Precies zoals Fred zegt: All parts neck €75, gotoh tunertjes €30, diegootje €45, setje gfs €50, dan ben je voor €200 klaar.
Printable View
Precies zoals Fred zegt: All parts neck €75, gotoh tunertjes €30, diegootje €45, setje gfs €50, dan ben je voor €200 klaar.
Een tremelo heb ik nog ,moeten alleen nieuwe zadels op.
We zien wel.
ben het met Fred en GG eens.. met een allparts of Mighty Mite nek dr op, gfs'jes dr in heb je een leuke gitaar voor weinig geld.
je kunt zelfs zo'n goedkopie prewired pg assy van ebay of GFS kopen voor 30$, die zijn echt niet zo slecht als je zou verwachten..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks
Daar zag ik hem dus net staan...de body dus..
En jouw handtekenimg klopt als een bus.
Ik heb besloten om er toch maar een project van te maken , ik heb hem een week op mp gehad en heb geen goede (voor mij dan ) voorstellen gehad - Ik wil hem een ander kleurtje geven , vind de huidige kleur niet mooi. Ik heb er diverse topics alhier op nageslaan over hoe ik te werk zou moeten gaan. Omdat er toch een paar deukjes in de lak zitten heb ik besloten om hem kaal te maken inplaats van licht opschuren en opnieuw spuiten. Ik wou beginnen met p120 voor de bovenste laklaag en dan steeds fijner tot P1000 , de nieuwe finish laat ik afhangen van hoe de body er kaal uitziet.
Voor het spuiten wil ik de tremelo studs verwijderen , kan ik deze er met bv een tang uittrekken?
Graag tips en trucs.
die kan je er toch uitdraaien met een imbussleutel?of de busjes ook?
Inderdaad de busjes , ik was ook niet helemaal duidelijk.
Origineel gepost door Hendriks
Ik ben er inmiddels achter wat voor body het is : Een Fender Starcaster serie , dit is een Amerikaanse variant van wat bij ons Squier is , hij is van agatis een soort mahony en is op een paar krassen na zeer strak en opvallend goed gespoten.
De neckpocket heeft de standaard maten en studs hebben een afstand van 62 mm.
het staat nu dus ook niet vast dat de body van agathis is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
wat nou als je hem kaal schuurt en merkt dat het een plaat multiplex is?
waarom?is dat echt nodig?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks
komt er een andere maat trem op?