Zo, nu nog uitzoeken welke condensatoren welke zijn (is bijna niet te lezen).
Aantallen kloppen volgens mij, dus de kit zou compleet moeten zijn.
Printable View
Zo, nu nog uitzoeken welke condensatoren welke zijn (is bijna niet te lezen).
Aantallen kloppen volgens mij, dus de kit zou compleet moeten zijn.
soms ouwehoeren jullie nogal hoor. die man heeft een druk leven. probeer het zelf eens te doen. hoeveel bestellingen heeft hij wel niet per week? had je liever dat er nog niets gezonden werd, omwille van die paar pots die nog niet binnen zijn, en dat je nog wat langer moet wachten voor je kan beginnen? Klaus betaald nu extra verzending voor die pots. het is juist een goed gebaar dat hij al een groot deel stuurt.
Ben ik met je eens, maar na zo lang wachten eindelijk versturen, en dan bij twee mensen "toevallig" alleen de pots vergeten..... (hij weet natuurlijk niet dat Iwan en ik hier rondhangen)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Zeg dat gewoon eerlijk dat je ze niet hebt ofzo en dat ze later komen.
Klaus levert mooie spullen voor een mooie prijs, alleen zijn verhalen/smoezen zijn minder. Als hij gewoon eerlijk zegt dat hij die pots niet heeft, en zegt dat hij ze nazend, dan doet niemand er moeilijk over. Helaas lees ik heel veel smoezen-verhalen (en niet alleen hier op gitaarnet).
Vooralsnog ben ik wel erg blij met het kitje en ben druk aan het solderen,
Hoop hem in 2011 af te hebben :sneaky:
mijn bestelling is vandaag verzonden, ik verwacht het hier woensdag. we zien wel.
Op zich vind ik m vriendelijk in zn contact. En hij stuurt ook gerust dingen na als je aangeeft dat ze ontbreken. De indruk dat hij behoorlijk slordig is, die heb ik wel.
Maar om op Valoosj in te gaan: Ik vind dat als je iets zegt dat je dat moet doen. Prima als hij iets niet kan leveren, maar zeg dat dan. Communicatie bij een internetshop vind ik zeer belangrijk.
Daarnaast, niemand dwingt hem om het naast een normale baan te doen. Hij ziet een 'gat' in de markt, hij kiest er voor. Prima en tof voor ons bouwers! Maar da's geen reden om slordig te zijn.
Communicatie is de key. Daar staat of valt dit alles mee. Ik krijg nu al geen respons (en ja, ik spreek vloeiend Duits) dus pas ik. Als ik 300 pleuri betaal is dat wel het minste dat ik mag verwachten. Sorry, maar dat is mijn mening. Hetgeen trouwens niet af doet van de kwaliteit van de kit of de goede bedoelingen van Klaus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Ik zal trouwens met veel interesse jullie bouwtafferelen volgen (mischien ook wel met een beetje spijt van de ene kant). :cooler:
bestelling is binnen, 12 dagen na betaling, en 1 dag door mn eigen fout (was gisteren te lui om uit bed te komen, natuurlijk stond de postbode daar met mn pakje.)
ALLES zit erin. en zelfs 1 elco te veel. dankzij mijn klotige draadloos internet (dat constant uitvalt) heb ik blijkbaar maar 1 weerstand van 10M besteld, terwijl ik er normaal 5 zou moeten hebben. als je dus ook zo'n weerbarstig internet hebt, alles goed nakijken. want natuurlijk valt dat ding uit als je aan het bestellen bent op musikding!
Props to Klaus!
tja, zoals veel mensen mis ik ook wat in mijn bestelling.
Ja, ik heb 'slechts' de spullen voor een A/B/Y box besteld, en ja, ik mis 'slechts' een 1k5 weerstand, maar is wel irritant, aangezien ik die dingen niet zomaar heb liggen.
Maar goed, dan maar even wachten...
ruim een jaar geleden een zooitje spul bij hem besteld voor een paar loopers..
Alles was compleet, netjes afgeleverd... alleen 9 weken na bestellen + betalen, terwijl ik hem aan de telefoon heb gehad, hij zei dat hij het aan het inpakken was..
Ik bestel daar NOOIT meer
nog effe en ik ben de enige klant :cooler: