Hi Outline,
Ik neem zaterdag mijn Supro Sahara mee.
Printable View
Hi Outline,
Ik neem zaterdag mijn Supro Sahara mee.
Wat dingen verzet, maar ik ben dr bij met schecter pt fastback !
Mooi! Hebben we dat ook weer geregeld. Kan ik alleen weer m'n lijstje aanpassen want...
ik was net klaar met bijwerken met de gegevens van Mario88 omdat die zaterdag ook komt met z'n Schecter PT Fastback!
Ik plaats woensdag een nieuw overzicht waar de wijzigingen mbt jullie ook in zitten.
Ik kom zaterdag (vrijwel zeker) ook en neem twee Tele's mee.
11.00 uur??? Uitslapen, wat een weelde! ;)
Waarschijnlijk staat Hendriks hier om 09.15 uur op de stoep in het Oost-Groningse...... Even via de stad (lees: Groningen) en dan richting Utrecht.
Voor die tijd eerst een bus inpakken voor een optreden tussen 22.00 en 02.00 uur die avond. Rock and roll, zullen we maar zeggen!
Maar het lijkt me erg leuk om de nodige forummers te ontmoeten.
Gr. C.
Dat klinkt als: gewoon vrijdag alles voorbereiden zodat je zaterdag alleen maar hoeft te laden.
Daarnaast: het is maar een Traffic met dubbele cabine, geen bakwagen. Als je alles klaar hebt staan, moet je 'm met 'n minuut of 10-15 die 1.85m lange bak wel geladen kunnen hebben...
Zoveel valt er niet voor te bereiden... Alles staat in de opslag en moet gewoon even in de auto. 10 minuten werk!
Maar 't is wel een hele mooie Traffic hoor!!!! Kun je met een band lekker mee op pad!
Kijk maar:
http://i681.photobucket.com/albums/v...DSC_0002-2.jpg
;)
Hier ook hard aan het werk. Als ze op tijd af is komt ze met Ouline mee. Jammer dat ik de 27e zelf niet kan komen.
Hier vast een voorproefje.
http://i83.photobucket.com/albums/j2...1/DSC07252.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j2...1/DSC07253.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j2...1/DSC07255.jpg
Ik ken ze, Traffic's in een verlengde uitvoering met een dubbele cabine. 'n maat van me heeft er ook 1. Al ruim 8 jaar en zo'n 3 ton... Vandaar ook die 10-minuten ervaring.
Kan je zeggen dat ze niet alleen fijn zijn om met de band op stap te gaan. Ook als je 'n tape-act doet zijn het fijne wagens. Die ook nog 'ns in de meeste parkeergarage's past...
Neem aan dat jij er ook 'n rijplaat in hebt? Heb je ook al de oranje lichtslang in die rand van je dashboard zitten? Is heel fijn als je veel in het donker rijdt: je kan nog 'ns zien wat er allemaal op je dashboard rondslingert.
OT, maar nee dus. Wat is dat dan? Want de (binnen)verlichting van een Traffic is wat mager: zelfs de bediening van de fan en kachel zijn niet verlicht!
Verder inderdaad een heerlijke bak met veel ruimte en inderdaad twee losse rijplaten. Ik heb overigens de PA in zeer draagbare en compacte vorm, dus snel laden en lossen!
Gr. C.
Mochten er nog mensen zijn in de buurt van Koudekerk aan den Rijn/Alphen aan den Rijn die mee willen, heb ik nog eventueel 2 zitplekken voor wie bij mij in de auto durf. ( en ja ik ben goed verzekerd ;]), Het is wel een Aygo dus verwacht geen grote bolide waar 3 marshall stacks in kunne :P
45 minuten met het OV, goed geregeld !! :ok:
AHH SHIT!
Ik baal er van, maar ik moet af zeggen. Krijg net een aanbod van een schnabbeltje deze zaterdag. Precies van 3 tot 5. Maar ik kan een hoop geld verdienen, dus dat heeft toch voorrang..
Misschien moet iemand anders dan maar drumspullen mee nemen!
Hey, balen man! Maar wel tof dat je ergens betaald kunt spelen natuurlijk! :ok:
Ik gooi wel een snare, wat bekkens en een handvol stokken bij in de auto, no problemo!
Helaas geen Cabronita , het spuitwerk is niet helemaal perfect gelukt, de spuiter wil het overdoen , ik kon hij meenemen voor de helft van het geld ,maar ik wil hem perfect.Het was ook een beetje mijn eigen schuld , ik wou hem graag meenemen dit weekend en heb wat tijdsdruk gecreeerd.
Maar ik heb nog 2 toppers.
Jammer Luke, maar ik denk dat we allemaal wel snappen dat geld verdienen voor gaat. Zonder geld geen hobby!
Eigenlijk is het 2-1: je mist 'n leuke meeting en je kan dat nieuwe pedaaltje niet testen MAAR je hebt zaterdag wel weer cash in de pocket.
Kim is een held! Laat dat gezegd zijn! Gaat het allemaal nog wel in de Kever passen?...
Overigens wel leuk om het zelf-regulerende effect van het Forum zo in actie te zien. We hebben een gezamelijk doen en komen we er niet via A, dan komen we er wel via B.
Zeg mannen, we gaan toch niet nog meer afzeggers krijgen he?
Hendriks, jammer dat het niet gaat lukken maar ik zie er wel een voordeel in: je auto zal nu iets minder vol zitten. En die zat volgens mij al tot het dak toe vol? Met ook Mr. Bluesbreaker en Guitarkid en hun handel?
Overigens nog een paar kleine puntjes:
-Ik heb van een aantal mensen niks meer mogen horen (ook niet via PB). Dit zijn:
-Tillens
-Paulusstrat
-Vulvasonic
-Harry
Kunnen deze personen even laten weten of ze komen of niet? En voor Tillens en Paulusstrat: ook even het lijstje wat je via PB hebt gehad, ingevuld retourneren?
-Spirit werkt hard verder aan z'n Stalen Tele. Deze hoop ik dan ook zaterdag bij te hebben.
-Vanavond (in de loop van de avond) plaats ik weer een nieuw lijstje met wie-wat en waarschijnlijk ook de specificatie's.
Daarnaast hoop ik dan ook het definitieve bedrag in de gedeelde huur bekend te kunnen maken. Ga uit van 5 of 6 euro. Waarschijnlijk 5 omdat dat een hoop wisselgeld scheelt (en iedereen sowieso aardig genoeg is om gepast te betalen).
Outline, hulde voor de nu al strakke organisatie hoor :)
Verder:
* Maak je niet te druk om mensen die wel of niet komen.
Ervaring leert dat er altijd een paar op het laatste moment niet kunnen, of dat er een paar later zijn. Dat hoort er gewoon bij :)
* Maak je niet al te sappel over het bedrag dat betaald moet worden, dat komt wel goed :)
* Ook dat soort dingen als bucklerash zal je je niet al te druk over hoeven maken, de mensen zijn wel voorzichtig hoor.
Heb er wel weer zin in, lekker ouwehoeren met diegenen die ik al lang niet heb gezien! :cheerup:
Neem je die andere indo nog mee Niels? Kunnen we weer een rondje Tielmanbrothers doen!
Zal hem eens vragen, Lexie heeft tenslotte ook een Tele.
Maar, kans is groot dat 'ie niet mag van z'n vriendin :D
Och gutte gut, pinda onder de plak hoor. Neemt ie die maar mee.
Ga ik daar wel even mee spelen, ik heb nog wel een baritongitaar in de broek :cooler:
ik vrees dat ik moet afhaken. Zou sowieso alleen even langskomen om gedag te zeggen, maar ik heb iets niet kunnen verzetten dat in de weg zat. Helaas, had graag wat oude forummakkers weer eens in het echt willen zien...
Ja, Outline heeft de boel netjes onder controle! Hulde daarvoor! En ook ik heb er vreselijk veel zin in. Veel mensen die ik al ken en graag weer eens wil spreken, en ook een paar mensen die ik nog niet ken en graag wil ontmoeten.
Verzoek van mij: in de auto van Hendriks komt nu ook forumlid Guitarkid met een Tele, mijn Heritage 2*12 gaat waarschijnlijk niet meer passen. Kan iemand anders een cabinet (liefst 2*12/4*12) meenemen voor onder Henri zijn Captain 34? En dan liefst even een PM naar mij, dat ik even bel die ochtend als we hier uit Groningen wegrijden of ie wel of niet gaat passen.
Ik kan wel mijn 2x12 Marshall 1936 met G12-65's meenemen.
Ik vind eerlijk gezegd dat de HOOK daarop minder goed uit de verf komt.
Als iemand anders een betere cab mee kan nemen, graag!
