Met de fiets he :hippie:
Printable View
Met de fiets he :hippie:
De 3rde headliner van de zaterdag wordt vrijdag bekend gemaakt.
Contact met de organisators :cooler:
http://www.graspop.be/img//kalender/Kiss.jpg
Kiss wordt healdiner voor de tweede festivaldag.
Verder werden Rose Tattoo, Angent Steel, Lauren Harris en Tesla ook nog aan de line-up toegevoegd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus
ow wat is m'n vader blij....
best grappig eigenlijk k wil ze wel zien
http://www.graspop.be/img//kalender/Affiche%205.jpg
De afffiche!
Nog ongeveer 20 Bands zullen bekend worden gemaakt. Grotendeels zullen het allemaal kleinere (metaldome) namen zijn.
Maar er zullen nog 3 tot 5 namen voor de marque's/mainstage's bekend gemaakt worden.
Dus dat zijn:
- Carcass
- Kreator
- Exodus
:D
Natuurlijk kon KISS tijd vrij maken voor Graspop :p.
Geen nieuws over Kataklysm?
Nu ga k zeker. Hoe zit het trouwens met dat plan van gsm nummer uit te wisselen enzo?
Verdomme, dat programma is me veel te verdeeld. Nu moet ik toch maar de volle 3 dagen uitzitten he... :)
Ik heb vrijdag middag om4 uur diploma uitreiking, zit te twijfelen of ik later kom of dat ik niet naar de diploma uitreiking ga, denk dat het later wordt :P
ben mn ticket vndaag gaan halen.. zondag!
en nu afwachten :p
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeofJackon
om dan elkaar op te zoeken op het festival ?? :chicken: :p:p
Toen er net een paar namen bekend waren dacht ik: ik skip dit jaar. Maar haleluja, er zijn echt een paar vette namen erbij geplaatst. Oftewel: op voor m'n 5e graspop :p
jup. T wordt (hopelijk) de eerste keer dit jaar. Als k vakantiewerk heb is alles in ordeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter-jan1
Yup, een kleine graspop-GN-meeting, lees heel het topic.Citaat:
Als er genoeg volk is wil ik dit zeker doen.
Al bij al vind ik de line-up nog vrij goed meevallen, in het begin dreigde het het een beetje uit de hand de lopen, maar dit is bon.
Laat me btw iets weten wat betreft die gsm-nummers, 3 man is moeite niet, lijkt me.
Ik kan ook wel komen. niet dat ik jullie ken :p of ook maar iets met jullie temaken heb op ut forum.
ben ik bij die 3man gerekend?
:)
Mij mag je er mogelijk ook bij zetten. Ik moet het nog wat verder afspreken, maar ik kom sowieso toch 1 dag en wsl de volle drie dagen.
-Strangegun
-Wickerman
-Hesse (mss)
-GibsUn.
-GeofJackson (mss)
@ Strangugun; we hebben allemaal evenveel met elkaar te maken hoor; gitaarspelen ;)
oke ik kom wellicht ook eve een kijkje neme dan :) wie moet ik mn nummer doorgeven ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wickerman
Weet iemand hoeveel de drank tegenwoordig kost op graspop?
Ik pleit voor het meenemen van eigen drank!!! maar, nog niet zo erg als werchter neem ik aan?
i'm in for the gsm nummers :p
Bier en eten is redelijk duur, maar niet zo duur als op werchter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
Voor de camping raad ik je aan om gewoon je eigen eten en drinken meenemen (zit een limiet aan, en geen glas) maar dat drinken/eten mag je niet meenemen op het festivalterrein.
Kun je nog lezen op de site.
Die nieuwe In Flames belooft veel goeds!! Zondag heeft voor mij vooralsnog de coolste overall line-up; In Flames. Arch Enemy, Soilwork, At the Gates!!
verder zie ik uit naar Testament, Forbidden en Agent Steel! :blast:
die limiet op de camping controleren ze toch niet, ze kijken alleen na of je glas bijhebt.
nog een tip nog om je drank te koelen : Droogijs, 1 minuutje erop en je bier is ijskoud.
Dit is mijn eerste festival ever, dus ben wwel benieuwd. maar heb geen idee van wat ik moet verwachten. Er zal zon 40.000 man zijn die zondag neem ik aan, ik kan het mij moeilijk voorstellen, hoeveel is dit eigelijk? ik bedoel, zit je echt half te stikken tussen het volk?
En gewoon ophet festival terrein, kan je daar makkelijk drinken mee smokkelen? EV in drankkarton?
Nogal een zaagvraag maarja, gewoon voor een idee.
valt wel mee, 't is een grote weide.
Het is lastig dat als je maar 1 dag gaat dat je dan op het terrein vast zit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
Geloof me, het is een groot terrein.
Van de ingang naar de mainstage doe je wel een kwartiertje over.
http://img149.imageshack.us/img149/5210/gmmcopyck2.jpg]
Hier is een Google Maps screenshot met een Plattegrond eroverheen geplakt.
Effe op http://maps.google.com hiernaar zoeken:
Boeretangsedreef, 2480 Dessel, Dessel, Belgium
Ik vind persoonlijk zondag de minste dag van de 3, en vrijdag zeker de vetste!
Ik ga 100% voor:
Priest
Whitesnake
Agent Steel
Forbidden
Saxon
Testament
Kiss
Maiden
Iced Earth
en At the Gates, Def Leppard en In Flames ga ik misschien ook nog wel kijken.
Maar die emo-nichten (BFMV) mogen ze thuislaten. What's next? Fallout Boy?! :chicken:
Hey gaat die kale nazi ook ?
Ik zit er ook over te denken om naar Graspop te gaan, ipv Arrow. Graspop heeft een véél vettere line up.
EDIT : oh wacht, ik ga sowieso! Opeth speelt!
Volgens de site van Action In DC komen ze op graspop spelen zondag.
Op de graspop site staat er nog niets over te lezen.
Ik ben wel geinterreseerd, ACDC kan niet komen, ff een coverband meepikken het is het idee dat telt.
Laat dat stoere "true-metal" commentaar even weg astublieft. Er is al genoeg nutteloos gepraat over zoiets.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Ik vind sommige bands ook helemaal niks, maar die ga ik toch ook niet afkraken?
Die komen inderdaad ja.Citaat:
Volgens de site van Action In DC komen ze op graspop spelen zondag.
Op de graspop site staat er nog niets over te lezen.
Ik ben wel geinterreseerd, ACDC kan niet komen, ff een coverband meepikken het is het idee dat telt.
Leuke band, ze waren er 2 jaar geleden ook en het is een zeer overtuigende band!
Sonata arctica is nou ook niet bepaald truie kvlte metal.Citaat:
truie kvlte metal?
Ik heb toevallig net een filmpje van ACtion in DC gevonden tijdens Graspop 2006:
http://nl.youtube.com/watch?v=aS1ct2OGtUI
Klinken zeer leuk! Die ga ik een bezoekje brengen.
Sorry, ik had nu eenmaal geen band naam als voorbeeld moeten geven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Wat ik wil zeggen, er zijn veel verschillende soorten metal. Je kunt ze niet allemaal even goed vinden, maar dat commentaar kun je ook achterwege laten.
Als BFMV met graspop speelt, dan ga je er simpelweg gewoon niet naartoe en naar een andere band toe.
Het is nog steeds Graspop METAL meeting, wat alle soorten metal inhoud (dus ook metalcore). Als ze ergens commentaar op willen geven dan doe dat aub buiten de metal-genre.
hey NIks tegenmetalcore en deathcore he! ;)
wat komt lauren harris daar dan zoeken ... (ok , die is wel mooi :p)
http://content.answers.com/main/cont...ren_harris.jpg
Ah, haar vader had geen oppas meer kunnen vinden. Dus daarom moest ze mee naar graspop.Citaat:
Je kraakt al af door 'mijn smaak' te categoriseren als 'true metal' en daar denigrerend over te doen, vriend.Citaat:
Ik vind Graspop gewoon meer rock/metal/thrash dan dat er emo-bands horen.
Overigens valt het me ook op dat wanneer emo-bands worden gebashed in dit topic er veel feller op gereageerd wordt (door emo-liefhebbers) dan wanneer ik bij wijze van spreke At The Gates of In Flames af zou zeiken.
Dan zou een Tho ofzo hooguit zeggen "Hou je bakkes, In Flames rules!" ;)
Feit blijft; emo is letterlijk jank-muziek en de muzikaliteit is vaak ook al niet om naar huis te schrijven. Maar goed, douw jij je zwarte lok nog maar es goed voor je ogen, in je skinny jeans, terwijl ik vol in de pit sta te schreeuwen "Masters of Metal, Agents of STEEEEEEEEEEEEEEEEEL!" :rockon: :seriousf: