Je bent inderdaad een ventCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
Printable View
Je bent inderdaad een ventCitaat:
Je post idd een beetje als een vent, maar je ziet er overduidelijk uit als een vrouw, het wordt onderhand eens tijd voor een miss Gitaarnet verkiezing!Citaat:
Fok it, gewoon rechtstreeks door naar de bikinironde!
Hey, ik vind het best dat je je stoer voor wilt doen, maar die grove taal sla je maar ergens anders uit. Zeker niet tegen ons zeer geliefde BB!Citaat:
Zij heeft het iig niet nodig alcohol te drinken om goed bij de mannen te vallen.;)
Precies :cheerup: Bedankt Mo!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockmo(ther)
Nee, even serieus, Adriana (toch?), denk aan je taalgebruik!
Owkee, sorry hor, kijk gewoon niet zo nauw daarop.........dingen als ziektes en alles laat ik achterwege.......maarja voor de rest boeit 't me niet zo. Bij deze sorry.
En nee, ik doe niet stoer. Dit ben ik gewoon take it or leave it.
Volgens mij is tering nog steeds een ziekte hoor... Maargoed. Ik zou de forumregels maar even lezen voor je take it or leave it zegt, misschien moet je anders straks onverwacht leaven! (just warning..)Citaat:
Ow effe wat gemist, is gefixt! Ja logisch dat jullie me der dan uitgooien, daar zijn jullie moddereters voor, totally get that! Zal effe nadenken voordat ik wat zeg voortaan, nogmaals SORRY! :satisfie:
Dat is al een betere instelling ;) veel plezier op het forum!Citaat:
Ja weet wel hoe 't moet hor, maarja dan kom je op een gezellig forum, leuke mensen, je word enthiousiast en je denkt niet meer na vordat je wat zegt. Ben dan ook gewoon een ontzettende ouwehoer, kan der ook niks aan doen!
No problem! :)Citaat: