Wtf? Ik kon om 12 uur alleen maar kutplaatsen krijgen...
Printable View
je moet is op marktplaats.nl kijken hoeveel boze reacties er zijn tegen die handelaren...
wat volkomen terecht is
naast de kaartjes gegrepen. was 6 keer door de wachtrij gekomen, maar toen ik er eindelijk doorheen was kreeg ik een error en gezeur over mn browser instellingen. ticketmaster bedankt:angry:
:angry:Ja idd is toch ook niet meer normaal door die k*tzakken kunnen een hoop lui er niet heen.
Ik heb ook zitten proberen maar tervergeefs mooi voor degene die erheen kunnen maar ik vind het mooi shitzooi dat het zo gaat uiteindelijk beland er toch weer een hoop op de zwartemarkt dus het werkt niet echt zo een hoop fans zijn er de dupe van :stop:
En daar zolang op zitten wachten om uiteindelijk toch maar weer geen kaartjes te hebben hoop dat er extra concerten komen en ik hoop op de Goffert...
Het zit bij bepaalde mensen echt wel diep precies, de reacties op MP te lezen...
Dat vreselijke blauwe balkje.
En dan was ie bijna compleet blauw en dan viel ie weer terug.
Toen eindelijk helemaal blauw (ik denk: hebbes!!!!)
Nee hoor e.o.a. foutmelding en hupakee opnieuw inloggen.
Is allemaal doordacht van ticketservice:
10.00 > 2.000.000 pc's ingelogd voor ticket AC/DC (incl. zwarthandelaren)
10.10 > 1000 mensen aansluiting en deze rustig afhandelen.
10.30 > de volgende 1000 en deze rustig afhandelen, en zo herhalen ze dat. En iedere keer maar weer na tellen zodat de zaal nokie nokie vol zit (incl. bad seats achter de speakers)
Pure slimheid: na 2 uur wachten haken er toch mensen af.
naja is verder niks wat ik aan kan doen. ik ga niet op de zwarte markt kopen, omdat ik vind dat die zwarthandelaren allemaal dood mogen vallen. nu maar hopen op een extra concert:)
ja idd. 2 uur naar dat blauwe kutbalkje zitten staren.
uiteindelijk toch kaartjes weten te bemachtigen.
ja ik had dus precies hetzelfde ! Ik baal er zo van!
Dat was mischien de eerste keer dat ik mijn favoriete band kon zien En miss ook wel de laatste keer.....
Kvoel me echt zwaar kloten :mad:
verkoop die shit dan ook gewoon bij winkels ! niet via internet....!
zo...
Ik ook, jongens... :(
3 keer geprobeerd kaartjes te bemachtigen (2x Sportpaleis + Ahoy): resultaat: niks!
Maar waren er voor Boedapest geen kaartjes over?? :dontgeti:
Ik heb 4 arenatickets voor de ahoy, 2 via de reguliere loterij en 2 via de fanclub. Volgens mij waren er gisteravond nog enkele tickets verkrijgbaar via de fanclub dus ik zou zeggen "take your chance"!
www.acdc.com/join
Ik heb 2 arena kaarten voor ahoy kunnen bemachtigen:)
Heb er ook 2 kunnen krijgen. Maar wat een kansloze verkoop zeg. Iedere keer als de balk die de wachttijd aangaf bijna vol was, dan vloog deze weer terug naar het begin.
Ook gezeur gehad over browser instellingen, maar gewoon genegeerd, en ingelogd. Niets aan het handje en kon daarna de andere 2 wachtrijen af gaan wachten. Maar het is gelukt, en daar draait het om! :rockon:
Btw, voor de usa zijn er nu al extra optredens gepland, in 2009! Dus wellicht gaat ook Europa nog een keer aangedaan worden.
Kijk trouwens op www.acdc.com en meld je aan bij de fanclub. In de zomer hebben ze 2 optredens in Spanje. In combinatie met een vakantie goed te doen. De kaartverkoop moet nog starten van die 2 optredens..
Godvergeten klote zooi. Geen kaarten, om 13.30 kwam ik er nog niet doorheen. Inderdaad dat gezeik met het terugvallende blauwe balkje en browserinstellingen gezeik. Fuck die shit. Echt leuk die grote concerten. Ik ga vanmiddag en vanavond weer lekker voor iets meer dan een tientje naar Paradiso. De groeten.
...Voor mij ben je een held!Citaat:
Ik ga vanmiddag en vanavond weer lekker voor iets meer dan een tientje naar Paradiso. De groeten.
Ik heb er over nagedacht omdat ik van de generatie ben die ze nog 1 x graag live zou willen zien ( zeker omdat ze de laatste, nog zeer strakke, een vetste band ter wereld zijn ) maar 60,- pleurie ex. reserveringskosten en reis, bier, etc.... in een enorme galmbak als ahoy...... ( meer dan 70,- dus ) ......... nee....!
Ik ga ook graag voor nog geen 30,- naar Buckcherry in Paradiso, 17,50 hellacopters Tivoli, 17,50 The Answer Tivoli de hellIk ga vanmiddag en vanavond weer lekker voor iets meer dan een tientje naar Paradiso. De groeten.ing.
Heb ik er drie voor de prijs van 1, kwaliteiten van deze mannen doen niet onder voor "de grotere concerten "...... + 100!Citaat:
Ik ga vanmiddag en vanavond weer lekker voor iets meer dan een tientje naar Paradiso. De groeten.
....excuus voor de dubbele lines.......
...ooorzaak: Drank!
d'r hebben gewoon weer van die zwarthandelaren allemaal mannetjes opgetrommeld om achter de computer plaats te nemen en constant maar te bestellen
die klote peepee-tickets bijv.
die gore peter-paul gaat een steen door z'n ruit krijgen, de klootzak.
de regering wilde al een nieuwe wet invoeren dat het niet mogelijk meer zou zijn om kaarten boven de kostprijs te verkopen, vraag me af wanneer dat nu eens gebeurd...
Oooh blij dat de drummer 2 kaarten heeft besteld :D!
Net zoals iedereen om half tien achter de pc, met een laptop en een desktop pc. Om 2 uur ben ik er maar mee gestopt, wat een kansloze kutzooi was dat zeg. Inderdaad, blauwe balkjes die bijna vol zijn en dan opeens terugspringen tot 20%, eindelijk erdoorheen en dan waren de browserinstellingen verkeerd....en als klap op de vuurpijl ben ik, toe ik er eindelijk doorheen was, eraf geflikkerd, kreeg ik die blauwe kutbalk weer in beeld.
Ik zeg Ticketmaster, bedankt...
Idd wat ee k..zooi.
Wilde samen met mijn pa heen en ook halv dag achter de pc doorgebracht en blauwe balkjes zie verspringen.
Toen ik er door was zei die SOLD OUT.
Voor de grap toen marktplaats gecheckt en mijn grote angst werd waarheid.
Allemaal kaartjes en biedingen die soms begonnen bij 200 euro.
Eigenlijk moet niemand die kaarten kopen en wachten tot ze goedkoper worden en als ze niet verkocht worden kunnen ze mooi een halfleeg ahoy verwachten.
Misschien dat er dan nagedacht wordt over een andere verkoopwijze of dat ac/dc alsnog besluit extra data toe te voegen..
ZO ik ben mijn frustratie kwijt..
Wat een enorme shitzooi inderdaad. Ik moet ook even m'n hart luchten! Met drie mensen geprobeerd om kaarten te kopen, het is niemand gelukt. Echt kansloos. Waarschijnlijk waren de kaarten na 10 minuten al uitverkocht, en toch wordt je in de wachtrij gehouden... zwaar teleurgesteld. Ook de Belgische concerten, wat voor mij misschien een laternatief zou zijn, zijn al uitverkocht. Hopelijk komen ze nog eens... dit kan gewoon niet:dontgeti:
Toch is het dan "De aanhouder wint" geweest.
Met 3 pc's continu op de ok knop geramd en bij de blauwe balkjes blik op oneindig en wachten.
Daarna er uit geknikkerd, weer ingelogd.
En zie het resultaat:
6 arena tickets.
Maar ik kan de fustratie begrijpen.
Het was idd vet k**
even iets heel anders over AC/DC...:
Die clip van rock n roll train is uit ja. Gaat die ook op tmf en mtv gedraaid worden ofzo?
Heb gelukkig ook twee kaarten kunnen krijgen. Vanaf 9:15 ben ik er mee bezig geweest en toen gaf hij al aan dat de site te druk bezocht werd. Om 11 uur had ik eindelijk kaarten: rang 2. Even kijken waar ik zit.
ik snap het ook niet want sommige mensen hebben om 12.30 uur nog staanplaatsen kunnen bemachtigen rang 1.
Ik was om 11:45 uur eindelijk door en toen waren er alleen nog rang 3 kaarten gaf die aan. ik zit nu in vak Dk
ik hoop niet dak ik voor van die Linear speakers array zit (bananen speakers)
EDIT: een vriend van mij had het erover dat AC/DC misschien op Arrow komt... is dat zo?
Inderdaad erg vaag. Toen ik kaarten wilde bestellen kreeg ik te horen dat rang 1 uitverkocht was.
Misschien is het wel zo dat er een bepaald aantal kaarten zijn voor de groep die op dat moment wil bestellen. Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er om 10:00 uur 2.000.000 mensen op ticketmaster.nl wilde komen, en dat ze met groepjes van 1000 kaarten konden bestellen. Als al die 1000 mensen dan besteld hadden kwam er weer een nieuwe horde op de site. Als je dan als één van de laatste van 'jou' groep op ticketmaster.nl komt dan zijn de kaarten van rang 1 natuurlijk al weg. Als je als eerste van jou groep op de site komt heb je nog volle keus.
Ik weet niet of het zo is maar het zou een theorie kunnen zijn...
Wij wilden met zeven man. Met alle zeven achter (eigen) computer en proberen maar. Ik kwam er als enige door, vier keer, probleemloos. Had om 10:20 alle kaarten. De ander zes kwamen er niet door. Snap er geen fuck van maar we hebben kaarten.
Die ene kaart die ik overhad, heb er vier keer twee besteld, gisteren met de beste bedoelingen op MP gezet. Wat een gezeik krijg je dan over je heen zeg. Kolere wat een frusties! Kan ik er wat aan doen dat het mij wel lukt? En je hoeft hem toch niet te kopen???
Om gezeik hier te voorkomen: heb hem verkocht voor 69€. Heb ik mijn reserverings- en verzendkosten eruit.
Je kon maar 2 kaarten per ip adres bestellen? Of heb je een wisselde ip?
Ik ben er eindelijk om half 2 2x doorgekomen, kon helaas maar 1 kaart per keer bestellen dus nu 1 tribune en 1 vloerkaart. Wel jammer, maargoed ik ben er bij!
Kort gezegd: het was een HEL om kaarten te scoren, een aanfluiting!
Gelukkig heb ik 2 veldkaarten en 2 tribunekaarten, maar dat ging niet makkelijk en erg veel vrienden visten naast het net... schande.
Maar gelukkig staan ze komende zomer gewoon weer in Nederland :)
Nix IP adres wisselen. Nadat ik de transactie had afgehandeld gewoon opnieuw aanklikken dat ik kaarten wilde kopen. Was geen enkel probleem. Ik heb net ff gekeken en er staat dat er maximaal twee tickets per account per transactie konden worden besteld en dat klopte. Er staat nergens dat één account niet meer transacties achter elkaar mag uitvoeren.
Volgens mij heb je nog net mazzel. Ik zat ik in de ring daarboven meen ik in dat vak (CK) of eentje ernaast met Rammstein een jaar of 3 terug. Kon de drummer niet eens zien, ja, met moeite af en toe door een kiertje tussen de PA speakers door. Vanaf de drummer naar rechts was de rechterbovenrand van het podium niet te zien, dus ook de gitaristen die soms bovenaan lopen waren dan niet te zien. Misschien als je vooraan zit dat je dan wel alles ziet. Onbeschoft dat ze zulke plekken nog verkopen..
Wij zitten hier : vak DA, rij 19, stoel 60 - Vak Da, 1e ring vak DA,
rij 19, stoel 61 - Vak Da, 1e ring vak DA
Ik heb al op de kaart gezien dat het helemaal achteraan is, maar goed, het is beter dan niets natuurlijk. Alleen ben ik nog nooit in de Ahoy geweest. Kan iemand me zeggen of je daar wel nog enigszins zicht hebt op het podium?
Uit de telegraaf:
ARNHEM - De kaartverkoop voor het inmiddels uitverkochte optreden van de Australische hardrockgroep AC/DC, in maart 2009 in Rotterdam, is voor veel fans van de rockband uitgelopen op een bittere teleurstelling.
Urenlang was het onmogelijk om op de website te komen waar de kaartjes gekocht moesten worden, terwijl handelaren die wél kaarten wisten te bemachtigen die meteen voor enorme bedragen weer in de verkoop deden.
"Op deze manier vissen de gewone fans achter het net. Een kaartje kost normaal gesproken 60 euro, maar nu moet je twee- of driehonderd euro neertellen", zegt de Arnhemse AC/DC-fan Olaf van Poorten.
Voor de deur
Om zeker te zijn van een felbegeerd concertkaartje zat Van Poorten (35) samen met enkele vrienden ruim voordat de verkoop gisterochtend om 10 uur van start ging al achter zijn computer. Uren later is hij nog geen stap verder. "Als je bij de VVV voor de deur ligt, heb je tenminste nog enig zicht op wat er gebeurt. Nu zie je niets en weet je niets. Je wordt gewoon in een virtuele wachtrij geplaatst."
Fans van de band die hits scoorde met nummers als 'Whole lotta Rosie' en 'Highway to Hell', hebben jaren moeten wachten om de rockers weer eens in Nederland aan het werk te kunnen zien. Zij keken dan ook reikhalzend uit naar het concert in de Rotterdamse Ahoy.
Juist om zwarthandel tegen te gaan, had organisator Mojo Concerts besloten om de kaartjes alleen via internet te verkopen. "Wij zijn er ook teleurgesteld over", zegt Rob Trommelen van Mojo. "We gaan de verkoop evalueren, maar ik vrees dat je dit soort dingen nooit helemaal kunt ondervangen. De vraag naar de kaartjes is nu eenmaal vele malen groter dan het aanbod. Ik ben hier niet blij mee."
Extra concert
Toch kan Trommelen de AC/DC-fans misschien nog wat hoop bieden: "Er wordt over gesproken om de groep in de zomer voor een groter, extra concert naar Nederland te halen. Ik sluit niet uit dat dat gaat gebeuren."
Dus: Niet getreurd,er is nog hoop.........................