Dat lijkt me typisch iets wat jij in het echt zonder moeite tegen iemand zou zeggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Printable View
Dat lijkt me typisch iets wat jij in het echt zonder moeite tegen iemand zou zeggen.Citaat:
Je weet dat ik het alle drie ben, o damn nu heb ik verraden wie er op mijn negeer lijst staat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Die Scali is echt lachen he, ik heb net ff zijn stukkies omder sounds beluisterd maar vraag me meteen af wat hij met een highend versterker moet. Zoveel effecten erin dat het geen reet meer uitmaakt wat voor versterker je hebt door de brei herken je het geluid toch niet meer.
Inderdaad, sommige mensen vragen er gewoon om.Citaat:
Verder blijf je weer in gebreke met goede argumenten...
Waarmee je eigenlijk alleen maar onderschrijft dat mijn karakterschets de spijker op z'n kop slaat.
Tja wat had je anders verwacht van een overjarige cliche-bluesgitarist als ik :seriousf:
Dat was vooral aan Punt gericht uiteraard, kun je het nog bijhouden?
Je voelt je nogal gauw aangesproken he... Last van je ego?
Je geeft zelf het antwoord al. Met een goede versterker heb ik minder effecten nodig om een leuk geluid te krijgen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba
Ik ben maar een simpele Delftse ingenieur, ik begrijp niet zoveel :cheerup:Citaat:
Bij een ander zeggen dat hij zich snel aangesproken voelt en dan zelf binnen de minuut reageren :seriousf: Je geeft absoluut geen blijk van een opgeblazen ego hoor Scali, helemaal niet! Nee echt niet!
En dat moet ik geloven?Citaat:
Daar ben je echt te stom en irrationeel voor, sorry.
En dat kun jij natuurlijk als geen ander beoordelen, dat blijkt wel weer :sssh:
Nou, ik kan wat gemist hebben, maar ik heb nog geen rationele argumenten van je gehoord, alleen irrationele...
Kun je voor de zekerheid je rationele argumenten nog eens opsommen?
On Topic AUB.
Nog meer onzin en er gaat een PM richting Al.
Theekransje houden doen jullie maar in Off-Topic.
De argumenten die ik geef gelden niet voor jou, zoveel is duidelijk. Als ik meerder keren aangeef dat voor mij (en vele anderen) bij modeling problemen heb met de aanslaggevoeligheid en de dynamiek van mijn geluid dan vind jij dat vast irrationeel. Bij een opname zul je het vast niet horen, maar ik merk het wel als ik zelf speel. Voor mij is dat argument alleen al genoeg reden om mijn buizenversterkers te prefereren boven mijn POD XT. Als modeling dat probleem oplost dan is de kans groot dat ik erop overstap, maar nu is het nog niet zover. Jouw lange verhalen hebben dat eigenlijk eerder onderstreept dan tegengesproken. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik mijn POD niet goed genoeg kan instellen, maar dat probleem speelt bij álle presets. Dan is het geen toeval meer.
Ik zou trouwens ook niet weten waarom ik gitaarspelen rationeel zou moeten benaderen, dan is de lol een stuk minder. Gitaarspelen is een hobby en geen wetenschapsbeoefening.
Stuur maar een PM.
Ik ben het zat om, als ik goede argumenten lever, afgeserveerd te worden op het feit dat ik momenteel niet meer in een band zit, en weet ik wat voor andere flauwekul naar m'n hoofd geslingerd krijg.
Wat heb ik een gruwelijke hekel aan kinderachtige mensen zoals Anders Destium die je maar meteen persoonlijk gaan aanvallen als ze een discussie niet op een normale manier kunnen winnen. Ik zou dat soort mensen gewoon van het forum lazeren, want hun bijdragen zijn verre van constructief.
Goh, eindelijk heb je door dat je me niet alleen verrot loopt te schelden, maar dat ik het niet eens oneens ben met de argumenten die WEL hout snijden.Citaat:
Dit gaat dan ook niet over gitaarspelen, maar over apparatuur.Citaat:
Als ik gitaarspeel, is dat niet rationeel, maar is mijn nootkeuze etc puur op gevoel en smaak.
Als ik apparatuur koop en uittest, dan benader ik dat zeker rationeel, want ik wil wel de juiste apparatuur kopen, en ik wil ook weten hoe ik daar het beste geluid uit haal. Met alleen gevoel kom je dan niet zo ver, behalve als je helderziend bent misschien.
he jongens als jullie pagina's zonder mij gaan vol pennen vind ik het niet meer leuk hoor...
oh wacht, toch wel...
Scali vertel nog wat over jou fantastische zelf kennis. ik smul ervan.
Daar hebben we guhlenn weer, gitaarnet.nl's eigen ramptoerist.
Je zult iig veel plezier hebben in je eigen leven, met die instelling.
Die knaap heeft hulp nodig
Je bent niet de enige Guhlenn :cooler:
Het mooiste vind ik op dit moment dat Scali in alles van anderen een belediging ziet maar het volkomen legitiem vindt om andere mensen van alles en nog wat in de schoenen te schuiven. Wie weet verandert dat nog als Scali nog meer inzicht geeft in zijn geweldige geest, laat dat duidelijk zijn. Niet veel mensen kunnen zich op dit forum met hem meten, en dan niet alleen op het gebied van gitaarspelen maar ook qua kennis van apparatuur én intelligentie. Het moet wel heel eenzaam zijn aan de top, vandaar die lange verhalen natuurlijk!
>Scali
Wist je dat ook Guhlenn academisch is geschoold? Had je niet verwacht of wel!
Zoals ik al zei, ik ageer niet, ik reageer, ik speel het spelletje mee.
En ja, de waarheid is hard.
En je vraagt je nog steeds niet af hoe het komt dat mensen op deze manier op je reageren?
De waarheid is inderdaad hard.
Nee, dat weet ik al lang, en heb ik hier ook al uitgelegd.
Jezus, wat volg jij weinig van een discussie, zeg. Dat heb ik echt zelden meegemaakt.
En dat vindt zichzelf nog slim ook.
Mag ik even lachen, zeg...
Moet je niet eens proberen de discussie te winnen, in plaats van mij steeds aan te vallen?
Of heb je al ingezien dat dat een kansloze missie is, met jouw gebrek aan kennis op het gebied?
Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar deze discussie over gaat, jij wel?
Wat ik wel even wil aanstippen dat meer kennis op een gebied niet automatisch betekent dat je tot de juiste conclusies komt. Ik denk dat jij daarvan een goed voorbeeld bent.
Dus je geeft toe dat je niet eens weet waar het over gaat.
Wel erg dom van je om je er dan toch in te mengen. Ga eens lekker in off-topic spelen ofzo.
Ik vraag aan jou waar deze discussie wél om gaat, ik verwacht een antwoord.
Je bent de discussie zelf begonnen!
Met een quote van mij, die er dus over ging dat transistors ideale eindversterkers zijn voor een modeling preamp, omdat transistors heel neutraal kunnen versterken, neutraler dan buizen.
Daar ging het dus over... neutrale eindversterkers en modelers.
Jij vindt het een discussie, ik stelde gewoon een vraag in mijn beleving. En dan een vraag die jij heel snel en duidelijk beantwoord hebt, waarvoor dank!
Het ging daarbij trouwens over transistors en niet over modelers, althans dat was mijn bedoeling. Ik zou nog steeds niet weten wat voor soort argumenten ik geacht word te moeten opvoeren, maar dat zal wel weer aan mij liggen...