Madman maakt hem hoor :satisfie:
Printable View
Madman maakt hem hoor :satisfie:
hahahah, maakt niet uit;)
*zoekt naar het fototoestel...*
*HOERA, GEVONDEN!!!*
foto van de wings;
http://i183.photobucket.com/albums/x...d/IMG_1114.jpg
had wat moeite om een duidelijke foto van dat plekje te maken, beter dan dit wou niet lukken:s
http://i183.photobucket.com/albums/x...d/IMG_1118.jpg
zal ik het maar laten voor wat het is en later opschuren en vullen met houtpasta?
zoals je trouwens op die eerste foto kan zien heeft de frees linksonder een keertje gehapt, netjes afgevijld en een nieuw blokje tegenaan gelijmd, op de foto kun je het stuk wat ik er eerder aan gelijmd had linksbovenin ook net zien
Ik zou 'm toch vullen met houtpasta. Anders heb je er zo'n rare buts in zitten as je 'm gaat lakken. Nu kun je het nog eenvoudig oplossen.
Hahaha,
Ik denk niet dat ik gauw een firebird zal bouwen, is niet helemaal (=helemaal niet) mijn model, sorry! Maar ik vind het fantastisch om te zien hoe je met je bouwproces bezig bent, en dat dwingt respect af, afgezien van welk model het is (tenminste, dat vind ik!). En het is inderdaad weer eens wat anders dan een strat of tele, maar goed...
Wat ik helemaal leuk vind om te zien is dat je een neckthrough bouwt.
Complimenten hoor!
vr.gr.
Branko
kleine update (geen foto's); ik heb gisteren alles netjes geschuurd en kan binnenkort de wings af laten schuinen
ik heb nog het een en ander gedaan, maar daar open ik een draadje over zodra ik foto's heb gemaakt...
ik heb een tegekke oude firebird, maar merk toch dat ik er niet veel op speel, is lomp groot ding (lang) en mijne is nog mint, dan pak je voor een gig sneller even een les paul deluxe (ook minihumbuckers) en een les paul custom en gaan...
Maaaaar, madman, je maakt er iets moois van en ben dan ook zeer zeer benieuwd naar t uiteindelijke resultaat, heb zelf ooit een brian may gitaar gebouwd dus weet hoe enthousiast je kan zijn! Jammer van je prs halsprofiel, al is t "fijn" zou ik toch voor een firebird model neck gaan, je mag de mijne wel komen overnemen, geen probleem!
ieme
dit vraagt natuurlijk om familiefoto's...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
hopelijk bij de meet 18 november, als ik het red om 'm voor die tijd af te maken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
trouwens nog een update;
ik heb de vorm overal uit gefreesd, ik zit nu te wachten tot ik tijd heb om een afspraak te maken om het hoogteverschil in de wings te maken, en de headstock onder de juiste hoek af te zagen, want dat kan ik met mijn gereedschap hier niet...
EDIT; moet het wel ff goed zeggen; ik heb de bodydelen in vorm gefreesd, hals nog niets aan gedaan
degenen van wie ik het hout heb zou me eventueel een keer op een zaterdagochtend kunnen ontvangen als er niet te veel ander werk ligt, maar dat gaat bij mij de komende 2 weken iig al niet lukken...