Het ontbreken van die o kan ook een typefoutje zijn.......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ndw
Welkom overigens :D
Printable View
Het ontbreken van die o kan ook een typefoutje zijn.......Citaat:
Welkom overigens :D
Hehe...eindelijk een normale reactie :p
Dank ;)
Veel plezier hier dan he............... :harmony:Citaat:
welkom hier :D
persoonlijk ben ik niet zo'n fan van geloof, maar hey, ieder zo z'n ding ;)
En afgezien van KW's terechte opmerking;Citaat:
Van wie heb jij gehoort dat China nogal een "occult" land is en dat dingen als boeddhisme en taoisme (waar het yinyang symbool voor staat) slecht zijn voor een mens. Jij lijkt me (correct me if I'm wrong) nu typisch zo'n figuur die dan toevallig God heeft gevonden, helmaal prima overigens, maar daarna alles gaat aannemen van mensen die je spreekt op je kerkclubje oid. Veroordelen van dingen die je niet kent is heel makkelijk en ik zou zeggen, verdiep je eerst eens wat in het taoisme en misschien dat je zelfs de overeenkomst tussen dat geloof en jouwe gaat zien. Niet zo dom blaten dus, schaapje (van God).
Ik oordeel nooit zonder alles eerst te onderzoeken. :) Ik heb genoeg gelezen over Zen-boeddhisme, Taöisme en soortgelijke zaken om er over te kunnen oordelen.
Oh, dat geloof ik best. Ik ben ook blij dat ik christen ben. Maar "knuffel 4 Christ"...Citaat:
Ach, laat maar, dit gaat nergens over...
Nogmaals een warm welkom. We kunnen nog wel wat dames op dit forum gebruiken!
Sorry voor deze discussie, was misschien niet nodig. :satisfie:
Vriendjes? :cheerup:
Vriendjes ^^
knuffel 4 Christ is gewoon een grapje, niet te serieus nemen... ;)
En wat valt je nu op aan overeenkomsten/verschillen, welke aspecten van die levensbeschouwing zijn dan slecht voor een mens? ik ben echt benieuwd.Citaat:
En ik ben benieuwd waarom jij het hierover wilt hebben op een gitaarforum...
Discussies voeren gebeurt al genoeg op andere fora, vermoei me hier alsjeblieft niet mee... :)