gho, hier ben ik toch wel jaloers op. ziet er geweldig mooi uit barno, en hij zal ongetwijfeld super klinken! well done
grtz
Printable View
gho, hier ben ik toch wel jaloers op. ziet er geweldig mooi uit barno, en hij zal ongetwijfeld super klinken! well done
grtz
Gahaaaf! :crazyhappy:
thx all
verschil met een les paul? euh how about day and night ? :)
idd bolt on, single coils, essen body met grote kamers (eigenlijk een dikke thinline), maple neck.
komt eigenlijk meer in de buurt van een tele qua sound, maar dan vettiger. Er zit 011 setje op met omwonden G snaar. Heb ze juist uitgebreid vergeleken met een geweldige Nash tele die hier op vakantie is. Ze heeft niet het supertransparante hoog van die tele maar wel iets meer warmte in het mid.
Heel mooi Barno, ook die Bassman geeft mij instant AAS (Amplifier Affection Syndrome)...
De bolt-on met 3 schroeven is een leuk detail.
Wauw Barno! Heel iets anders dan de 'normale' Guttlins, maar deze is ook super. Mooie lak ook, past precies bij het plaatje.
Hij is weer erg mooi geworden. Het plaatje is helemaal goed met die kleur. Staartstuk staat hem ook goed.
Strak en sterk ontwerp, schitterende uitvoering!
Tee.
Gaaf ding geworden zeg! Alleen de slagplaat vind ik persoonlijk nog niet heel mooi afgewerkt, beetje rommelig zelfs als ik eerlijk mag zijn. Maar laat dat de pret niet bederven!
nice :B :ok:
Wederom prachtig, ondanks de kleur :D
Om de een of andere reden vind ik het ook niet misstaan tussen de Guttlin-collectie. Petje af!
Hele toffe gitaar! Ik vind de kleur zeer geslaagd. Heel veel plezier ermee!
thx all, heel leuk, die comments
at kakihara: daltonisme mss? :seriousf:
at hezz: het witte slagplaatje wordt nog vervangen, moet idd strakker en er komt mss nog een zwarte gepinstriped biesje op. de zwarte moet aan de kanten nog gepolijst worden. de hele gitaar moet trouwens nog gepolijst worden, maar daar heb ik nu even geen goesting in :)
at woml: ik had me voorgenomen om maar geen clips meer te maken, want met die crappy webcam en dito transistor oefenamp hier, klinkt alles hetzelfde, maar kom, om te laten zien dat er geluid uitkomt : :)
http://www.youtube.com/watch?v=ulpXGccfPU8
Het staartstuk maakt hem echt af. De duesey's passen er goed bij.
Thumbs up! Dat staartstuk past idd erg mooi!
Helemaal mooi, de kleur past er ook goed bij.
:ok:
thx dudes
yep staartstuk geeft die lichte jugendstil vibe die supro's voor mij toch beetje hebben. komt van bij reso ennogwat... site over reissue supro's, volgens mij ook enige plaats waar je dit vindt.
at stijn: ik denk dat ik dit model mooier vind zonder bindings: just a plain simple log (painted in fancy kleurtje weliswaar :)
mss anders te veel richting LP
een bijzonder aantrekkelijke gitaar.... erg mooi.
Is echt heel mooi geworden een supro met duidelijke guttlin mojo!
Congratz:cheerup:
Ik herhaal van harte alle prijzingen!
Een beetje raar en tegelijk verrassend leuk dat het brugelement enigszins diagonaal is. Die had ik nog niet eerder gezien.
Die dubbele slagplaat doet 't hem!
Als die in de winkel zou hangen....
dan hing hij daar nu nietmeer?:Dx
wauw:mmmm:
in de winkel snel weg? nee hoor, mss als hij goedkoper staat dan een Chinese Squier die uit een machine is komen rollen. maar een onbekend zelfbouwmerkje is voor gewone klanten absoluut te mijden :)
niet als je eerst hier hebt gezien hoe hij gebouwt is,:Dx
Ik wil hem anders wel ;)
Te gek barno, steeds meer Supro Gas sinds ik veel naar dit soort meuk luister:
http://www.youtube.com/watch?v=3ojcl9dRRDs
lekker ding
dan word het hard tijd voor een dano dead on 67, lijkt wel een beetje op n gutt
hoef je maar een dag voor te sparen en een pallet slopen, en veel zelf maken, ben je handig genoeg voor, knoppen brug ed
als je in de zoekmachiene van t forum dano typt zie je wel waarom je er echt een moet maken
probeer je me nou wijs te maken dat ik nog 18 gitaren nodig heb?
succes met keuzes maken