errg lijp, ben benieuwd hoe zoiets klinkt.
het uiterlijk is ook hippie vriendelijk ik wou dat ik van die psychedelische shit kon tekenen/schilderen...
over wat voor speakers speel je er thuis mee orpheo?
Printable View
errg lijp, ben benieuwd hoe zoiets klinkt.
het uiterlijk is ook hippie vriendelijk ik wou dat ik van die psychedelische shit kon tekenen/schilderen...
over wat voor speakers speel je er thuis mee orpheo?
Congratz Orph! fijne bakkies.
een 50w+ heeft wel een heel andere voicing, moet ik eerlijk toegeven, maar dit is wel heel lekker hoor! gaat SNOEIhard. 3 straten verderop was t nog te horen, niet normaal. maar die eindtrap gaat dan ook meeclippen, en dat geeft ook gewoon een geluidje waar je ballen direct van uit je broek springen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
@negk3fan:
ik heb greenbacks thuis, maarrrrrr....... ik ga wat anders ermee doen! ik ga deze amp testen op een bogner cube, en waarschijnlijk neem ik die dan mee naar huis, en donder ik er een EV black label speaker in. volgens Wizz is dat de meest ultieme combi bij deze amp, en ik moet zeggen; een 412 kast van die speakers op deze amp is al ubertje geil, en een bogner 412 is ook supergeil (de 412 met black labels was ee hiwatt kast). dus dat gecombineerd... :cooler:
@ darker shade of grey:
ik zal kijken. maar ik ga niets posten als ik niet vind dat t enigszins in de buurt komt. ik heb totaal geen mics thuis, alleen een telefoon met mic...