Hee Orpheo...
Een oude of een Custom Shop Orange is denk ik ook nog wel wat voor jou, die hebben een crunch sound die je kan vergelijken met Marshall maar dan met een heel specifiek en eigenwijs karakter... :)
Printable View
Hee Orpheo...
Een oude of een Custom Shop Orange is denk ik ook nog wel wat voor jou, die hebben een crunch sound die je kan vergelijken met Marshall maar dan met een heel specifiek en eigenwijs karakter... :)
Ad Rem. Het duurde 2 minuten voordat ik hem snapte.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onze_jef
Echt gaan checken, hoor, die Matchless versterkers. Eigenlijk vind ik de HC30 de ultieme AC30, alhoewel mijn CC1 heel erg goed bevalt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
De HC30 heeft iets meer ballen en veel meer laag, waardoor hij een stuk voller klinkt. De combinatie Phoenix/AC30CC1 is echt hemels.
Ik kan niet wachten tot ik mijn JCM800 en Twin Reverb weer thuis heb staan, want ik denk dat als ik de combi Twin/AC30/Marshall/Matchless hoor, ik mijn broek kan gaan verschonen.
Ik heb op het moment ruimtegebrek. Maar als ik straks ruimte en geld heb komen de volgende amps in aanmerking:
5150
Powerball
Uberschall
Mark III
maar waarschijnlijk hou ik het bij mijn huidige Powertone, precies wat ik zoek en ook thuis uitstekend te gebruiken. Het zullen dus wel weer meer gitaren worden als ik geld en een eigen huis heb :sssh:
Oh, en een Zinky Blue Velvet is natuurlijk gewoon cool om te hebben:
http://www.adirondackguitar.com/zinky/BlueVelvet.jpg
een mark 3 of iets soortgelijks ben ik ook erg benieuwd naar, nog nooit bespeeld ofzo, maar die dingen hebben zon reputatie
Zin in: (willekeurige volgorde)
Mesa Mark IV
Diezel Herbert
Engl Invader 150 (iemand deze al aan het werk gehoord ?!!!)
Engl Special Edition
Bogner XTC
5150
AER Compact 60
Cabs: nog een Mesa 4x12 V30 straight, een Bogner 4x12 met V30's (slant) en een Bogner 4x12 Ubercab (standaard straight)
En dan een groooooote wagen. Lol !
Ik zou ooit nog wel een hele ouwe Fender amp willen. Een Vibrolux of -verb of zo. Of een Deluxe Reverb.
Maar iets wat meer binnen bereik ligt, is een Bandmaster Reverb. Daar zie ik me nog wel eens mee spelen.
Ik heb weleens op eentje gespeeld, echt een magnifiek geluid!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Originele oude Hiwatt
Vernet 18 watt/JTM45
Engl Screamer/Powerball
Of gewoon een vrachtwagen vol!
Nu een TSL602 en die gaat over een maand of drie plaatsmaken voor max 30 watt EL84 (of ik moet iets anders tegenkomen waar ik stijl van achterover ga...).
Op mijn nog verder testen lijstje staan een
Marshall 2061 (de huidige nr 1)
Rivera pubster
Bogner Metropolis
Ceriatone HC30 (hoe dicht komt ie bij het orgineel, evt met betere trafo's etc?)
CMW (de clipjes zijn al lovend!), maar ik moet nog even op centjes wachten, dus als ik nu ga testen kan het zomaar zijn dat het huidige exemplaar bij NLM er dan niet meer staat en dat is me recentelijk ook al overkomen met een 2061......
Welke heb ik nog gemist?