http://i163.photobucket.com/albums/t...ar002klein.jpg
Deze gitaar en zijn baasje danken jullie ontzettend hard voor de 94 punten die een 21ste plaats opleverden!
Printable View
http://i163.photobucket.com/albums/t...ar002klein.jpg
Deze gitaar en zijn baasje danken jullie ontzettend hard voor de 94 punten die een 21ste plaats opleverden!
Dweezman is een goede winnaar .
Om hoog te eindigen moet je wel goed kunnen fotograferen , dus als je daar wat extra aandacht aan geeft eindig je hoger .
Topictitel zou dus ook kunnen zijn : mooiste gitaarfoto van 2009.
@Badman , respect man goed gedaan.
Dat is wel erg zwart-wit. Mijn inzending is gewoon gefotografeerd met mijn telefoon. Ik had niet eens nagedacht over de compositie, omdat het een toevalstreffer was. Toch bereikte de gitaar maar liefst de 34e plaats!
Daarnaast merk ik dat ik zelf ook beïnvloed word door de foto zelf, maar ik heb bewust op minder mooie foto's gestemd als ik de gitaar wel mooi vond (ik noem geen namen;)).
Nog een punt: een oerlelijke gitaar op een ontzettend mooi belichte foto in een mooie compositie en de juiste achtergrond zal niet erg hoog scoren hier. Op een fotoforum waarschijnlijk wel. Mooiste gitaarfoto is dus niet echt van toepassing.
Ik denk niet dat een gitaar uniek moet zijn om mooi te zijn. Vooral de Telecaster is gewoon immens populair op dit forum. Als ik niet al had gestemd op een '62 sunburst en een 50's met Bigsby, had ik waarschijnlijk ook op die van Kim Wilson gestemd.
Ik moet wel zeggen dat ik toch vrij bewust niet zo op de foto heb gelet. Anders had ik allicht ook op Kim Wilson en Dweezman gestemd - sowieso snap ik nu ff niet waarom ik niet op die prachtige Tele Deluxe heb gestemd!
Dan gaat het niet om de mooiste gitaar he, als je kijkt naar de gitaar van orgasmocaster (?) dan is die veel mooier dan zo'n (excuseer me: simpele) telecaster.
Dweezman wint door de combo van coole vintage amp met zijn gitaar er voor.
Zo gaat het meer om de foto in zijn geheel en de compositie en welk gevoel het naar voren brengt en niet of de gitaar je aanspreekt.
edit: stel dat dit mijn setup was geweest, ben ik er overtuigd van dat ik ik hiermee in de top 10 zou staan :)
http://img6.imageshack.us/img6/2917/...ersefirebi.jpg
persoonlijk vind ik van de top 5 alleen die herritage gibson mooi, de rest ziet er in mijn ogen niet uit!
maargoed, kwestie van smaak en daarom hecht ik totaal geen waarde aan dit soort wedstrijdjes..
Heeft natuurlijk ook van alles met smaak te maken , ik vind tele's mooier dan een Les Paul , maar toch stond de Goldtop van Agent Smith bij mij op 1 , omdat ik dat dan wel weer een mooie Les Paul vind , ook die van Orpheo heeft punten gekregen van mij omdat ik die weer origineel vind ,de tele van KW stond niet in mijn top 10 , niet omdat ik hem niet mooi vind maar omdat er mooiere zijn , die had weer een pracht foto , als hij hem met een simpel cameraatje op de keukentafel gefotografeerd had , had hij waarschijnlijk niet bij de eerste 60 gezeten.
Woehoe!!:crazyhappy:
83ste!!:ok:
komt denk ik ook aan de kwaliteit van de foto.
71ste met een monster 16 punten, toch nog een paar SG lovers op 't forum, haha. Dank voor de mensen die op mij gestemd hebben.
Het was mijn eerste keer dat ik meedeed, dus volgend jaar doe ik weer mee en ga ik nog hoger eindigen!
Dit was mijn stem lijstje, via PM binnen gekomen.
1. Livepulse = 10 punten
2. Morroow
3. Heussen
4. Barno
5. Bolder
6. Martijn-w
7. Hezz
8. Nagramoth
9. Orreltak
10. Stratocaster = 1 punt
Wat opvalt : Ik ben de enigste die op Morroow heeft gestemd!
http://i403.photobucket.com/albums/p...09/tele043.jpg
Vorig jaar 27ste, dit jaar 38ste.
Conclusie: M'n strat is mooier als m'n tele, al ben ik daar zelf nog niet helemaal uit! :D
Vorig jaar 4e, nu 44e. Volgend jaar doe ik gewoon terug met een gitaar mee :soul:
62e, grappig dat er iemand überhaubt op had gestemt :D
6e plek :cooler: Blijkbaar nog veel stemmen via PM gekregen.
Alle mensen die gewonnen hebben, proficiat
Alle mensen die niet gewonnen hebben, ook proficiat
:cheerup:
82e plek met 5 punten
Yeah...
Ben wel een beetje benieuwd wie er op mij gestemd hebben?
Orgasmocaster is de mooiste!
Cool heb toch nog 21 punten gehaald!..
Gefeliciteerd de winnaars !
RS Rik, I agree!
Mijn inzending staat ver in de lijst maar toch leuk om te zien dat de gitaar van iBerno op de 12e plek is geeindigd.
Het blijft een leuke wedstrijd. Mooi om te zien dat er dit jaar meer mensen hebben meegedaan en gereageerd hebben.
Ik kijk al weer uit naar de 2010 editie! Badman chapeau!
Mijn gitaar en ik danken u voor de 27 punten die de 61e plek opleverde! :soul:
48e!! Aaaaight 42 punten!!!
Thanks!
13de, dank u mensen. Het is inderdaad een beauty! Ik had zo graag oude les pauls gezien (goldtop), maar die zijn blijkbaar toch schaars
Gefeliciteerd jongens!
Het geeft een duidelijk beeld van de gitaarnet smaak en ik snap er niets van hahaha
Smaak is er om te verschillen en dat is maar goed ook, want dan klussen jullie niet bij mij in de tuin als ik op zoek ben naar een nieuwe axe :chicken:
EDIT: En hulde aan Badman voor de tijd en moeite
Gedeelde 81ste plaats! :cheerup:
Hooray, bedankt stemmers!
Hopelijk kan ik volgend jaar weer meedoen met een nieuwe zelfbouw :)
En bedankt Badman!
okay. Deze vijf vind ik nou echt geen ruk aan :-P Niet mijn smaak
die van Groovieguitarguus viel uit mijn top 10, vanwege de IMO afschuwelijke slagplaat.
ach ieder zn ding.. Er zit niets in de top 10 (misschien wel de hele lijst, maar vooral de top 10 :p) dat ik liever zou hebben dan mij gitaartje :)
Birdseye? Je weet blijkbaar niet hoe dat eruit ziet...de gitaar van LP CL had van mij als hij deze foto had ingestuurd, (maar dat heb ik al verteld) meer punten gekregen, maar helaas; het zij zo..idd, ik vond jouw yamaha lelijk, daarom heeft ie geen punten gekregen. Ben ik nu even kinderachtig als jij?