Ik dacht enkele dagen in de grond stoppen...
Printable View
Ik dacht enkele dagen in de grond stoppen...
ja, kan ook :)
ik heb er zelf ook niks ermee hoor maar dacht geef ff de info voor de geen die het toch zelf wil doen.
Heel soms vind ik een gerelicte gitaar wel mooi. Meestal vind ik het net ff te overdone en er vaak nogal fake uit zien. Frappant trouwens dat deze behandelingen uitsluitend aan gitaren is voorbehouden. Of komt er binnenkort een topic "hoe gooi ik het beste mijn 4x12 van de roltrap", en "welke stofzuigerzak is het meest geschikt om in een buizentop leeg te kloppen" ? :D
jah die heb ik ook gezienCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos
Heeft er trouwens nog iemand een plaatje vaneen gerelicte p-bas of jazz bas waarbij de laklaag voor het grootse deel weg is?
en weet iemand of er onder de dikke lelijke laklaag van een squier jazz bas, multiplex of 'echt' hout zit ?
of er echt hout onder zit moet je proberen, evt door alleen onder de slagplaat de lak weg te schuren ofzo, als het dan multi is dan zie je het toch niet wegens de slagplaat. over het algemeen zit er op de oudere squiers van toch wel een jaartje of 10 oud en meer, wel fatsoenlijk hout. misschien wel meerdere niet gematch-te stukken, maar daar kom je alleen achter door em kaal te schuren
Hij is een half jaartje oud.. op de squir site staat dat de body van Agathis gemaakt is. Is dat wat ?
op zich nix mis mee alle goedkope gitaartjes worden daar zo ongeveer van gemaakt. maar t wil nog niet zeggen dat je een mooi stukkie agathis heb
Dit vind ik een heel lelijke relic:
http://www.guitarvillage.com/Solids/.../reliccopy.jpg
dat ziet er niet eens meer gerelict uit, net alsof er zand op ligt :stop: