Heb twee keer het hele topic doorgespit, omdat ik er al geen hol meer van begreep. Heb er helemaal overheen gelezen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits
Ik zeg niets meer......
Printable View
Heb twee keer het hele topic doorgespit, omdat ik er al geen hol meer van begreep. Heb er helemaal overheen gelezen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits
Ik zeg niets meer......
en hulp? ik zit hier nog altijd met het probleem dat ik niet weet hoe ik de ganse schakeling moet doen...
ok, ik heb mezelf er net opgesmeten. ik ben een uur bezig geweest, en er ontbreken nog een paar kleine details die ik zelf niet goed weet. en het zou handig zijn mocht iemand het nakijken om me op eventuele fouten te wijzen ook. dit naast het aanbrengen van de laatste draadjes dan :)
het is de bedoeling dat ik met de volume push pull pot mn humbuckers omzet in single coil. en met de tone pot zet ik mn brug PU uit fase. onafhankelijk of hij als single coil of humbucker werkt op dat moment.
http://i69.photobucket.com/albums/i4...sj/wiring1.jpg
je zal overigens het verschil tussen in/uit fase niet horen als alleen je brughumbucker aanstaat ;)
dat hoor je pas in combinatie met andere pickups
dat de fase verwisseling enkel werkt met beide pickups weet ik hoor :)
ik bedoelde dat de fase werkt als ik in single coil of humbucker sta met de volume push pull pot. de 3 way switch moet in het midden staan (beide pickups actief) alvorens de fase werkt
http://i69.photobucket.com/albums/i4...sj/wiring3.jpg
zo, als dit niet correct is, ik weet het ook niet. iemand, wijs me op mijn fouten :)
Bovenste pushpull zal je coilsplit zijn. Je moet de twee onderste polen nog met een draadje naar de massa verbinden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Onderste pushpull klopt voor zover ik het kan inschatten (van links naar rechte en van rechts naar links daait de massa en de "hotwire" om, dus dat is goed.
Nu nog even een draadje van de behuizing van je minisitch naar een ander massapunt aanleggen zoals ook de pots met elkaar verbonden zijn.
Kan iemand nog even kritisch naar de tonepots kijken, want daar ben ik het even kwijt.
niemand die zich geroepen voelt om dit eens na te kijken?
ik zou dit doen met de tonepots:
het signaal draad naar het middelste pootje
en de condensator aan het linker pootje
de capacitors die zitten volgens de schema's van seymourduncan. ik heb die niet veranderd. zou dit voordelen hebben ofzo. en is er verder niets dat moet gebeuren?
bij mijn bovenste push pull pot zou er nog iets moeten gebeuren volgens G.G. , maar die komt ook zo van de seymourduncan site. dus ik weet het allemaal niet meer :s