel wat bekende namen in deze topic haha
maarre het taalgebruik en de tettenfixatie zijn nog hetzelfde hoor
heb ik als oudere dame weer wat minder last van :hippie:
Ahh jammer zijn ze niet volwassen geworden in die 2 jaar xD
Wat een gelul allemaal. Ik speel zelf ook in een progressive-rock/metal band. Alsnog wil iedereen tetten zien!
ach je hebt t al gemerkt, Mannen zijn een hoop ouwe viezerikken...
Maar je kan je gitaar altijd als volgt gebruiken
http://www.youtube.com/watch?v=dv1bM0pp_o4
als ze echt opdringerig worden :satisfie:
Wat is gelul? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door budje
je meent toch niet dat ik mn mooie guildje voor zoiets gebruik?
mijn zoon neemt wel een joekel van een vis mee, kun je ook lekker mee meppen hahaha
maarre serious, zo aggressief bennik in ieder geval niet hoor, ik snap die fixatie wel..heeft iets met ontbrekende hersenhelften bij de man te maken hihi
Lijkt me wel leuk om een keer iemand te rammen (die het verdient dan he), maar dan wel met zijn gitaar xD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonnilion
I like the way you think hahaha
Als die persoon dan een BC rich warlock of beast heeft,
heb je meteen een poging tot moord aan je broek hangen ^^.
:hippie:
Herinnert U zich deze nog? :D Gekke ouwe Keith.Citaat:
Heb net even het volledige topic doorlezen..
Sonnilion jij hebt (bij wijze van spreken) wel ballen aan je lijf.. :satisfie:
Gevatte opmerkingen!!!
Dus je luistert nog stteds naar Black metal.. de nieuwe van Belphegor al gehoord?
Vandaag ook de nieuwe van Hail of Bullets gekocht (met de zanger van Asphyx) SUPER-cd.. het is wel geen black metal maar toch :dance:
Blij dat je terug bent, je 42 posts hebben een onuitwisbare indruk op me achtergelaten.
:seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
haha, zonde van de gitaar maar wel grappig om naar te kijken, en daarna gewoon doorspelen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tubescreamer
Shit, dit heb ik natuurlijk allemaal gemist he.
Geweldig topic om door te lezen :satisfie:
Maareh leip dat je het na 2 jaar nog eens gaat proberen :rockon:
Jep, heel veel succes meid.
Psst ik heb fotos gevonden, staan gewoon op de myspace :sssh:
www.myspace.com/sonnillionn
Boeiend...
opzich
,.,.,.
mag ik die myspace is zien,
Heb je dan het net zitten afzoeken om foto's van haar te vinden..?!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
(nu ben k toch nieuwsgierig..)
Nee ik zag de myspace link staan en wilde eigenlijk wat muziek horen :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
jajaaa.. zeggen ze dan :satisfie:Citaat:
Godver de godver.. gisteren problemen met youtube en vandaag met myspace.
Die gitaar deed 't daarna gewoon nog hoor, daar kunnen Telecasters prima tegen :D ...maak me meer zorgen over die dude.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
haha, ja, hij nam n aardige ziepert met die gitaar, denk dat hij er behoorlijk last van zal hebben;pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tubescreamer
dat gegeit in dit topic.Citaat:
Ik zag dat je een opleiding Audio Engineering wou doen, ga je dat doen aan de SAE amsterdam?
Dan zitten we volgend jaar bij elkaar in de klas!:D
Ben je aangenomen dan Tim?
Ze willen me er graag hebben. Ik moet nog 1 test doen ,en die is in september, en die gaat over de kennis en beheersing van de Engelse taal.
Dat moet ook wel goedkomen, want dat spreek ik bijna vloeiend.
Ze letten bij eerstejaars voornamelijk op inzet en motivatie . Dat is gelukkig meer dan voldoende aanwezig!
Ja ik heb daar wel gekeken, maar ik kan dat niet naast mn opleiding (universiteit) doen. Ik heb auditie gedaan bij de Rockacademie en werd niet aangenomen, dus doe ik een jaartje universiteit en dan probeer ik t weer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Maar die cursus die ik ga doen is in Rotterdam (en als ik SAE zou doen, zou ik het ook in Rotterdam doen dus..), en word in Waterfront gegeven. Het heet Music Production Course. Het zal wel minder goed zijn dan SAE, maar dan heb je tenminste iets. Ik wil wel nog met muziek bezig blijven en vooral verder komen.
Haha ik moest zelf lachen om wat ik allemaal heb gezegd toen.Citaat:
Maja "nog eens proberen"? het forum bedoel je? :)
Ik ben in de tussentijd niet gestopt hoor met gitaar spelen ;)
Volgens mij is dit het langst lopende stel jezelf voor topic. En nog
hebben ze waarschijnlijk geen idee. Affijn boys wil be boys.http://i257.photobucket.com/albums/h...n0666/wink.gif
Ik bedoel het forum natuurlijk ja :)Citaat:
Waarom ben ik nog wakker eigenlijk...
ben jij nog wakker?
ik slaap al lang joh :chicken:
Neuken?Citaat:
:seriousf:
Sorry
Nee ik neuk altijd in de ochtend xDCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Geintjuh hoorrr