Dus aangezien ik Hammerhead van A Brand goed vind zijn het toch goeie gitaristen. Juist ja... :roll:
Eigenlijk spreek je jezelf tegen.
Als iemand niet graag de muziek hoort van Hendrix, dan is Hendrix dus een kut-gitarist.
Printable View
Dus aangezien ik Hammerhead van A Brand goed vind zijn het toch goeie gitaristen. Juist ja... :roll:
Eigenlijk spreek je jezelf tegen.
Als iemand niet graag de muziek hoort van Hendrix, dan is Hendrix dus een kut-gitarist.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
auw.........
waarom mag iemand die hendrix daadwerkelijk kut vind, niet kut noemen. in jou ogen? niet iedereen deelt jou mening over hendrix..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaxR
met stelling 3 ben ik het eens.. muziek maken is muziek maken, ik vind zijn solotjes altijd perfect klinken.. is wel geen slash ofzo maarja slash heb ook zo zijn dingen...
Iedere gitarist die een zekere bekendheid geniet met dat wat hij doet is in principe een goede gitarist. Techniek is ondergeschikt aan de emotie wat de muziek bij mensen kan los maken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
Niet mee eens! Maar natuurlijk wel respect voor je mening.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ome Roon
Neen, Hetfield is de songwriter en schreef de ritme-partijen. Kirk Hammett schreef de Solo's.
the scabs waren idd geweldig, dat was rock n roll zoals we er nu geen meer hebben in BelgïeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nopster
I miss them!
met hier bedoel ik België :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onze_jef
A brand is idd te kut voor woorden. heb ze live gezien in Gent en dat was maar een nare ervaring. wat een fake bedoening. het scheelde niet veel of ze waren danspasjes ant doen. en dan met die gitaren allemaal steel de dezelfde richting en synchroon schudden. degoutant. precies die fuckers van Franz Ferdinand. bah bah.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaxR
2. hendrix is idd subliem al dient hij niet altijd de song.maar ach, als je zo een nummers gemaakt hebt, dan is je dat snel vergeven :)
Millionaire vin ik sucken. heb ze eens live gezien en ben halverwege weggegaan. wat in hyperkinetische shit. werd er draailings van. en het geluid? schril schriller schrilst, even aangenaam als met nagels op een bord krabben. jakkes. soulwax vind ik serieus overroepen. hebben wel een paar OK nummers.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebman
dEUS vind ik ook echt goed. dus bij hen kan ik de arty fartyness beter verdragen. maar toch, ben er geen fan van, van het imago dat onze Belgische groepjes vaak uitstralen.