Sjokmount koelkasten zijn voor mietjes :-), als je profi bent of er perse op wilt lijken is het zinvol.
Maar net wat Rectifier zegt, als je echt zuinig op je spullen bent, sleep je er ook mee, wordt je groot en sterk van.
Printable View
Sjokmount koelkasten zijn voor mietjes :-), als je profi bent of er perse op wilt lijken is het zinvol.
Maar net wat Rectifier zegt, als je echt zuinig op je spullen bent, sleep je er ook mee, wordt je groot en sterk van.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
dan zou ik me eens diep gaan schamen, ik ben namelijk 4 vwo, dus als jij gestudeert hebt ben je flink aan de korsakov gegaan :satisfie:
http://home.planet.nl/%7Edamen679/rack2005.jpg
Mijn rackie...nooit af maar wel speelklaar :rockon:
Waarom ligt die Mesa er zo losjes bovenop?
jah idd, ik zou die pedalen bovenop leggen, zodat je altijd nog wat kan "tweaken".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
De 2HE (shockmount) van de 2:90 staat er naast!
Zodra ik een GRX4 heb gaat de GCX eruit en misschien de 2:90 erin.
Mooi hoor! Mooie Tele ook! :D
Wat moet de GCX tweede hands opbrengen?
Dat is een lastige vraag.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Ik heb problemen gehad met de gcx en heb het idee dat voodoolabs mij in de kou laat staan totdat de garantie verstreken is. Hij is gloedje nieuw maar zodra ik op hoog volume speel krijgt ie af en toe zijn eigen willetje. Dan schakelt hij willekeurig loops aan en uit. volgens voodoolabs en Haar ligt het aan de bekabeling of m'n GCP, maarja...zonder midicontroller en bekabeling, behave voeding, doet ie in z'n geval net zo raar.
Meerdere malen nieuwe kabels geprobeert, andere stroomgroep, in/uit rack etc...en niets aan de hand...ik blij todat ie tijdens een optreden weer op hol sloeg.
Het lullige is dat zodra ik wil dat ie gek doet (om iemand ervan te overtuigen dat de gcx echt niet in orde is) hij perfect werkt.
Overigens nog nooit problemen gehad op lage volumes of als ik hem gebruik icm m'n jcm800.
Opsturen naar Haar is een optie maar dan betaal ik alle kosten als ze niets kunnen vinden (logisch) maar voor dat geld koop ik liever een GRX4.
Bij voodoolabs zijn ze nog makkelijker...die reageren gewoon niet.
Op 't moment ligt ie in de doos op zolder...and that's it. Ik heb nu een CFX4 voor het schakelen van de 3+ en de pedaaljes kunnen wel ff wachten.
Ik sta open voor elk redelijk bod...niet goed = geld terug.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HCM
hmm vreemd.. nog nooit van gehoord! misschien het probleem eens voorleggen op www.hugeracksinc.com? Ik wil ooit eens aan een pedalenrack, ik denk alleen dat het geld een beetje ontbreekt (vooral bekabeling en rack enzo)
GAS is een bitch :)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bino
Lijpe ESP, ik wist niet dat die KH2 ook linkshandig werd gemaakt.
Waar heb je deze gekocht? Nog brutaler, hoeveel kostte ie?
wat voor ubervette RG is dat?
die kleur :cooler:
moooi, maar wat heb je daar voor rare dunne draadjes aan je v-twin hangen?
Dat is voor z'n footswitch. Wel tof gedaan trouwens!
Wat is dat ding boven die Peavey?
luchtroostertje :) met links de aansluiting voor de footswitch en rechts de stroomschakelaar.(apparaten met de aan/uitknop aan de achterkant zijn NIET handig). luchtrooster is nodig omdat die peavey met 8 eindpitten en 4 12AX7 buisjes aardig wat warmte verstookt..
die draadjes (inderdaad om te schakelen) moet ik ooit nog een keer netjes af gaan werken, maar zolang ik dr geen problemen mee heb :sssh:
en die RG: tsja, t was ooit een RG 1570... vond het gat van de single coil niet mooi, dus heb ik dr een stickertje overheen geplakt :cheerup:
vester, die kabels met die blauwe bandjes wat zijn dat voor kabels/?
goeie vraag:
zoeken we op!
even later:
HOT LINE patchkabeltjes, ooit een aantal jaar geleden gekocht voor mn pedaaltjes, en nu dus voor in mn rack. heb over de kwaliteit niet te klagen gehad, ze hebben me nog nooit in de steek gelaten.
weerstand is te verwaarlozen (0,3ohm) en capaciteit is zo'n 0.01nF, niks dus)
En wat zijn die dunne kabeltjes aan de achterkant van je mesa?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits
10tekensenzo
Argh damned, ik moet beter lezen!
Wat een rare dunne draadjes hangen er achter aan je Mesa. Zijn die voor een computerverbinding? UTP Cat5 enhanced? Wel modern......
:sssh:..........Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dml
http://img211.imageshack.us/img211/4...dfgd5qk.th.jpg
Dit is mijn setje.. Heeft even geduurd maar ben er erg blij mee.. Alleen vind ik soms het geluid te direct. Beetje moeilijk te om schrijven maar met me oude london city had ik dat niet.. Hoe krijg je dat minder???
Dat aluminium ding is een case voor mn marshall speakerkast...
Gegroet..
Wat een beest is die Traveler. 4 HE ofzo..?
Hoeveel watt moet dat ding wel niet produceren?
Ja klopt hij is 4 HE hoog. Maar dat is niet zo erg, dat ding weegt veel te zwaar daarom zit hij ook in een appart rackje. Ik heb maar een SKB genomen, zodat het gewicht minimaal is..
Hij levert 50 of 100 Watt, dat kun je schakelen. Totale set bestaat uit 19 buizen. Het verbruikers vermogen is in totaal 580 Watt. Zelfde als een kleine magnetron..
Damn, 19 buizen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldd
Die combinatie met Mesa 2:90 en Marshall JMP-1 zie ik vaak!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePainMachine
Is die zo goed ? :]
Ik heb hetzelfde setje van Ernst :cooler: Ook ik ervaar een enorm directe sound uit de Rover/Traveller-combi. Is juist wel lekker vind ik.
Ha die beejee.... Heel tijdje geleden alweer.....
Ja ik weet het niet.. zou wel een optie willen dat ik dat kan schakelen.. Vraagje, op welke standen heb je je schakelaars staan achter op de traveller?
Wat gebuik jij om te Fx zowel serie al parallel op je rover te zetten? (wat midi schakelbaar is)
http://pic18.picturetrail.com/VOL899.../135746637.jpg
Mijn bescheiden rack, wat alles doet wat ik wil. Misschien in de toekomst ooit nog is een FX unit maar voorlopig helemaal tevreden met wat ik heb.
:D mooi al die racks! mijn nieuwe rack zit er aan te komen!
Ha die Ronald, ik gebruik op dit moment mijn Lexicon G2 weer serieel. Ben van serieel naar parallel weer naar serieel gegaan. Dit omdat de G2 in mijn ogen (ehhh oren) erg transparant is en heel organisch klinkt en seriele schakeling toch wat meer flexibiliteit met zich meebrengt. Ik vind hem serieel dus sterker dan parallel.
De traveller gebruik ik op 2x50 watt en met de baritone-stand op off. Ik heb een tijdlang met baritone 'on' gespeeld, wat stand-alone goed werkt en een dikke sound geeft, maar in de band prik je er niet goed doorheen is mijn ervaring. 100 watt is echt teveel van het goede. Op 2x50 watt ben ik nog nooit verder gekomen dan standje 11/12 uur. Sjezus wat gaat dat ding haaaaaard!!!! :rockon:
Mijn Traveller is trouwens wel toe aan nieuwe buizen (Svetlana zit erin)... Wordt een duur grapje.... In mijn rover zitten trouwens 7 JJ ecc83's (oftewel 12ax7a)
De JJ's zijn absoluut de beste keuze voor in de Rover. Die combi klinkt super!
http://members.home.nl/100procentmaf...789%5b1%5d.jpg
Beetje wazig, maar de foto is geknipt uit een foto van een optreden. Simpel, maar zeker effectief. Ik speel bas, dus vandaar de magere setup.
Van boven naar beneden:
-Sennheiser EW172 (receiver),
-Korg DTR1000 (tuner),
-Blindplate,
-Trace Elliot RAH 600 SMX (600 watt amp).
Deze setup stuurt nu nog het signaal naar een Trace Elliot 1048H (4x10, 300 watt) maar daar komt binnenkort een Trace Elliot 1153 (1x15, 300 watt) bij, zodat ik kan gaan bi-ampen, en ik heel die 600 watt kwijtkan.
watvoor gitaar is dat?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePainMachine
Dat vroeg ik mij ook al af, vertel er eens iet over!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door idno
Ik dacht dat het zo'n fernandes was... ooit wel eens een gezien.
http://www.extremecustomdesign.com/shop/item/MF1.jpg
of gewoon http://www.extremecustomdesign.com
Color: Black
Model: Brass City Special MF-1
Scale: 24 5/8
Frets: 22
Headstock: 3+3 with Brass Knuckle Inlay
Fingerboard: Ebony
Inlay: Mother of Pearl Block with Brass Knuckle Inlay at 12th Fret
Pick-Up: EMG 81
Bridge: Tune-O-Matic
Elect.: 1 Volume