...:seriousf:
Sorry guys! Had graag getielmand met jullie maar ik kan as zondag inderdaad niet vanwege het vriendinnetje... :seriousf:
Heb jij mazzel dat het zaterdag is!
Is er eventueel nog interesse in dat ik pedalboard(korg pb - diy tubescreamer - diy crunchbox - little big muff - small stone - small clone - diy temulus lune - boss dd6) of amp ( blackstar ht 20 head) meeneem?
Aangezien ik nog geen bericht van iemand heb ontvangen dat ze mee willen rijden, kan ik wellicht wat gear meenemen.
Ik weet van Henri (H.Huisjes) dat ie een marshall 1936 kan meenemen voor onder de Hook. We zijn nog op zoek naar een fraaiere 2*12 of 4*12, als je iets hebt daarvoor graag! Verder is op zich een 2e tuner nog wel handig naast de mijne, de rest niet echt.
Ok, dan neem ik de pitchblack mee. Verder heb ik geen 2x12 of 4x12.
Ik heb nog een Vernet 212, maar die heeft 20M speakers, dus daar heb ik liever geen Hook op staan..
En het vervoer ervan zal wat lastiger zijn, aangezien ik na afloop in Utrecht blijf. Dus helaas :)
Ik neem mijn pedalboard sowieso ook mee (tubescreamer, BD-2, OCD en MXR Dynacomp).
Ik heb de dingen graag onder controle. Alles wat ik op voorhand kan regelen/uitsluiten is welkom. Daar wordt de meeting beter van, voor jullie en voor mij.
Over het beschadigd raken van gitaren: Ik heb van enkele mensen het verzoek gehad om daar de aandacht op te vestigen. Omdat ik voor iedereen een leuke meeting wil hebben en ik zelf ook met onbeschadigde gitaren naar huis wil, vind ik het dus een puntje van aandacht.
Overigens ga ik er wel van uit dat we daar allemaal op letten. Maar ik kaart het liever een keer extra aan zodat iedereen er ook een keer extra aan denkt dan dat er straks iemand met de brokken zit.
Zoals ik al zei, ik wil voor IEDEREEN een geslaagde meeting.
Harry heeft dus afgezegd, net als Tillens.
Ik ben benieuwd hoe vol die auto in Utrecht aan gaat komen... ik heb al beelden van Guitarkid die gesandwiched zit tussen een ruit en 'n flink cabinet...
En ik neem wel wat extra kabelwerk mee om die hele bups van stroom te kunnen voorzien...
Letten we er wel op dat we niet alleen maar pedaaltjes gaan vergelijken? Het is een Tele-meeting hoor... :o :makeup:
Ik had gisteren zelf wat bedradingsproblemen waardoor het er gisteren niet meer van gekomen is. Het was een probleem wat je echt niet verzint en wat echt even serieus wat tijd gekost heeft....
-Allereerst: We hebben de bijdrage bepaald op 5 euro. Willen jullie het svp zo gepast mogelijk betalen? Scheelt weer een hoop wisselgeld regelen/meenemen.
-Harry en Tillens hebben afgezegd. Van Vulvasonic en Paulusstrat heb ik nog geen reactie ontvangen.
-Ik neem de zelfbouw stalen telecaster van Spirit mee, als deze af is. Er zijn momenteel wat bouw-probleempjes...
-Alex1959 neemt z'n Custom Shop St. Blues 61 South mee. Een aantal anderen nemen hun Pé Daalboard mee. Neemt iemand Rooie Rinus nog mee?
-Het programma en de route naar DB's kun je hier vinden: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...&postcount=108
De (verwerkte) wijzigingen staan hierboven.
Kleine tip (zeker voor die vroeg weg moeten): Zet je spullen vrijdagavond klaar. Weet je zeker dat je niks vergeet.
