ja ik wás gebanned :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Printable View
ja ik wás gebanned :satisfie:Citaat:
Citaat:
Citaat:
Frictie bij de topnut is vaak een oorzaak bij stemmingsproblemen. Blade gebruikt een zelfsmerende grafieten topkam, die de snaar optimaal begeleid.
Zoals ik al aangaf, mijn echtgenoot is op zoek naar een nieuw model,
zodat er wat minder FriXy zal ontstaan.. ;)
Goh, boeiend! Boeiend, boeiend!
Rot eens een eind op naar het libelleforum ofzo!
We zijn weer ouderwets op z'n Gitaarnets verdraagzaam :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
Diep ademhalen, en negeren, Don Capo.. :hippie:
Succes, je kán het!
:cheerup:
JEEEETJE! JONGENS! Doe eens lief!!!
En vertel me even waar het hier allemaal over gaat want ik wordt nieuwschierig! bij de meeste vrouwen die hier langskomen gaat half gitaarnet als jonge hondjes tegen de benen van de bezoeker op staan rijden. :chicken:
Waar bemoei jij je nou weer mee! Pisvlek! gonoroetele pushwrat! Beflap! Wilders!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkie spenkie
Ga je zo ook nog naar BieBies feessie btw?
Ik dacht net dat ik wel geaccepeerd werd hier, mede vanwegen mijn gewillige kontje jegens jouw :chicken: valt me dat even tegen.. :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
maareuh, nej ik kan helaas niet :( ik moet morgen om 7 uur weer in de auto naar Den Haag, en als ik naar BB ga, dan lukt dat niet ben ik bang :chicken:
aan de andere kant ben ik dan wel weer een stuk veiliger. Jweet wel, feyenoord - psv en ik samen met mn broertje terwijl psv ten ondergaat..gevaarlijke bissness
Pisvlek! Gonoroetele pushwrat! Beflap! Wilders!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkie spenkie
BieBie's feestje is toch veel belangrijker gek...
Altijd gedacht dat het libelle forum 1 grote mythe was, maar ik kom er net achter dat hij echt bestaat! :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
Bedankt voor de tip Don! :hippie: