Ja, zou je dat nog kunnen verduidelijken? Hij klinkt geweldig!!! Die ga ik ook maken!
hugo
Printable View
Ja, zou je dat nog kunnen verduidelijken? Hij klinkt geweldig!!! Die ga ik ook maken!
hugo
@guitarnijboer: Ik denk als je netjes layoutjes(+ schema) maakt dat je ze zo voor een kratje bier kunt verkopen, hehe
Klinkt erg lekker inderdaad dat ding
Ik zal even een nette versie van het schema tekenen met wat aanwijzingen voor het bouwen....
Leuk om te horen dat het geluid in de smaak valt!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
Dankuwel! dat zou echt zalig zijn. :cooler:
als je van Antwerpen bent, of er eens komt, laat t weten, dan gaan we r ene pakke. (een pint he ;))
leuk filmpje richard!! dat ding klinkt inderdaad erg goed
Lekkah!!!!!Citaat:
Heel erg bedankt! zou je er gelijk in kunnen tekenen waar de (TB) switch zou moeten komen?Citaat:
hugo
Is het met zo'n vraag geen strak plan om het nog even iets éénvoudiger te houden ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hugo123
@ Richard,
Is er een reden voor om de tone control een trimpot te maken? (en kom nou niet met ruimtegebrek. Dan moet ik je plagen en ouwe foto's opzoeken en dat (palgen)wil ik helemaal niet! :D)
En los daarvan stond ik te kijken van je schematekenstijl. Ik zou je iets moeten laten zien van wat ik een jaar of 12 geleden tekende... wedden dat je eerste reactie iets in de strekking van "hé, dat schema heb ik getekend!" gaat zijn. Heel lekker leesbaar dus.
Ik dacht ook al, er zijn veel ingewikkeldere dingen in dat ontwerp dan een TB switch.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Ik kan dit al niet lezen, maar een simpelder plan , dan hoort daar ook eens een legende bij. maar die moet mijn pa maar maken :D
Begrijp ik het nu verkeerd, of komt er nog een derde draaiknop bij om de toon te regelen? hoe wordt die dan nu geregeld? ik las iets van een blauw vierkant, maar dat is toch niet af te stellen?
een switch en een tone pot zou hier inderdaad heel mooi zijn. hoe moeilijk het plan ook is, het is blijkbaar te bedraden. maar ik ga het wel op een printje doen denk ik. dit kan wel eens de overdrive zijn waar ik al een hele tijd naar zoek...
edit: is het ook mogenlijk om het met een weerstandje extra de 12V om te zetten naar 9V? of zou dit dan ook effect hebben op de klank. Newbie-Question, I know :) maar ik zie het echt zitten om dit ding ineen te steken. dan is een van die dagen deze vakantie eens gevuld met iets anders dan leren voor mn herexamen, of werken voor geld om dit te betalen :D