Mr. Bluesbreaker:
- '62 Fender RI Japan
-Zvex Box of Rock
-Heritage Amps 2*12
-Fender JazzBass
-pedalboard
-switchbox
-7 parkeerplekken-rek
H.Huisjes:
-Fender Lite Ash Korea
-Hook Captain 34
-Pedaalboard
-Videocamera
Outline:
-G&L Tribute Asat Classic 3TSB
-G&L Tribute Asat Classic Blue Burst
-Stalen Telecaster van Spirit (onder voorbehoud)
-5 parkeerplekken-rek
-2 draadloze mic’s
-kabelwerk
Platyhelminthes:
-Fender Thinline met GHS lil'punchers
Hendriks:
-Gibby-caster
-Fender Black & Gold Tele
Kim Wilson:
-Fender Baja
-SF Vibrolux reverb
-Pedaalboard
-Snare
-Bekkens
-Stokken
-Nikon DSLR
-VW Kever (voor de geïnteresseerden)
Tupelo:
-Blade Tele
Michael AE:
-Fender CS Esquire
-Boss ST-2 Powerstack
-5 parkeerplekken-rek
-3 parkeerplekken-rek
GHK123:
-Zelfbouw Tele ('52 stijl)
Fahrzin:
-Fender TC-90
Zoon van JohanB /JohanB zelf:
-Fender Mex(?) Tele
Josan:
-Fender Custom Telecaster FMT HH
-Highway One
Nielsje:
-5 parkeerplekken-rek
Paulusstrat:
-’07 Fender Standard/Deluxe? Tele
Alex1959:
-LSL T-Bone 52.5 Telecaster
-Saint Blues 61 South Custom Shop Thinline
-Supro Sahara
Guitarkid:
-AlleyCat Telecaster TT
-Fender Telecaster 70's RI Japan
Mario88:
-Schecter PT Fastback
-Korg Pitchblack
Vulvasonic:
-hitsige, gewillige, sexueel zeer actieve, ongeremde groupies
De (verwerkte) wijzigingen staan 2 posts naar boven.
1. Fender ’62 RI Japan (Mr. Bluesbreaker):
Body: Alder
Neck: Maple D-shape
Fingerboard: Rosewood, 7.5” radius
Pickups: Nordstrand NVT (neck), USA Vintage Tele (bridge)
Brug: 3 saddle T8 spiral chrome
Snaren: .010-.046
2. Schecter PT Fastback (Mario88 ):
Neck: Maple
Fingerboard: Maple, 9.5” radius
Pickups: Duncan designed HB-102 with coiltap (neck), Duncan designed FG-101 with coiltap (bridge)
Brug: Diamond Hardtail
Snaren: .011-.048
3. Fender Custom Shop 1959 Esquire Relic LTD (Michael AE):
Body: Ash
Fingerboard: Maple, 9.5" radius
Pickup: '63 Custom Tele bridge pickup
Pickup Switching:
Custom-wired 3-Position blade:
Position 1: volume control with cap, no tone control
Position 2: volume control with cap and tone control with cap
Position 3: volume control only, no cap, no tone control
Brug: 3 steel saddles, original vintage style top-loaded
Snaren: .011-.052
4. Fender Telecaster Lite Ash Korea (H.Huisjes):
Body: Lite Ash
Neck: Birds eye maple
Fingerboard: Birds eye maple, 9.5” radius
Pickups: 2 Seymour Duncan Alnico Pro 2 single coils
Brug: 3 brass saddles, original vintage style
Snaren: .009-.042, maar kan ook .010-.046 zijn. Vragen dus.
5. Zelfbouw Telecaster (GHK123):
Body: Swamp Ash
Neck: USACG, 54 profile, soft V naar C, 1 inch bij 12e fret
Fingerboard: Maple (?), 7.25”-9.5” compound radius
Pickups: Seymour Duncan Antiquity (neck), Voodoo T60 (bridge)
Brug: 3 saddles (compensated), ’52 hardware
Snaren: .010-.046 of .010-.052. Vragen dus.
Modificatie’s: Andere zadels, deel zijkant asbak afgezaagd.
