nee dat is waar maar klonk het goed of niet? ik bedoel de dude kon het laten klinken of er 2 gitaren speelden terwijl hij daar in zijn eentje stond...
Printable View
nee dat is waar maar klonk het goed of niet? ik bedoel de dude kon het laten klinken of er 2 gitaren speelden terwijl hij daar in zijn eentje stond...
mee eens.. Okey nou dan ga ik maar eens naar Musik Productief :) Hey maar je betaalde 1700 euro? dat is bijzonder weinig incl 3 pre-amps :SCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Amott
Egnater heeft de MOD100, een 100 watt buizentop waar ook drie modules in kunnen. Echter zijn de modules 2-kanaals (met gedeelde toonregeling) wat het totaal op 6 kanalen brengt. Geweldige amp, kost inderdaad -ietsmeer dan- drie ruggen. Hierzo te koop:
http://www.gtrgear.com/Egnater/Mod100-NL.htm
@ tho daarom ben ik ook voor de randall gegaan. En het voordeel is.. stel je wil van top naar rack ivm het slepen van spullen.. verkoop je je top leeg en koop je een rack weer. modules erin pluggen en klaar is kees.. het is echt een pracht systeem :)
Ja ik vind het echt super vet.. Hey Michael waar woon je ergens? misschien kan je me een keer een demootje van je amp geven als je dat leuk lijkt! Ben echt heel benieuwd namelijk! :satisfie:Citaat:
whehehehe ik woon in arnhem das best een klere eind rijden.... maar serieus ga zelf op pad en zoek je sound je kunt de randall wel vet vinden maar als je bv een fireball beter vind klinken of een 5150 bv moet je die kopen en niet de randall.. het is alleen de veelzijdigheid die deze randall interessant maakt..
das iets te ver ja.. Nee je hebt ook gelijk! Ik ga gewoon vanalles uitproberen. Op looks ga ik niet af, zeker niet als het om een amp gaat. Heb ook veel goeds gehoord over peavy en ENGL etc.Citaat:
Maargoed.. Eerst maar die Jackson USA! Tnx allemaal!