Net toch nog maar een keertje gebeld.
Als het goed is krijg ik deze week nog mijn DD6 binnen.
EINDELIJK!!!!!
Printable View
Net toch nog maar een keertje gebeld.
Als het goed is krijg ik deze week nog mijn DD6 binnen.
EINDELIJK!!!!!
Schopje...
Ik heb ook een poos getwijfeld tussen de DD-6 en de Echo Park.
Ik heb eerder een PodXT gehad, en daar werd ik niet blij (lees hoorndol) van, dus was een beetje huiverig geworden voor weer een Line6 apparaat.
Het is toen de DD-6 geworden. Maar ook daar was ik na een maand of 2 ook niet echt van overtuigd (nogal klinisch/Hi-Fi, niet echt overtuigende reverse, warpfunctie meer gimmick dan bruikbaar) dus onlangs verkocht.
Op zoek naar een meer analoge sound neig ik toch weer naar de Echo Park! Tape modes vind ik erg erg erg goed klinken, de reverse klinkt in de samples op het eerste gehoor een stuk beter dan de DD-6, swell functie lijkt me ook zwaar OK. De rest van de opties is leuk voor erbij. De Red Repeat vind ik ook interessant maar natuurlijk een stuk beperkter qua mogelijkheden.
A.s. zaterdag ga ik op pad voor een Blackstar HT Dual als vervanger van mijn V-Twin, en zal indien tegelijkertijd ook de Echo Park en Red Repeat proberen.
Mocht de Echo Park bevallen, dan ga ik op zoek naar een 2e hands, want ik vind 'em nieuw nogal aan de prijs, en tevens aardig dicht in de buurt van de DD-20 komen...
Keuzes.. Keuzes... keuzes...
Ik vind de swell erg leuk bij de Line6, een groot voordeel wat mij betreft boven de DD6