6. Fender Classic Player Baja Telecaster (Kim Wilson):
Body: Ash
Neck: Maple, soft V
Pickups: Custom Shop "Twisted" Tele Single-Coil (neck), Custom Shop Broadcaster Single-Coil (bridge)
Pickup Switching:
4-Position Blade:
Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge and Neck Pickups (In Parallel)
Position 3. Neck Pickup
Position 4. Neck and Bridge Pickups (In Series)
S-1 Switch Down: Position 1. Bridge Pickup
Position 2. Bridge/Neck Pickups (In Parallel)-Out of Phase
Position 3. Neck Pickup (Standard Tele)
Position 4. Neck/Bridge Pickups (Series) Out of Phase
Brug: 3 brass saddles, original vintage style
Snaren: .011-.054
7. Fender Custom Telecaster FMT HH (Josan):
Body: Mahogany, carved flame Maple top
Neck: Mahogany, set neck, modern C-shape
Fingerboard: Rosewood, 15.75” Radius
Pickups: Seymour Duncan '59 (neck), Seymour Duncan Pearly Gates (bridge)
Pickup Switching: Coil split push/pull pot
Brug: 6-saddle stb
Snaren: .009-.042
8. Fender Telecaster Highway One (Josan):
Neck: Maple, modern C-shape
Fingerboard: Maple, 9.5" radius
Pickups: Hot Tele single-coils with Alnico 3
Special Electronics: 4-way switch, Greasebucket tone circuit (rolls off highs without adding bass)
Brug: 3 saddles, original vintage style copper
Snaren: .009-.042
9. LSL T-Bone 52.5 Telecaster “Anne Marie” (Alex1959):
Fingerboard: Maple, radius onbekend
Pickups: LSL Hand-wound volgens 52 model-specificatie
Brug: 3 saddles, original vintage style
Snaren: 0.10-.046
10. Saint Blues 61 South Custom Shop Thinline (Alex1959):
Body: Ash , Bubinga Top
Hals: AAA Maple
Fingerboard: Maple, radius 12,9 “
Pickups: Fralin P90 (neck), Singlecoil (bridge)
Brug: Joe Barden
Snaren:
Bijzonderheden: Enigste St. Blues Custom Shop in NL
11. Blade Delta TS1 (Tupelo):
Body: North American Alder
Neck: Hard Rock Maple
Fingerboard: Rosewood, 12,5” radius
Pickups: Seymour Duncan Little ’59 ST59-1b & Vintage Rhythm STR-1
Brug: 6 saddle standard Blade
Snaren: .011-.052
Modificatie’s: GFS Telecaster Active 25db Boost- Mid and Treble Preamp, Refret
12. Gibby-caster (Hendriks):
Fingerboard Rosewood, 7.25” radius
Pickups: Gibson Burstbuckers (2 en 3)
Brug: Gotoh Tele
13. Fender Black and Gold (Hendriks):
Pickups : USA Tele
Brug: 6 saddle Messing (goldplated)
14. Fender (Mexican?) 91’er Tele ((zoon van) JohanB):
Body: Vermoedelijk Basswood
Pickups: Standard (neck)
Seymour Duncan Hot Rails (bridge)
Brug: 3 saddles, original vintage style
Snaren: 0.11-.052
15. Fender TC-90 Thinline (Fahrzin):
Body: Semi-Hollow Ash
Neck: Maple, set neck, Modern C-shape
Fingerboard: Rosewood, 9.5" radius
Pickups: Seymour Duncan® SP90-1NRWRP Vintage P-90 (neck), Seymour Duncan® SP90-3B Custom P-90 (bridge)
Brug: Adjusto-Matic™ bridge with anchored tailpiece
16. G&L Tribute Asat Classic (Outline):
Fingerboard: Maple, 9" radius
Pickups: 2 traditional-size Fullerton-made G&L Magnetic Field Design single coil pickups
Brug: 6 brass saddles, stb
17. G&L Tribute Asat Classic Bluesboy (Outline):
Fingerboard: Maple, 9" radius
Pickups: Seymour Duncan SH55 Seth Lover Nickel 2-wire (neck), Fullerton-made G&L Magnetic Field Design single coil pickup (bridge)
Brug: 6 brass saddles, stb
18. Fender Classic Series ’69 Telecaster Thinline (Platyhelminthes):
Body: Mahogany
Pickups: GHS lil'punchers
Brug: Vintage Style 3-Saddle Strings-Thru-Body Tele® Bridge
Snaren: .011-.046
19. AlleyCat Telecaster TT (Guitarkid):
Body: Onbekend
Neck: Onbekend
Fingerboard: Rosewood, radius onbekend
Pickups: Rumpelstiltskin Black Rope pu’s
Brug: Fender original vintage style?
Snaren: .010-.052
Diversen: Fender onderdelen
20. Fender Telecaster 70’s RI Japan (Guitarkid):
Body: Onbekend
Neck: Onbekend
Fingerboard: Rosewood, radius onbekend
Pickups: Ted Oberg pu’s
Brug: Gotoh Tele
Snaren: .010-.052
Diversen: Gotoh tuners, aangepaste electronica, zwaar toe aan een vlakbeurt
21. ’72 Custom Guitars Steelcaster (zelfbouw) (Spirit)
Body: 1mm st-52 staalplaat
Fingerboard: Palissander
Pickups: 2 single coils (herkomst onbekend)
Brug: Original vintage style
Snaren:
Bijzonderheden: Body zelfbouw, hals Dr-parts