-
Hey AART, klasse werk man! Echt heel netjes. Deze topic is ook de reden dat ik zelf een cab wil bouwen (GAS enzo, je kent het wel :razz: ).
Ik zag in je sig dat je nog steeds op zoek bent naar speakerdoek. Ben je al bij de autoradiohandel geweest? Die hebben dat spul in allerlei kleuren (ook zwart), om je hoedenplank bijvoorbeeld mee te bekleden. Is vast niet zo duur als die originele shit :wink: .
Gr. Hans
-
dank je,
goede tip, ik vind dat andere spul zo duur....
-
ik ga denk ik ook van de zomer maar een eigen kast maken, mn 4*12 is bijna weg en als dat voor elkaar is, ga ik precies hetzelfde doen :) geweldig topic!!!
Harrald
-
1 klein vraagje trouwens, hoe heb je de baffle er in gezet? en voornamelijk, hoe heb je hem vast gezet?
Harrald
-
aan de voorkant zitten allemaal latjes aan de binnekant helemaal rondom, hier zit de baffle tegenaan gedrukt met nog zo'n raamwerk van latjes, er zitten ook een paar schroeven in, maar hij word vooral goed geklemd.
-
en ik heb hem er van achteren ingezet.
als je goed naar de foto kijkt is hij er na het tolexen ingezet.
daarna kan je pas de latjes er inzetten waar de achterkant tegenaan zit.
-
He AART,
Nog nieuws? Ik zag in je sig dat je niet meer op zoek bent naar speakerdoek. Heb je inmiddels wat gevonden?
Wanneer kunnen we het eindresultaat bekijken? We wachten met smart op nieuwe foto's :) .
-
dat staat eigenlijk allemaal een beetje op de lange baan wegens onverwachte GAS, eerst even dat afronden(nieuwe gitaar :D ) en dan weer verder hiermee.
Ik ben al aan het plannen een 4x12 erbij te gaan bouwen rond eind 2005 begin 2006.
speakerdoek is niet direct een noodzaak en dat haal ik wel als ik het tegenkom.