Blijft toch vet verhaal hè??
Printable View
Blijft toch vet verhaal hè??
Oh, misschien overheen gelezen, nog cooler dan, hehe.
Ben heeft Frampton niet ontmoet. staat in een ander topic.
ik dacht dat Kees refereerde aan de singlepiece back. mijn fout. Ik kon me niet voorstellen dat hij het hele verhaal niet had meegekregen en zodoende daar niet op 'kon' reageren. whoeps. foutje.
deze + die andere topic verdienen een plekje in de "topic hall of fame" evenals die met dat desorientatie pedaal.
Nou, ik ben 33 en ik heb ook niet zoveel met namen van gitaristen, ik ken ze meestal als "de gitarist van". Frampton zei mij ook niks, en nog steeds niet, eigenlijk...
Ooo die
http://youtu.be/HJX2mPWK_2E
Beetje laat, maar........ WAT GAAF!!!!
Toch maar weer verkocht/geruild benwave?
('k Zag 'm voorbij komen op FB)
Zag hem pas bij RJV guitars voorbij komen....
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...81540640_o.jpg
Zoiets zou ik echt niet snel weg doen. Zelfs als ik er niet op zou spelen zou ik hem nog aan de muur laten hangen, prachtig dingetje en persoonlijk gesigneerd voor je.
Ja klopt geruild voor de Gilmour relic strat.
Die ik ook nu gewoon te koop heb staan trouwens. Alleen daar speel ik nu dan op.
Op die Goldtop kon ik niet uit de voeten. Een te dikke neck voor mij.
En om nou 4000 euro ( want dat kost die Gilmour) aan de muur te hangen is ook zo wat. Handtekening of niet
problemen, problemen :???:
:???: Dat je die R7 verkoopt/ruilt is jouw goed recht, hoewel ik het ook niet snel gedaan zou hebben, maar waarom staat die Gilmour Strat te koop dan, en staat daar ook een handtekening op?
Nee op die Strat staat geen handtekening, ik bedoelde die Gibson met handtekening of niet.
De Goldtop kreeg ik niet verkocht voor een beetje fatsoenlijke prijs. Dus ik kon hem ruilen voor die Strat, en die heb ik ook niet echt nodig,
maar dan heb ik hem eens. Misschien dat die wel te verkopen is.
Het kan ook nog gewoon zijn dat ik die Strat hou hoor ! Wie weet hecht ik er wel aan.
De wat duurdere gitaren gaan niet zo makkelijk vandaag de dag
Het blijft natuurlijk een persoonlijk iets, maar er zijn musea die onbetaalbare schilderijen aan de muur hebben hangen, maar even zo goed zijn er particulieren die objecten aan de muur hangen, omdat ze er één of andere band mee hebben. Nogmaals, het is jouw gitaar, en jij moet ermee doen wat jij wilt, maar ga je geen spijt krijgen?
Ik sluit me volledig bij Henri aan.
Tsja, het persoonlijke bedankje van Peter Frampton is zo in feite verworden tot een geldelijke vergoeding. Niks mis mee verder en gezien het feit dat de gitaar in feite niet lekker speelbaar is gebleken kan ik het me ook wel ene beetje voorstellen, maar ik zou er denk ik moeite mee hebben gehad.
Ik wou dan zelf de handtekening van Frampton nog niet gelijk vergelijken met een Picasso of een van Gogh.
Het zou een heel ander verhaal worden als ik de Strat van jimi Hendrix had gehad.
We hebben het hier over een Goldtop 2012 gitaar, die bespeeld moet worden, en dat gaat nu hopelijk iemand doen.
De laatste die ik verkocht heb zien worden op Ebay ging voor het belachelijke bedrag van 1700 euro weg, precies de zelfde.
En zeg nou zelf wat is een handtekening van Peter Frampton waard ?? Stel je hem op een papiertje ofzo 100-150 dollar ??
Ik heb verder weinig met Frampton eerlijk gezegd, het was een leuk avontuur dat wel. En ik was er er heel blij mee toen ik hem kreeg.
Maar kom mannen niet te sentimenteel hoor, waar hebben we het over.
Ik ga zeker geen spijt krijgen , ik heb er nu een Gilmour strat voor terug, Voor mij een goede deal,
voorlopig ben ik daar blijer mee dan met die Goldtop.
En dat komt dus nogmaals omdat ik er niet op kan spelen. Te dikke hals
Ik heb nog overwogen om de hals aan te passen, maar daarmee haal ik ook gelijk de waarde naar beneden. Dus daar ben ik maar vanaf gestapt
Ik heb een top Les paul hier die voldoet wel precies aan wat ik fijn vind.
Ben het met henri eens. Persoonlijk zou ik zoiets uit respect voor peter al niet weg doen, laat staan dat ik hem uberhaupt al weg zou doen, zo iets is voor de meeste mensen wel wat waard emotioneel gezien. Je bent de enige ter wereld die kan zeggen dat je de gitaar van peter hebt gevonden en de gitaar is daar een bewijs van/beloning voor. Daarnaast is het voor niemand anders lauk dan voor jou eigenlijk, er staat ook op 'to Ben' en jij bent de gene die zich het best met dit verhaal kan identificeren, naast peter zelf.
Ik zou adviseren er nog een heel goed over na te denken.
Kijk, als je er zo over denkt, dat verklaart het één en ander.
Ik dacht dat je misschien wat meer met Frampton zou hebben.
Het is inderdaad geen Hendrix, en ook geen Picasso inderdaad.
Jij had toch zo'n R0 gekocht?
Weet ik wel. Maar er zit toch een functionaliteit aan, voor mezelf kan ik daar niet onderuit. Ik vind een gitaar voor de heb van 4 ruggen al belachelijk, maar goed, ieder z'n meug.. Maar een gitaar met een persoonlijk verhaal, tja.. Dat gaat wat verder als verzamelen om het verzamelen en mag een plekje aan de muur krijgen bij mij, ook al doe ik er niets mee..
reclame aan
En het nieuwe zwarte monster doet het goed
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...268-Money-solo
reclame uit